dat is de hardcorebobberfriscochopperbratoldskoolnewskoolzelftuinieren stijlWat een raar stuur...
vieze peter en daarna attilla die op zijn beurt de tent overdeed aan kees(achternaam weet ik niet meer)en toen kwamen arrie en petra derop en ging het rap bergafwaardst met route 66(raar he als je je stamgasten die al tien jaar daar komen en niet in jouw(h.o.g)plaatje passen weerdt) waarna ze in 2000 definitief dicht gingen.Die fiets van mij komt rechtstreeks uit een container van over de plas. Dat is inmiddels 25 jaar geleden. Hij heeft hier in het norden al wel het nodige meegemaakt. Uithuizen was ookw el lachen destijds. Man, route 66 das lang geleden. Kroeg van vieze peter..
in groningen is het nog even geprobeerdt met burnoutbar aan het schuitendiep maar dat was geen succes.
en zodoende zijn er van het hele clubje van wat er begin jaren negentig in groningen met choppers/harleys bezig was verdwenen...jammer.
de ster is dicht,dat wil zeggen ze zitten niet meer in de peperstraat.Cafe de ster schijnt ook al dicht te zijn.
de ster is dicht,dat wil zeggen ze zitten niet meer in de peperstraat.
jhonny teuben doet nu samen met paul de boer.....de ster is qausi gefuseerd met de benzinebar.
weet niet of jij cafe cave(kwamen veel gasten uit de punkscene ook) nog kent,zat aan de nieuweweg?
is voor een jaar of twee geleden heropend maar schijnt helaas ook alweer dicht te zijn.
....wacht eens jij loopt blijkbaar ook al "iets" langer mee...cafe koekoek?zegt je dat wat.
nog een (heeft nix met kroeg te maken maar had wel een toffe tent indertijd)motorblokje martin?
en dan was der ook nog eentje die nix anders deed dan aan nortons sleutelen in het oude rkz?
hey nog een groninger?
Nee een Fries, maar ik kwam vroeger nog wel eens over de landsgrenzen
Hebben met peter e.d. nog eens midden in de winter een treffen gedaan bij Harleyclub Eelde.
Fucking koud maar gezellig (eerst de motor voorverwarmen met het hittekanon voordat er een startpoging gedaan kon worden)
@viertakt cafe bronx zegt me nix zo snel?
kibbe@martin been inderdaad,onno hakkenberg,was dat die nortonman?kenden nm wel maar niet van naam....tering ik reed toen nog zündapp geloof ik!
ype de vries van de trikeachteras.?Dan ken je ype uit raard (rauwerd) ook...de halve man..
Bronx is al jaaaaaaren dicht, werd later de frisse wind..
Feestje van meneer buissink
zegt me nog minder...waar zat dat dan?
Vette Leo .Snackbar in Nijmegen.Die bij 35 graden hitte 5 fricandellen onder zijn blote oksel douwde en ze daarna in het vet gooide.Moest kunnen.