Het grote kleding topic

Ik ben een reiziger, vagebond. Ik heb naast die Stadler ook een Rukka pak. Een trilaminaat en dus te warm voor op reis in warme landen. Maar ik kocht het in 2017. Ik rij 30-40 k km per jaar sinds ik niet meer werk. Daarvoor reed ik 50k km per jaar. Ik stopte met werken januari 2019. Ik schat dat dat Rukka pak er 150k km op heeft zitten. Het is nog waterdicht en ziet er nog goed uit. Een klein plekje op een been is wat kaal geworden. Absoluut een ander niveau dan de Stadler (wel ongeveer even duur)

Ik heb een oud pak van GC wat verassend goed is voor de prijs, voorzien van thermovoering (uitneembaar) en grotendeels waterafstotend is gedurende de koude maanden.
Voor- en najaar rijdt ik in mijn Richa Touareq 2 outfit en in de zomer met een Richa doorwaai broek en Rev'It doorwaai jas.
Het hele jaar door rijdt ik met Rev'It GTX Everest laarzen, met seizoensgebonden handschoenen van Dane.

Ik ga straks maar eens terug naar Goedhart met mijn macna terra handschoenen. Wat een @##_@-&@ dingen zijn dat. Na een maand al scheuren op de naden en een drama om weer aan te krijgen als je ze uit hebt gedaan tijdens een pauze oid😵‍💫

Let op, opheffingsuitverkoop bij Maximaat in Poeldijk ivm een overlijden.

Dit kwam ik tegen op facebook.

IMG_20240804_084045.jpg

Na de toch best wel aantrekkelijke aanbieding van de Richa Armada hebben ze er nog een (laatste?) schepje bovenop gedaan:

1724230090355.png

Lijkt me dat de voorraad nu toch wel snel op zal zijn, sowieso een hele mooie jas voor die prijs.

Na de toch best wel aantrekkelijke aanbieding van de Richa Armada hebben ze er nog een (laatste?) schepje bovenop gedaan:

Bekijk bijlage 2041998

Lijkt me dat de voorraad nu toch wel snel op zal zijn, sowieso een hele mooie jas voor die prijs.
Leuk die scherpe aanbiedingen maar vaak on courante maten.
Ik was op zoek naar een Dainese Hekla broek genoeg te vinden op internet alleen maar extreem kleine maten.
De gangbare maten zijn al een tijdje uitverkocht.

Ik was op zoek naar een Dainese Hekla broek genoeg te vinden op internet alleen maar extreem kleine maten.
En dat is vaak met aanbiedingen, ook in de regulieren opruimingen/sale.

• Eens
Waarderingen: Esta
Het heeft me bijna een jaar gekost een passend 3-4 seizoenen pak te vinden.
Bij de dames is er minder keus en niet alles is beschikbaar om te passen. Had zelfs een keer via RAD twee pakken op laten sturen, die op eigen kosten weer retour moesten.

Uiteindelijk geslaagd voor Dainese, mijn broek moest door MKC moto uit Oostenrijk opgestuurd worden. Gelukkig pastte deze.

Absoluut vaak het geval, en best frustrerend.

Maar voor de Armada is er best nog wel iets courants te vinden, naast de wat afwijkende maten:

1724238299536.png

1724238345860.png

1724238388083.png

Samengevat; als je niet te kritisch bent over kleur kun je kiezen uit: S, M, L, XL, XXL.

En besteld :P
Was toch op zoek en voor dat geld een gelamineerde jas laat ik niet liggen.

Update:
helaas, hij is geannuleerd, de voorraad op de site is niet bijgewerkt en veel is dus al uitverkocht B|
In elk geval de M

Laatst bewerkt:
Dat is ruk(ka)... Misschien nog wel beschikbaar in "zwart/fluor geel"? De 'standaard' zwarte is nu inderdaad weer bijgewerkt, geen M standaard meer.

Bekijk bijlage 2041998

Eentje besteld. Hoop dat ie past. Laatst ook de bijpassende broek. Paste goed helaas te strak in knieholten. Dus weer retour. Maatje groter was er niet meer voor de aanbieding.

Wat een goede aanbieding zeg. Heb er ook eentje besteld 'voor erbij' :9~

Gisteravond ook nog 1 besteld.
Ik was nog op zoek naar een vervanger van mijn gesneuvelde Rev it Poseidon 2.
Deze was overigens gesneuveld wegens een ongeluk.
Nu nog een bijpassende broek in de aanbieding zoeken.

Beste mensen,
Ik heb een vraagje, als heropstapper heb ik nog een niet veel gebruikte jas van lookwell uit 2007 :$ (gok 5.000km) maar wel met 8jaar stof verzameld op zolder.
Waterdichtheid is een beetje vergaande glorie, maar daar heb ik een regenjas voor.
Ik zit alleen met de protectoren, zijn van die harde schuim(?) dingen en ik wil deze eigenlijk vervangen voor iets anders.

Wat is jullie ervaring met andere protectoren in een wat oudere jas?
Budget is nog niet heel groot, lees een nieuwe jas zit er nog even niet in.
En wat voor zouden jullie aanraden?

Of gewoon een kwestie van met de jas een keer naar een motor-kleding zaak, en daar informatie vragen?

Ik hoor het graag van jullie!

Beste mensen,
Ik heb een vraagje, als heropstapper heb ik nog een niet veel gebruikte jas van lookwell uit 2007 :$ (gok 5.000km) maar wel met 8jaar stof verzameld op zolder.
Waterdichtheid is een beetje vergaande glorie, maar daar heb ik een regenjas voor.
Ik zit alleen met de protectoren, zijn van die harde schuim(?) dingen en ik wil deze eigenlijk vervangen voor iets anders.

Of gewoon een kwestie van met de jas een keer naar een motor-kleding zaak, en daar informatie vragen?

Ik zou bij een motorzaak even passen met losse protectoren.

Beste mensen,

En komende weken is er seizoensuitverkoop overal.
Best kans dat je voor €150,- al een jas kunt scoren + kosten rugprotector.

En komende weken is er seizoensuitverkoop overal.
Best kans dat je voor €150,- al een jas kunt scoren + kosten rugprotector.
Thanks voor de reactie, zal het in de gaten gaan houden.
Nog tips voor winkels in de buurt van Nieuwegein?

Beste mensen,

Mijn vrouw heeft nog 2 recentere jassen te koop staan, een Rukka en een Harley jas. Weet niet welke maat je zoekt (en ben je op zoek naar een heren of damesjas?

Mijn vrouw heeft nog 2 recentere jassen te koop staan, een Rukka en een Harley jas. Weet niet welke maat je zoekt (en ben je op zoek naar een heren of damesjas?
Ik ben als man (1,83m en iets van 80kg?) niet echt opzoek naar een jas, misschien in de toekomst ooit als ik wat meer km's heb gemaakt.
Meer naar een upgrade van de protectoren.

Terug
Bovenaan Onderaan