Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voornaamste is natuurlijk dat de breuk goed gezet blijkt... over hoeveel weken mag het gips er dan af ? Zeker als het straks lente wordt... ;)
Na de gipsspalk gedurende een week, twee weken loopgips, alles tot aan de lies. Daarna nog vijf weken onderbeen in het gips :/
Dat werd in ieder geval verteld in kempten.

ER: over deze whisky had ik het tijdens het etentje. Vanavond maar eens open getrokken, smaak weet ik nog niet maar ze ruiken weer heerlijk! *D [afbeelding]

Bedoel je nu de Kilchoman of de Highland Park Annemarie? Op Highland Park ben ik niet gek, ik heb er nog nooit één geproefd die me kon bekoren, beetje vlak. Kilchoman daarentegen is geweldig, ik ben in 2006 bij de distillerie geweest, op Isla (Schotland), het was toen nog een jong merk en ze hadden net een flinke schoorsteenbrand gehad. Twee jaar geleden proefde ik nog een fantastische Kilchoman van 10 jaar oud en die kostte al over de 100 euro :X . Dus ik ben niet de enige die ervan gecharmeerd is, en jij dus ook als je die bedoelde :9~

De kilchoman 2014 is wat pittiger dan de highland park einar. Daarnaast hebben we nog een fles 12y van highland park staan. (Met nog een heel arsenaal aan flessen waaronder een quartercask laproigh).
Ze zijn wel duur maar je doet er ook best lang mee, mits je natuurlijk whisky proeverijen gaat houden. Maat daarvoor kun je beter naar Dearsum, de wijn- en whiskyschuur. :)

Motorrijdende dames die whisky kennen en zui... drinken... aan jullie is de vrouwenemancipatie niet besteed... jullie hebben nondedjol het boék geschreven... :P :}

Nope.
We roken geen sigaren. Dat hoort er dan ook nog bij :+

Laat ik ook eens wat toevoegen:
Volgens mij is de Sahara 3 niet in 19" te verkrijgen.
Had zelfs plannen om voor mijn f650gs een 21" voorwiel te kopen, maar ik lees hier dat tie dan echt minder gaat sturen op het asfalt. Volgende banden zullen waarschijnlijk de K60 worden.

Ik switch net zo makkelijk van bandenmerk. Terug naar Mitas of Heidenau in een oogwenk. No worries..

Advies van jou was ook te mooi om waar te zijn.

:+

Laatst bewerkt:
Deze ochtend nog eens in de sneeuw gespeeld met de motor. Rustig gereden, dus de wegen waren te doen (niet gestrooid), irritanter was wel dat de sneeuw aan het vizier blijft kleven...

Ik switch net zo makkelijk van bandenmerk. Terug naar Mitas of Heidenau in een oogwenk. No worries..

Advies van jou was ook te mooi om waar te zijn.

:+

Sorry, ik was éven in de waan dat je een échte allroad had gekocht (met uiteraard 21'' voorwiel)... stomstomstom...

De naam (FUNduro) had echter reeds een indicatie moeten zijn dat het om een of andere nepbrommer ging... my bad.... :+

Voor de bezitters van een F650GS ... bovenstaande hoort enkel maar bij het wederzijdse geplaag dat TenCats en ondergetekende doorgaans beoefenen (ik heb goede herinneringen aan een hete Kretenzische dag op een Funduro...) :Y

Laatst bewerkt:
Sorry, ik was éven in de waan dat je een échte allroad had gekocht (met uiteraard 21'' voorwiel)... stomstomstom...

Nee, want een 21 inch voorwiel stuurt (m.i.) niet lekker. En vergeet niet dat de 500 € challenge naast wat onverharde passen, voor het grootste deel gewoon over asfalt gaat. Mijn FUNduro is daarvoor de ideale fiets (denk en hoop ik dan maar, als ik 'm weer aan de praat krijg).

BEKIJK BERICHTVERSTUUR BERICHT
SLIJKMOTO
Geplaatst op dinsdag 08 maart 2016 04:03

Waarom slaap je niet? Als Nana dit leest krijg je weer klappen. :Y

Nee, want een 21 inch voorwiel stuurt (m.i.) niet lekker. En vergeet niet dat de 500 € challenge naast wat onverharde passen, voor het grootste deel gewoon over asfalt gaat. Mijn FUNduro is daarvoor de ideale fiets (denk en hoop ik dan maar, als ik 'm weer aan de praat krijg).

Ik vond mijn Funduro ook heerlijk rijden, het enige wat me irriteerde is dat hij voor bepaald zijwind echt heel gevoelig was tot het gevaarlijke aan toe.
Misschien had ik dat iets kunnen oplossen met een nieuwe balhoofdlager en andere voorvering maar ik heb hem om die reden weg gedaan.

Ik heb trouwens nooit last gehad van het 21" voorwiel.

BEKIJK BERICHTVERSTUUR BERICHT
SLIJKMOTO
Geplaatst op dinsdag 08 maart 2016 04:03

Waarom slaap je niet? Als Nana dit leest krijg je weer klappen. :Y

En wie zegt dat ik mij niet van een ochtendlijke maritale taak kweet ??? :+

Of dat mijn hunkering naar jullie interessante berichtjes tegen 04.00 u gewoon ondraaglijk wordt ??? :P

kwartiertje later kom ik mijn bed al uit.......
% uur al in de auto of straks op de motor....

maar 0400 uur ier wel errrrug vroeg hoor !!!

vandaag mijn gezet krabbel gezet om eigenaar van een gs uit 2005 te worden. Enige vervelende :+ is dat ie nog een onderhoudsbeurt krijgt en op kenteken moet. Ik moet ook nog enkele dagen naar Duitsland waardoor het nog even duurt voordat ie ook daadwerkelijk voor de deur staat.

Na 4 jaar fazer weer terug op de gs! heb er zin in!

vandaag mijn gezet krabbel gezet om eigenaar van een gs uit 2005 te worden. Enige vervelende :+ is dat ie nog een onderhoudsbeurt krijgt en op kenteken moet. Ik moet ook nog enkele dagen naar Duitsland waardoor het nog even duurt voordat ie ook daadwerkelijk voor de deur staat.

Proficiat !

Tweede vervelende is uiteraard dat je voortaan op dit forum moet gaan posten...

Gelukkig zijn de reacties niet ALTIJD zo infantiel als bovenstaand berichtje van onze kleutermascotte ... :+

Laatst bewerkt:

Gefeliciteerd Total, rij je GS in ieder geval niet Total. (verander je nickname, dit is de goden verzoeken!!!) :X

Goh Miekuss, wat een vervelend einde kende jullie vakantie, al was die heli natuurlijk wel een bijzonder iets om mee te maken.

Hoe was het trouwens gekomen? Spiraalbreuk? Torderen?

Wij troffen bij de spoedarts een man die net 700 euro cash moest aftikken voor de armbreuk van zijn dochter.... terwijl hij twee dagen ervoor ook al 700 euro afgetikt had voor de armbreuk van zijn andere dochter.

Hij zag wel wat witjes om het snoetje... katsjing..... legt u het daar maar neer en vergeet het bonnetje niet.

Gaat het weer beter inmiddels?

Reminds me.... niet vergeten, Van Harten bellen, mijn motor moet ook nog een keer deze kant weer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan