Afgelopen weekend m'n eerste rit gemaakt, niet geheel zonder problemen. Niets mis met de NC maar wel met de claxon en de GPS-aansluiting. De 2e claxon had MP R'dam onder de snavel bij de linker vorkpoot gemonteerd en zorgde voor een vlek op het spatbord bij een wat stevigere drempel. Thuis gedemonteerd. Onderweg bleek de GPS-accu niet bij te laden en halverwege de rit viel die dus uit. Thuis gechecked en bleek de 2A zekering gesprongen te zijn. Oorzaak was dat de acculaderkabel aan de pluskabel van de GPS-voeding gezet was, ná de 2A zekering. Niet rechtstreeks aan de accu zoals ik wilde, was teveel werk blijkbaar. Ook was de zooi aan de accupool niet aangedraaid... Binnenkort zelf maar goede aansluitingen maken met een extra zekering. En de 2e claxon ligt nu in de schuur totdat ik deze ook zelf op een betere plek ga monteren.
Vandaag bij Hyperpro geweest want de schokdemperveer vond ik wat slapjes. Bleek deze door R'dam gewoon zonder de juiste voorveerspanning gemonteerd te zijn. Stond op 8mm terwijl dat 14mm moest zijn. Hyperpro meldde dat dat helaas erg vaak voorkomt. Rit terug naar huis was met een fors verbeterde wegligging zoals het hoort.
Vandaag bij Hyperpro geweest want de schokdemperveer vond ik wat slapjes. Bleek deze door R'dam gewoon zonder de juiste voorveerspanning gemonteerd te zijn. Stond op 8mm terwijl dat 14mm moest zijn. Hyperpro meldde dat dat helaas erg vaak voorkomt. Rit terug naar huis was met een fors verbeterde wegligging zoals het hoort.