Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was er niet bij maar ik denk dat hij u pflug skiede en zo'n hele grote dikke bult half gesmolten sneeuw tegenkwam. Bovenlichaam had nog snelheid en been stond vast, getordeerd dus.
Wij hebben nog geen rekening gezien maar die zal ook niet mals zijn, helikoptervluchtje er nog even bij.
Geen idee wat het allemaal bij elkaar zal kosten maar zal wel even slikken zijn.

Met Thys gaat het stukje bij beetje beter, vandaag weer de hele dag naar school geweest en vanmiddag een klasgenootje te spelen. Beter dan alleen tv kijken en op z'n kont zitten (voor een jochie dat slecht stil kan zitten).
Donderdag over een week weer naar de poli. Kijken of er dan nog bovenbeens gips om niet of dat er al onderbeens gips omheen kan. Dat laatste heeft 'm weer een hoop vrijheid qua bewegen en spelen.

Jullie ook een leuke vakantie gehad?

Een beetje aan de late kant...

Flink waardeloos om zo je vakantie te eindigen! Wel weer een mooi verhaal rijker. Sterkte men voor Thys, hoop voor jullie allemaal dat hij weer snel kan rennen!

Ik was er niet bij maar ik denk dat hij u pflug skiede en zo'n hele grote dikke bult half gesmolten sneeuw tegenkwam. Bovenlichaam had nog snelheid en been stond vast, getordeerd dus.
Wij hebben nog geen rekening gezien maar die zal ook niet mals zijn, helikoptervluchtje er nog even bij.
Geen idee wat het allemaal bij elkaar zal kosten maar zal wel even slikken zijn.

Met Thys gaat het stukje bij beetje beter, vandaag weer de hele dag naar school geweest en vanmiddag een klasgenootje te spelen. Beter dan alleen tv kijken en op z'n kont zitten (voor een jochie dat slecht stil kan zitten).
Donderdag over een week weer naar de poli. Kijken of er dan nog bovenbeens gips om niet of dat er al onderbeens gips omheen kan. Dat laatste heeft 'm weer een hoop vrijheid qua bewegen en spelen.

Jullie hadden toch een Europe Assistance, of zoiets ?

Zeker jij Annemarie weet dat de Wet van Murphy ALTIJD van toepassing is... 8-)

Vraagje, de Gs 800 is mooi alleen het 21 inch voorwiel vind ik minder. Zijn er mensen die het wiel vernagen hebben door een 19 inch...

Laatst bewerkt:
Mwah detox, mijn nickname heeft te maken met het persoonlijk streefgewicht met kleren aan. Of ik het ooit ga halen en mijn nickname kan veranderen is een tweede :+

Zojuist heb ik mijn 800 voorzien van een 19 inch voorwiel met nu voor en achter michelin pilot road 4 banden.

En als het goed is komen deze week de tkc80's binnen om mee te gaan offroaden =)

[afbeelding]
Ziet er mooi uit. Las dat de Abs wat aanpassingen nodig had, klopt dat?

Atlas skiet als de beste.... hij is gewoon snel.
Hij zei dat hij van de zwarte piste was geweest.... amper te geloven maar de juf bevestigde dat.

Kortom.... tijd voor mij om op les te gaan wil ik hem kunnen bijhouden.
Als het hobbelig is met die dikke bulten sneeuw dan leg ik het al af.
Hij crossed daar zo tussendoor met zijn kleine lijfje.

Laatst bewerkt:
Help me even, hier : zo'n skivakantie was ook weer leuk, omdat ????????)

:z
Snelheid en adrenaline... }) Op mijn ski's ga ik sneller dan ik in België mag op de wegen.

En op sneeuw voel ik me ook veiliger op ski's dan op de motor.

Atlas skiet als de beste.... hij is gewoon snel.
Hij zij dat hij van de zwarte piste was geweest.... amper te geloven maar de juf bevestigde dat.

Kortom.... tijd voor mij om op les te gaan wil ik hem kunnen bijhouden.
Als het hobbelig is met die dikke bulten sneeuw dan leg ik het al af.
Hij crossed daar zo tussendoor met zijn kleine lijfje.

Dat belooft over een paar jaar. Wil je gerust eens les geven 'hoe ga ik hoge snelheden over hobbelige pistes' ;) Maar ik bied geen garanties over heelhuids beneden aankomen.

Hier nog een ideetje voor jou voor je vrijetijdsbesteding ;

full

FtLQSAf.jpg

Ik geloof dat ik nog ff flink moet doorsparen. Volgens mij neemt ze geen genoegen met een 800 ter vervanging van haar 650 :+

Amusant, die is vandaag hier ook in de brievenbus gevallen. en die 1200, die is er al....
full

:]

Laatst bewerkt:
Waarom krijg F&S niet zo'n shirt op de deurmat :?

Ik heb een eeuwig gebrek aan poetsdoeken. :/

Leuke tshirts! :P

@ski verhaal, enorm balen zeg! Hopen op snelle genezing!

Weer voor komend weekend ziet er enorm goed uit! Dat wordt met de motor naar t werk zaterdag en zondag een mooi blokje om *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan