Nou moet je ophouden Slijk. Wij maar buffelen in de kou en jij maar rondjes knorren op één of ander tropisch oord. Vervolgens gaan klagen over de saaiheid van de rijstkoker...... Man, al had ik daar op een Mobylette Kaptein moeten rondrijden dan was dat al beter als kantoor.Sow, eens een andere rijstkroket hier geprobeerd ...een Soes V-Strom 650 ... een brave , saaie motor... gaap ...
Zijn we verwend met onze GS-en, of wat ???
[afbeelding]
Ach, wie huurt die auto volgende week?Wacht nog maar een weekje, dan staat er een quasi-Afrikaanse adonis naast dat autootje...
Ach, wie huurt die auto volgende week?
Jeetje, dat vertelde je er niet bij, heb je echt 250km op een Soes moeten doorbrengen? Ach jongen, gaat het weer een beetje? Hopelijk heeft het zonnetje je niet verbrand, dat zou de ellende compleet maken........Belet niet dat een ritje van 250 km op een middle of the road bike je extra doet beseffen hoe goed onze diverse GS-en wel zijn ...
Jawel, heel België neemt het er blijkbaar van. Hebben jullie de EU subsidie voor het vernieuwen van wegdek weer in vakanties gestoken?Terug uit vakantie. Het was een prima ski week, met voldoende sneeuw en zon. Af en toe wel erg koud, maar dan gewoon een etra laagje kleren aan.
Gemeentebelastingen? Wat is dat? Ik betaal die niet.Of misschien heeft 1 % van de Nederlandse fiscale asielzoekers in Brasschaat eens zijn gemeentebelastingen betaald...
Nee hoor, met de GSA is het wegdek relatief vlak. En ik ga minder vaak op vakantie dan bepaalde begonia kwekersJawel, heel België neemt het er blijkbaar van. Hebben jullie de EU subsidie voor het vernieuwen van wegdek weer in vakanties gestoken?
Of misschien heeft 1 % van de Nederlandse fiscale asielzoekers in Brasschaat eens zijn gemeentebelastingen betaald...
En ik ga minder vaak op vakantie dan bepaalde begonia kwekers
Als vrijgezel moet ik er een beetje van profiteren he.
..... en die maakt er een sport van om nergens enige echte belastingen te betalen ... niet in B , niet in F en zéker niet in NL... een hele toffe, hartelijke vrouw, maar ze houdt niet van belastingen...
Oeps, dan gaan we jou zeker niet vertellen dat het hier gaat over Miep Sentenquacker, Viscaaldreef, 42 te B-2930 Brasschaat-België ...