Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sow, eens een andere rijstkroket hier geprobeerd ...een Soes V-Strom 650 ... een brave , saaie motor... gaap ... :z

Zijn we verwend met onze GS-en, of wat ??? })

full

Toch maar niet gegaan....vrouwlief was niet echt te porren en had het idee dat Utrecht dan een herhaling van zetten zou zijn....
Utrecht gaan we zeker wel naartoe...dat is traditie..

Sow, eens een andere rijstkroket hier geprobeerd ...een Soes V-Strom 650 ... een brave , saaie motor... gaap ... :z

Zijn we verwend met onze GS-en, of wat ??? })

[afbeelding]
Nou moet je ophouden Slijk. Wij maar buffelen in de kou en jij maar rondjes knorren op één of ander tropisch oord. Vervolgens gaan klagen over de saaiheid van de rijstkoker...... Man, al had ik daar op een Mobylette Kaptein moeten rondrijden dan was dat al beter als kantoor. :X

Ik bén ook blij hoor, Tox... echt ...

In deze onzekere tijden meer dan ooit... en ook ik weet niet of het volgend jaar nog wel kan...

Belet niet dat een ritje van 250 km op een middle of the road bike je extra doet beseffen hoe goed onze diverse GS-en wel zijn ...

Laatst bewerkt:
Terug uit vakantie. Het was een prima ski week, met voldoende sneeuw en zon. Af en toe wel erg koud, maar dan gewoon een etra laagje kleren aan.

Belet niet dat een ritje van 250 km op een middle of the road bike je extra doet beseffen hoe goed onze diverse GS-en wel zijn ...
Jeetje, dat vertelde je er niet bij, heb je echt 250km op een Soes moeten doorbrengen? Ach jongen, gaat het weer een beetje? Hopelijk heeft het zonnetje je niet verbrand, dat zou de ellende compleet maken........
troestende-smilies-0007.gif

:+

Terug uit vakantie. Het was een prima ski week, met voldoende sneeuw en zon. Af en toe wel erg koud, maar dan gewoon een etra laagje kleren aan.
Jawel, heel België neemt het er blijkbaar van. Hebben jullie de EU subsidie voor het vernieuwen van wegdek weer in vakanties gestoken? 8-)

Jawel, heel België neemt het er blijkbaar van. Hebben jullie de EU subsidie voor het vernieuwen van wegdek weer in vakanties gestoken? 8-)
Nee hoor, met de GSA is het wegdek relatief vlak. En ik ga minder vaak op vakantie dan bepaalde begonia kwekers ;)

Als vrijgezel moet ik er een beetje van profiteren he.

Bij ons worden ze tegelijkertijd met de inkomensbelastingen geïnd. Mijn vrouw heeft een goede NL vriendin in Brasschaat en die maakt er een sport van om nergens enige echte belastingen te betalen ... niet in B , niet in F en zéker niet in NL... een hele toffe, hartelijke vrouw, maar ze houdt niet van belastingen... })

Wij zitten momenteel op een Canarisch eiland... nog maar een paar daagjes, snif...

..... en die maakt er een sport van om nergens enige echte belastingen te betalen ... niet in B , niet in F en zéker niet in NL... een hele toffe, hartelijke vrouw, maar ze houdt niet van belastingen... })

Een van de redenen waarom ik ooit heb overwogen fiscaal recht te studeren.... maar na het eerste (half) jaar dacht ik (terecht) .... nope.... ik zit daar echt fout. Nu aan de controlling kant. En da's prima.

Geniet op het eiland.... lekker hoor... beetje rondrijden, genieten van het zonnetje. 't Kan verkeren.

Hallo mensen,

Zal mezelf hier even voorstellen.
Ik ben Tim, en heb sinds kort een f800gs.
Heb in het verleden als eens een 1200gs gehad maar deze heeft toch meer mijn voorkeur.

Ook wil ik me de komende tijd wat meer gaan richten op het allroad rijden.
Zijn er nog meer mensen uit de omgeving Ede die dit doen met de GS?

Groet Tim

12552965_10153245251785812_2174398362593974591_n.jpg

12541081_10153245251850812_3927174026235942057_n.jpg

En nog wel de Adventure uitvoering. Welkom (terug?) !

De "echte" allroad aanhangers vind je trouwens eerder bij de GSclub en ook daar is een forum beschikbaar. (http://www.bmwgsclub.nl/forum/)

Laatst bewerkt:
Dankjewel! heb in de tijd van de 1200 wel eens meegelezen maar me nooit voorgesteld.

Nou eigenlijk is dit geen adventure uitvoering.
Het is een standaard 2013 model helemaal aangekleed met Touratech accessoires.

Dan zal ik mij daar ook eens aanmelden, bedankt voor de tip.

Welkom hier Tim. Hier is het soms wel gezellig, maar voor de ritten opteer ik meestal voor de GS club. Hoewel ik het redelijk braaf hou naast de weg met mijn bakbeest.

Welkom Tim.
Mooie motor en mooie kleur.......

Ergens rond april zal er vast wel iemand het initiatief nemen voor de openingsrit....
Leuke gelegenheid om mee te rijden en wat mensen uit dit GeSticht te ontmoeten...

Hey Tim welkom hier :W

GS forum is voor licht autistische GS bezitters, whiskey drinkend en voorzien van vaalrode broek. Mocht je de midlife crisis voorbij zijn en aan bovenstaande factoren voldoen, ga dan naar; Home - BMW GS Club Nederland

Motormaniac gaat in April weer een rit organiseren, of onze Botanicus TenCats. Ze zijn met elkaar nog in gevecht wie het voortouw gaat nemen.

Goeie brommer heb je trouwens, de beste keuze als je toch op zo'n Beiers ding wilt rijden. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan