Het grote HD topic, Deel 8 - De Hakkers Herrietas editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die fiets van mij komt rechtstreeks uit een container van over de plas. Dat is inmiddels 25 jaar geleden. Hij heeft hier in het norden al wel het nodige meegemaakt. Uithuizen was ookw el lachen destijds. Man, route 66 das lang geleden. Kroeg van vieze peter..
vieze peter en daarna attilla die op zijn beurt de tent overdeed aan kees(achternaam weet ik niet meer)en toen kwamen arrie en petra derop en ging het rap bergafwaardst met route 66(raar he als je je stamgasten die al tien jaar daar komen en niet in jouw(h.o.g)plaatje passen weerdt) waarna ze in 2000 definitief dicht gingen.

van al de gasten die toendertijd in de scene onderweg waren zijn er maar weinig van over die nog rijden geloof ik.

in groningen is het nog even geprobeerdt met burnoutbar aan het schuitendiep maar dat was geen succes.

en zodoende zijn er van het hele clubje van wat er begin jaren negentig in groningen met choppers/harleys bezig was verdwenen...jammer.

in groningen is het nog even geprobeerdt met burnoutbar aan het schuitendiep maar dat was geen succes.

en zodoende zijn er van het hele clubje van wat er begin jaren negentig in groningen met choppers/harleys bezig was verdwenen...jammer.

Cafe de ster schijnt ook al dicht te zijn.

Cafe de ster schijnt ook al dicht te zijn.
de ster is dicht,dat wil zeggen ze zitten niet meer in de peperstraat.

jhonny teuben doet nu samen met paul de boer.....de ster is qausi gefuseerd met de benzinebar.

weet niet of jij cafe cave(kwamen veel gasten uit de punkscene ook) nog kent,zat aan de nieuweweg?
is voor een jaar of twee geleden heropend maar schijnt helaas ook alweer dicht te zijn.

....wacht eens jij loopt blijkbaar ook al "iets" langer mee...cafe koekoek?zegt je dat wat.
nog een (heeft nix met kroeg te maken maar had wel een toffe tent indertijd)motorblokje martin?
en dan was der ook nog eentje die nix anders deed dan aan nortons sleutelen in het oude rkz?

Laatst bewerkt:
de ster is dicht,dat wil zeggen ze zitten niet meer in de peperstraat.

jhonny teuben doet nu samen met paul de boer.....de ster is qausi gefuseerd met de benzinebar.

weet niet of jij cafe cave(kwamen veel gasten uit de punkscene ook) nog kent,zat aan de nieuweweg?
is voor een jaar of twee geleden heropend maar schijnt helaas ook alweer dicht te zijn.

....wacht eens jij loopt blijkbaar ook al "iets" langer mee...cafe koekoek?zegt je dat wat.

nog een (heeft nix met kroeg te maken maar had wel een toffe tent indertijd)motorblokje martin?
en dan was der ook nog eentje die nix anders deed dan aan nortons sleutelen in het oude rkz?

Martin been, onno hakkenberg, onno zit in de italiaanse motoren.

hey nog een groninger?

Nee een Fries, maar ik kwam vroeger nog wel eens over de landsgrenzen :+

Hebben met peter e.d. nog eens midden in de winter een treffen gedaan bij Harleyclub Eelde.
Fucking koud maar gezellig (eerst de motor voorverwarmen met het hittekanon voordat er een startpoging gedaan kon worden 8-) )

@viertakt cafe bronx zegt me nix zo snel?

kibbe@martin been inderdaad,onno hakkenberg,was dat die nortonman?kenden nm wel maar niet van naam....tering ik reed toen nog zündapp geloof ik!

Nee een Fries, maar ik kwam vroeger nog wel eens over de landsgrenzen :+

Hebben met peter e.d. nog eens midden in de winter een treffen gedaan bij Harleyclub Eelde.
Fucking koud maar gezellig (eerst de motor voorverwarmen met het hittekanon voordat er een startpoging gedaan kon worden 8-) )

Dan ken je ype uit raard (rauwerd) ook...de halve man..

@viertakt cafe bronx zegt me nix zo snel?

kibbe@martin been inderdaad,onno hakkenberg,was dat die nortonman?kenden nm wel maar niet van naam....tering ik reed toen nog zündapp geloof ik!

Bronx is al jaaaaaaren dicht, werd later de frisse wind..

Feestje van meneer buissink

avondje knutselen:

285068_2335551428506_1241454332_32890642_5154977_n.jpg

en klus geklaard:
263272_2335817835166_1241454332_32891070_4601244_n.jpg

198745_2335819555209_1241454332_32891072_4751578_n.jpg

Laatst bewerkt:
sick... het duurde ff maar je hebt het licht eindelijk weer gezien! :Y
maaruh.. da's toch een fxR :?
(cone shovel etc..)

heren.. bedankt dat ik mij weer in ene jong en onverdorven voel! *O*
beetje over kroegies uit de jaren tachtig praten... :)

sleer: goed bezig! nog veel schroefjes over gehouden? :P

helaas.. denk niet dat er dit jaar goldleaf op daddy cool komt..
ten eerste.. ik wil nu wel eens rijden met dat hok.. en ten tweede.. het word mij toch te duur..
wilde het eerst zelf doen, maar als ik dat fout doe kan ik het spuitwerk ook meteen vernieuwen... :(

financien werken niet mee.. dus dan maar een witte fiets met niets..
ook heeel erg mooi tenslotte :Y

DSCF5922.jpg

DSCF5924.jpg

:9~

ow ja.. foto'tje van de dure clutch hub retaining tool(tm C R etc) :P
DSCF5921.jpg

:+

Vette Leo .Snackbar in Nijmegen.Die bij 35 graden hitte 5 fricandellen onder zijn blote oksel douwde en ze daarna in het vet gooide.Moest kunnen. :r :r :Y *O*

:)

Die bijnamen ...... _O-

Vroeger, in heemstede , was 'r een snackbar-eigenaar met de bijnaam "speknek"

z'n nek was 3 X zo dik als z'n harses :)

Vette Leo .Snackbar in Nijmegen.Die bij 35 graden hitte 5 fricandellen onder zijn blote oksel douwde en ze daarna in het vet gooide.Moest kunnen. :r :r :Y *O*

Ik hoop niet dat het dat kot op het keizer karel plein is....

Week 1 van mijn vakantie zit er nu bijna op. Weer is hier nog redelijk en ik heb dus ook best wat klusjes in en om het huis kunnen doen in het kader van houtrot en schilderwerk. De voorspellingen voor zuid duitsland en oostenrijk zijn helaas al dagen slecht. Hopelijk klaart het daar medio volgende week een beetje op en kan ik die kant op..... De tassen staan al ingepakt....

Vorig jaar was het op vakantie in Berchtesgaden ook al zeiknat en daar heb ik dit jaar toch echt geen zin in als ik op een alp rij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan