Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben je echt een varken.
Wel stoppen om de schade aan je auto te checken, maar de motorrijder die je plat rijdt laten liggen en niet naar om kijken.

Ik hoop dat er getuigen waren die z'n kenteken opgeschreven hebben, want zo klootzak hoort er niet mee weg te komen.
 
Dan ben je echt een varken.
Wel stoppen om de schade aan je auto te checken, maar de motorrijder die je plat rijdt laten liggen en niet naar om kijken.

Ik hoop dat er getuigen waren die z'n kenteken opgeschreven hebben, want zo klootzak hoort er niet mee weg te komen.
Helaas geen kenteken, maar wel getuigen die het zagen gebeuren. Dat icm met het politierapport vanwege het verlaten plaats ongeval, zorgen er wel voor dat ie de schade via het waarborgfonds terugkrijgt.
Maar hoe de lichamelijke schade (die gelukkig ook meeviel), ambulancetransport, ziekenhuiskosten e.d. geregeld verzekeringstechnisch wordt...?
Maar het is idd te schofterig voor woorden, helaas gebeurt dat ook nog veel te vaak.
 
Nee, gelukkig geen doorrijdster in mijn geval. Keurig geregeld verder.
De SP is nog even de vraag. Is niet veel van te redden, maar wel een paar leuke dingen (achtershock, achterbrug, gedeelte van uitlaatsysteem, remklauwen+platen, brembo pomp en misschien het blok). Hangt van aantal dingen af, zoals verzekeringen en of ik een andere SP ga kopen. Deze heropbouwen is niet haalbaar/zinvol, zelfs als het frame nog okay is, wat vrij twijfelachtig is: beide vorkpoten zijn finaal gebroken, kroonplaat is in 2-en dus balhoofd heeft aardige klap gehad. Ik ga het zien. Voorlopig staat ie te wachten op de ontwikkelingen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is beter, zo tref je ze niet veel :} Dan is het verzekeringstechnisch waarschijnlijk wel vlotter afgehandeld.

Andere deel van het uitlaatsysteem heb ik tegen die tijd evt nog wel liggen. ;)
 
Die adapter plaatjes zijn nog nieuw te bestellen. Neem aan dat je schakelstangen lang genoeg versteld kunnen worden voor de nieuwe positie die je rearsets krijgen ?
 
Zwart-grijs metallic kuipwerk (topkuip en kontkup) en 2 smoke ruitjes TE KOOP


Kuipwerk VTR1000-SP1/2 RC51 zwart&zilver-metallic smoke kuipruitjes



Kontkuip is zojuist opgehaald; topkuip met ruitje is er nog... :YY

PC071521.jpg
PC071522.jpg






Het rode "vlekje" onder de barst is een reflectie; er is geen rode vlek _O-
PC071524.jpg



PC071525.jpg
 
Mochten er nog mensen zijn die 'lekker snel en voor een goeie prijs' motorolie oid willen bestellen via internet: mijn advies, doe dat niet via Oliedienst.nl. ik kreeg verkeerde olie en zit nu voor de 3e avond op een courier te wachten om het op te laten halen. Hele week al aan het mailen met ze. Wat een ballentent.
 
Mochten er nog mensen zijn die 'lekker snel en voor een goeie prijs' motorolie oid willen bestellen via internet: mijn advies, doe dat niet via Oliedienst.nl. ik kreeg verkeerde olie en zit nu voor de 3e avond op een courier te wachten om het op te laten halen. Hele week al aan het mailen met ze. Wat een ballentent.
Oliehandel.nl - De webshop om olie, smeermiddelen, brandstof, filters en equipment te bestellen - Oliehandel.nl daar bestel ik mijn olie, snel geleverd!
 
Gewoon een langer schakelstangetje kopen :P
Zoek je inwendig of uitwendig schroefdraad?
Ik heb er eentje, is ook niet voor mij, maar was even nieuwsgierig, dus ff aan het zoeken geslagen, maar kan ze gewoon nergens vinden. Waarschijnlijk gebruik ik niet de juiste benaming in de zoekopdrachten ofzo :? Langere schakelstang is ook nog een optie, maar ook geen idee waar te vinden.
Weet even niet of het inwendige of uitwendige draad moet zijn, dacht inwendig....
 
Net de SP weer eens gestart, maar merkte op dat de brandstofpomp ipv een zoemend geluid een beetje een snerpend geluid maakte. Weet iemand wat dat kan zijn, kan dat kwaad, of gewoon tijd voor een revisie?
 
Wat voor paddockstand voor gebruiken jullie eigenlijk.
Ben me daarstraks kapot geschrokken. Gelukkig niks mis gegaan. Maar bij het eruit halen van mijn wiel voor, schoot de paddockstand voor ineens onder de vorkpoot, en haakte op de remklauw beugel. Mijn god dan krijg je een hartverzakking !

Dus buurman gevraagd, krikje eronder, hij de poten opgetild en ik de paddockstand er weer goed onder.

Ik heb dus zoeentje:

71ZtGrjkCWL._SX355_.jpg


Of kan ik beter zo'n model halen:

001.jpg
 
Wat voor paddockstand voor gebruiken jullie eigenlijk.
Ben me daarstraks kapot geschrokken. Gelukkig niks mis gegaan. Maar bij het eruit halen van mijn wiel voor, schoot de paddockstand voor ineens onder de vorkpoot, en haakte op de remklauw beugel. Mijn god dan krijg je een hartverzakking !

Dus buurman gevraagd, krikje eronder, hij de poten opgetild en ik de paddockstand er weer goed onder.

Ik heb dus zoeentje:

71ZtGrjkCWL._SX355_.jpg


Of kan ik beter zo'n model halen:

001.jpg
Beter dat het goed afgelopen is, bij dat soort praktijken kan je mij echt afzetten bij het Delta...
Ik had eerst een paddock waarvan van die pinnetjes onderin de poten gaan, maar had daar ook geen fijn gevoel bij. Ben dus naar een balhoofdbok gegaan als op de 2e foto. Geeft toch een veiliger gevoel. Alleen bij het opbokken wel een lap over het voorspatbord doen om krassen te voorkomen, verder werkt ie perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan