Help me even, hier : zo'n skivakantie was ook weer leuk, omdat ????????)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik was er niet bij maar ik denk dat hij u pflug skiede en zo'n hele grote dikke bult half gesmolten sneeuw tegenkwam. Bovenlichaam had nog snelheid en been stond vast, getordeerd dus.
Wij hebben nog geen rekening gezien maar die zal ook niet mals zijn, helikoptervluchtje er nog even bij.
Geen idee wat het allemaal bij elkaar zal kosten maar zal wel even slikken zijn.
Met Thys gaat het stukje bij beetje beter, vandaag weer de hele dag naar school geweest en vanmiddag een klasgenootje te spelen. Beter dan alleen tv kijken en op z'n kont zitten (voor een jochie dat slecht stil kan zitten).
Donderdag over een week weer naar de poli. Kijken of er dan nog bovenbeens gips om niet of dat er al onderbeens gips omheen kan. Dat laatste heeft 'm weer een hoop vrijheid qua bewegen en spelen.
Jullie ook een leuke vakantie gehad?
Vraagje, de Gs 800 is mooi alleen het 21 inch voorwiel vind ik minder. Zijn er mensen die het wiel vernagen hebben door een 19 inch...
Ziet er mooi uit. Las dat de Abs wat aanpassingen nodig had, klopt dat?Zojuist heb ik mijn 800 voorzien van een 19 inch voorwiel met nu voor en achter michelin pilot road 4 banden.
En als het goed is komen deze week de tkc80's binnen om mee te gaan offroaden =)
[afbeelding]
Jullie ook een leuke vakantie gehad?
Snelheid en adrenaline... Op mijn ski's ga ik sneller dan ik in België mag op de wegen.Help me even, hier : zo'n skivakantie was ook weer leuk, omdat ????????)
Atlas skiet als de beste.... hij is gewoon snel.
Hij zij dat hij van de zwarte piste was geweest.... amper te geloven maar de juf bevestigde dat.
Kortom.... tijd voor mij om op les te gaan wil ik hem kunnen bijhouden.
Als het hobbelig is met die dikke bulten sneeuw dan leg ik het al af.
Hij crossed daar zo tussendoor met zijn kleine lijfje.
Dat heeft meer met het werk te maken.
Waarom krijg F&S niet zo'n shirt op de deurmat
Ik heb een eeuwig gebrek aan poetsdoeken.
Daar past ze niet op.Krijgt ze dan ook een 1200GS?
Waarom krijg F&S niet zo'n shirt op de deurmat
Flauw argument : F800_rijder past er wel op .... dan ook Prince, Peter Dinklage en dus zéker Sweet ... gierig ja, dát is het