Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hee, lullo! Welkom weer hier he!

Aanpassing kosten 330 euro bij Haan Wheels. Dan heb je de velg, de spaken en de arbeit.

Thanks, dat valt me alleszins mee.
Stuurt het ook echt strakker bij hogere snelheid?
Zijn er nog complicaties zoals de aangegeven snelheid op de snelheidsmeter en de ABS?

een maand nadat een hond een stukje van mijn vingertop gebeten heeft past (met wat pijn en moeite) eindelijk de handschoen weer. We kunnen weer , ik was al een beetje klaar met dat ramenschrappen

Wij zijn uiteindelijk ook overgestapt op hondenbrokken... hij lust dat bijna even graag, én het is minder pijnlijk voor ons... moet je ook eens proberen ...

Vechtende honden proberen te scheiden ? Op die manier werd mijn vrouw ook eens erg in de vinger gebeten, met een operatie als gevolg...

Laatst bewerkt:
Jep, er hing een stafford terrier in de nek van mijn hond. Op de verkeerde manier uit elkaar gehaald.

Hondenbrokken, daar hoef je hier echt niet mee aan te komen, dan kan ik er op wachten dat hij in mijn vingers hangt.

Jep, er hing een stafford terrier in de nek van mijn hond. Op de verkeerde manier uit elkaar gehaald.
Aan de achterpoten uit elkaar halen is de meest veilige manier. In de nek pakken resulteert altijd in instinctief bijten. Doe ik ook, ik snap die hond wel.

Het is vandaag eigenlijk prachtig weer om een stukje te toeren maar gisteravond heb ik de strooiwagentjes al weer driftig hun zout zien uitrijden.

Blijft de brommer dus maar weer een weekje extra in de schuur.

Hey!
Mijn 800GS heeft een korte winterslaap gehad, in de tussentijd een beetje op het Alpje rondgereden.
Maar goed, vandaag wilde ik een rondje gaan doen op de 800... en berg herrie uit het motorblok
Lijkt uit de kop te komen en dan vooral aan de linkerkant, distributieketting?
Meteen maar weer omgedraaid en weer binnen gezet eerst eens uitzoeken wat er mis is.
Weggezet met van te voren niets aan de hand dat blijft vreemd.
Iemand een idee?

Zit er wel koelvloeistof ipv water in het koelsysteem?

Toen ik vanmiddag m'n KTM nog eens uitliet op deels kletsnatte bergwegen, vroeg ik me af waarom Detox en TenCats deze bandjes niet overwegen voor hun € 500-krellen :

de METZELER SAHARA Enduro 3, die ik reeds op al mijn (redelijk lichte) offroad-avonturen heb gebruikt.

Ze weerstaan steenpistes, mul zand en niet té diepe blubber (15 cm gaat perfect) én ze zijn goed op (kletsnat) asfalt...althans toch voor mijn 690 cc met 67 PK...

Of zijn ze niet bruut genoeg voor jullie, nozems ?

Laatst bewerkt:
Ik zat meer aan zoiets te denken;

Nee serieus, ik heb nog geen idee. Jouw bandjes lijken geschikt en als je er grip mee hebt op nat asfalt, dan zijn ze zelfs beter dan de alternatieven.

Ah, nòg een keer.... :

Zien er ook bruut uit....

Laatst bewerkt:
ER: over deze whisky had ik het tijdens het etentje. Vanavond maar eens open getrokken, smaak weet ik nog niet maar ze ruiken weer heerlijk!

Ik zat meer aan zoiets te denken; [afbeelding]

Nee serieus, ik heb nog geen idee. Jouw bandjes lijken geschikt en als je er grip mee hebt op nat asfalt, dan zijn ze zelfs beter dan de alternatieven.
Ik had op het werk al ideeën opgedaan welke banden ik wilde voor de GX

Laatst bewerkt:
Flinke scheut in de Samson-beker van jullie gekwetste en hij huppelt naar zijn bedje...

Gaat het al beter met de pijn van zijn spiraalbreuk ?

dat ik daar een paar dagen eerder niet aan gedacht heb!
Gaat gelukkig beter. Vannacht zowat met pijnstilling de hele nacht doorgeslapen, overdag ging het al goed.
Gisteren de krukken op maat gemaakt en 'm op z'n goede been geplant en geholpen met de krukken te lopen. Al dat tillen is niet fijn voor je rug, hij had het snel door hoe het werkt met de krukjes.
Na een dag heen en weer bellen vrijdag toch een verwijsbrief voor een röntgenfoto gekregen bij de huisarts. Ze snappen er geen snars van en belde de huisarts zelf maar om te vragen hoe het nu zat.
De breuk stond nog keurig.
Nu nog proberen een afspraak te maken bij de chirurg voor de verdere behandeling, vrijdag ochtend belde ik en was de digitale verwijzing van de huisarts nog niet binnen dus afspraak maken niet mogelijk.
Om 12:15 uur had ik de verwijsbrief, bellen, afspraak maken niet mogelijk
Lang leve het Nederlandse zorgstelsel met alles via de huisarts doorverwijzen

gelukkig houden de heren niet van Samson& Gert, K3 en al die meuk. Bobo is the bomb. Muziek? Goede smaak: Beth Hart, status quo etc

Sjonge, geen wonder dat er zoveel Nederlanders naar Belgische ziekenhuizen komen...

Hier sta je een uurtje later bij de radioloog... en een (peperdure) scan laten maken lukt meestal de volgende dag...

Onze belastingsgekke regering heeft dan ook een bijkomende , onverwachte put van 2 miljard Euro, tja...

Voornaamste is natuurlijk dat de breuk goed gezet blijkt... over hoeveel weken mag het gips er dan af ? Zeker als het straks lente wordt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.