Ahum..... was het topic ff kwijt.....
Ik rijd dus nog steeds GS en R en R en er gaat een GS weg en er is al een nieuwe GS bij...
Kortom, Topicstartert, zet mij er maar weer bij
Deze GS gaat dus in de verkoop, zie te koop topic en een bod van 3050 euro ligt er al
[afbeelding]
Ergo, hij MOET rap weg want ik ga een nieuw span bouwen met mijn 'oude' R1200R als trekker.
[afbeelding]
En, om toch lid te kunnen blijven van dit Topic, heb ik onlangs mijn eerste (BMW) waterkoker aangeschaft.
Hagelneu
[afbeelding]
Zeau, en nu is het tijd voor WEEKEND en BIER
Toetsenbord kapotHis de op hop ?
Et his niet heerlijk, oe moeten wij dat hoplossen ?
Hik eb eel herge dorst !
Aanpassing kosten 330 euro bij Haan Wheels. Dan heb je de velg, de spaken en de arbeit.
Toetsenbord kapot
Aan de achterpoten uit elkaar halen is de meest veilige manier. In de nek pakken resulteert altijd in instinctief bijten. Doe ik ook, ik snap die hond wel.Jep, er hing een stafford terrier in de nek van mijn hond. Op de verkeerde manier uit elkaar gehaald.
Ik had op het werk al ideeën opgedaan welke banden ik wilde voor de GXIk zat meer aan zoiets te denken; [afbeelding]
Nee serieus, ik heb nog geen idee. Jouw bandjes lijken geschikt en als je er grip mee hebt op nat asfalt, dan zijn ze zelfs beter dan de alternatieven.
Flinke scheut in de Samson-beker van jullie gekwetste en hij huppelt naar zijn bedje...
Gaat het al beter met de pijn van zijn spiraalbreuk ?