Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff ketting schoongemaakt

IMAG2346.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goede avond allen. Aangenaam, naam is Niels (39)
Sinds kort eigenaar van een SP1 bj 2000
heb al paar keer zitten spoken op het forum en de sp1/2 topics zien er gezellig (en informatief) uit. Hoop hier vaker te buurten.
De SP1 komt van Barbier vandaan, is hij toevallig van een van jullie hier geweest?
Zal ff fototje toevoegen.
92BDA8EF-AD5B-44D1-8062-88EB8C1CF285.jpeg
 

Bijlagen

  • 6C2B0619-3D03-4558-8130-8C5398E0C6F1.jpeg
    6C2B0619-3D03-4558-8130-8C5398E0C6F1.jpeg
    702,2 KB · Weergaven: 22
Goede avond allen. Aangenaam, naam is Niels (39)
Sinds kort eigenaar van een SP1 bj 2000
heb al paar keer zitten spoken op het forum en de sp1/2 topics zien er gezellig (en informatief) uit. Hoop hier vaker te buurten.
De SP1 komt van Barbier vandaan, is hij toevallig van een van jullie hier geweest?
Zal ff fototje toevoegen.Bekijk bijlage 1342556
Welkom hier :W

Mooi apparaat, zit al het een en ander aan leuke opties op :t
 
Welkom hier :W

Mooi apparaat, zit al het een en ander aan leuke opties op :t

Thanks! heb ook een OEM ram air duct filter online besteld omdat er hier geen meer op zit.
Dacht toen opeens, wellicht hebben ze dat bij de carbon snorkel welke hier op zit wel anders opgelost en heb ik m voor niets besteld. Hij staat nu in opslag, dus zal er nog wel achter komen of er nog een op moet of niet. Niet dat er opeens een spreeuw of plastic zak oid in mn airbox verdwijnt. hoewel zitten toch nog airfilters tussen...

Maar wellicht hoor hij ook zo, weet iemand van jullie dat wellicht?
 
Thanks! heb ook een OEM ram air duct filter online besteld omdat er hier geen meer op zit.
Dacht toen opeens, wellicht hebben ze dat bij de carbon snorkel welke hier op zit wel anders opgelost en heb ik m voor niets besteld. Hij staat nu in opslag, dus zal er nog wel achter komen of er nog een op moet of niet. Niet dat er opeens een spreeuw of plastic zak oid in mn airbox verdwijnt. hoewel zitten toch nog airfilters tussen...

Maar wellicht hoor hij ook zo, weet iemand van jullie dat wellicht?
Ik heb net die carbon versie er op zitten, maar dat is bij mij ook een open koker. Denk dat ik bij de inlet van de airbox wellicht nog een filtertje fix. Moet nog even kijken wat de mogelijkheden zijn... Er zijn wel carbon versies waarbij er een plek voor een filter in zit...
 
Ah zo, tnx. Wellicht dat zo’n oplossing al aanwezig is en anders kan ik ook zoiets dergelijks zoeken. En dan is het waarsch zonde om zo’n default gaas/filtrt op de carbon duct aan voorkant te monteren. (Defies the whole purpose, zeg maar)
 
Blijft een dikke bike die 851 :9 Heb tot op heden nog niet vaak een SP in de regio zien rijden, ik ben in het nieuwe seizoen klaar met mijn verbouwing, dus gaat er ook alleen maar mee gereden worden :]

Idd wat Leon zegt, ff kijken wat hij ervoor wilt hebben en dan kijken of jullie een beetje op een lijn zitten, dan zijn beiden grote blij als er een mooie deal gesloten kan worden...
Het bedrag is inmiddels bekend en is duidelijk een vriendenprijs.
Nu ff wachten tot april ofzo, eerder mag de SP de garage niet uit. Waarschijnlijk is een Honda wat minder degelijk als een Duc :P
 
  • Leuk
Waarderingen: LBR
Hmmmm, de adapter plaatjes zijn binnen dus die wilde ik er vandaag opzetten. Echter, de plaatjes passen wel, maar zodra ik mijn originele rearset naar achteren plaats komt het uiteinde van de schakelstang tegen de beugel die op mijn uitlaat zit.
Die is ook nog origineel en ga ik er bij wijze van niet afslijpen ;)

Of zie ik iets over het hoofd ?

58YqQ14.jpg
 
Oke thanks alvast voor het nakijken. Het enige dat ik dan nog wel mis is dat ophangpunt van mijn uitlaat waar die nu mee aan de schakelset zit. Maar daar is dan niks aan te doen uiteraard.
 
De meeste mensen (iedereen vermoed ik) die de plaatjes gebruiken zullen ook aftermarket uitlaten hebben. Die hebben in de regel niet dat ophangpunt.
 
Dat is idd ook nog een puntje ja, ik heb nooit originele dempers gehad. De ophangpunten aan de rem-schakelset zijn er bij mij ook vanaf....
 
Ja hij zit wel vast lijkt me op de uitlaatklem en de beugel aan de demper, maar het ophangpunt op de pijp zit een beetje in de weg ;)
 
Laatst bewerkt:
Zodra je de stand van de stepjes bepaald hebt (op een plek die jij fijn vindt) kijk je op de stand van je schakelpedaal goed bij je voet past. Waarschijnlijk niet.... Dan zou ik de schakelstang loshalen van de as en het stangetje in het midden van het verstelbereik zetten. Kun je straks eea "fijn" afstellen. Mik een beetje uit wat de juiste stand moet zijn (met eea nog niet/losjes op as) Wel ff he motorlaars aan he?? :-) En kijk ff hoe ie achter tegen het ophangstuk van de uitlaat komt. Alles ok? Nou niet meteen alles vast zetten want je wilt ook checken of je je zijstandaard nog kunt uitklappen.... :-)

P4220270.jpg.46641242fb587824e07d5d70a399833c.jpg
 
Goede tips! Thanks. Ik heb ze voor nu even aan de kant gelegd, moest nog wat andere dingen doen, dus wellicht ergens in de vakantie. Bij de set van jou gebruik je het ophangpunt voor je uitlaat nog wel. Maar goed dat zal dan ook een complete rearset voor een VTR zijn ;)
 
Heb nog ff gekeken, maar ga het anders doen. Dus een mooie rearset besteld, en de adapter plaatjes binnenkort te koop zetten. Dus als iemand nog plaatjes nodig heeft ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan