Downunder
bmaps.nl
Gaatje boren door de kuipruit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn weten hoef je alleen de defecte cdi te vervangen, wij hebben ze eigenlijk nooit tegelijk vervangen.Goedemiddag alprijders, ik dacht lekker op vakantie te gaan met mn alpje maar op de heenweg wilde hij niet meer starten. We zijn opgehaald door de hoteleigenaar. Na wat zoeken gaf het probleem zich vanzelf aan de cdi klapte er uit (letterlijk)
nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe cdi en vraag me ook af of ik ze dan beide moet vervangen. heeft iemand tips?
Toerentallen van de 650 zijn iets lager als van de 600 toch?
Ik rijd met 120 nu 6000 toeren en rond de 5000 toeren doet ie 100.
Ach zal wel goed zijn, hard rijden is ie toch niet voor gemaakt
Bij mijn weten hoef je alleen de defecte cdi te vervangen, wij hebben ze eigenlijk nooit tegelijk vervangen.
Heeft er iemand ervaring met de betrouwbaarheid van deze winkel
Heavy Duties | Adventure Luggage and Protection
Een middenbok voor nog geen 70 euro....
http://hds.heavyduties.ro/hondaa/ta600/ta600cc.html
Heeft er iemand ervaring met de betrouwbaarheid van deze winkel
Heavy Duties | Adventure Luggage and Protection
Een middenbok voor nog geen 70 euro....
http://hds.heavyduties.ro/hondaa/ta600/ta600cc.html
Die pech kun je hebben natuurlijk, maar ik heb toch niet vaak gehoord dat ze beide defect warenHelaas heb ik moeten meemaken dat ze beiden de geest gaven (midden in Frankrijk...). De theorie van de garage was dat doordat ik nog een tijdje op 1 cilinder door heb moeten rijden de tweede ook kapot is gegaan.
Iets anders. Mijn ervaring deze week: motor weer eens van stal gehaald, maar de knipperlichten functioneerden (allemaal) niet meer. Het was niet het bekende 'schakelaar maakt slecht contact' probleem, maar het relais. Aangezien mijn nieuw bestelde relais nog steeds bij PostNL ligt en ik morgen wil rijden, toch maar eens besloten het relais open te maken. Het zag er nog goed uit (geen corrosie), dus ik heb de condensator op het twee-polige relais vervangen en hij doet het weer . Voor degene met eenzelfde probleem: een condensator van 1000microF van 25V gaat te snel. 16V 1500microF gaat iets aan de snelle kant, maar werkt prima. Je hoeft niet te solderen.
Heb er zelf valbeugels bestel. Snel, betrouwbaar en topkwaliteit.
Hoi, goede keus!Hoi,
Ik ben nieuw in dit forum. Sinds vorige week ben ik ook een transalp rijder. Mijn eerste motor!
Groet Alex
[afbeelding]
inderdaad erg mooi gemaakt. Hoe werkt dat met die veer precies? Het lijkt alsof het vooraan vastzit op dat kuipruitschroefje? en dan met de veer geklemd om de bovenrand van het dashboard?