Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren GS Adepten, graag jullie advies.

1200GS, feb 2005, 12850 km op de teller, inclu kofferset en complete historie beschikbaar, geen schade.

Import UK. Vraagprijs circa 12K.

Doen of niet doen?

Motor is een plaatje, geen pekelsporen, uitlaatbochten etc echt puntgaaf. Banden zijn Metzelers voor en achter met de bandenhaartjes er nog op. Dus zgan.

Dank voor jullie reatie.

kun je wat meer info geven over het aanbod? was dat per mail, hoe kom je aan de info?
Je zou niet de eerste zijn die in een Nigeriaanse truc trapt...

Staat bij een dealer. Vanmiddag bekeken, vandaar.
eerst ff de flauwe opmerking, kan het niet laten: zit het stuur wel links ?

prijs lijkt me wel een goeie, de mijne was 12500 , uit 2005 en 30.000 op de tellert.
wel bij een BMW dealer, zou me kunnen voorstellen dat die hem op en top op hun vloer neerzetten, en je moet je even afvragen of deze dealer verstand heeft van een GS.
leuk flapje aan de voorkant, typisch Engels?

Voor een dealer geen slechte prijs, maar ook niet ultiem voordelig. Zijn dat niet een beetje weinig kilometers voor een GS?

Nu heb je nog veel meer dons
Vrouwen

Ik ben altijd bang dat gezichtshaar gaat werken als klittenband..
Anders wel lekker warm met dit weer

Deze fiets is wel aangekleed. Air deflectors, volledige kofferset, nieuwe banden, strak in de lak, geen pekel gezien.

De enige vraag is wel: kennen ze in de UK ook 12V aansluitingen in Vaste land Motoren ??

@autorepley.... Boekjes en alles gezien. Blijkbaar heeft de vorige rijder deze voor de fun gehad en echt, geen puntje pekel gezien. Ik heb alle facturen van het onderhoud gezien. Niks mis mee hoe hard ik ook zocht

En ineens ben ik spontaan gs-loos!!!!!!!!!!!!

Nadat mijn GSA bijna een half jaar te koop heeft gestaan en ik besloten heb om hem lekker te houden,mailde er ineens spontaan iemand naar mij of ik hem nog had.
Na een beetje heen en weer gemail is deze man vandaag langs gekomen en heeft hem direkt meegenomen!!
Moet ik maandag ineens met een tomos naar me werk

Heb ook nog eens een zeer goede prijs voor de fiets gekregen

Nu begint dus de zoektocht naar een nieuwe fiets

ik weet nog een rode 1200...

Deze fiets is wel aangekleed. Air deflectors, volledige kofferset, nieuwe banden, strak in de lak, geen pekel gezien.

De enige vraag is wel: kennen ze in de UK ook 12V aansluitingen in Vaste land Motoren ??

Hou er rekening mee dat een fiets met mijlenteller minder courant is bij inruil-verkoop.
Dus het voordeel dat je nu behaalt, is w.s. verdampt bij je volgende deal.

Grijze import geeft een grijs gebied

@renegade: ga je voor een 1200GSA?

Of wordt het iets toaal anders..

edit: 12 K is niet echt een buitenkansje eerder een buitenlandje

@mariska> bedoel je met kleurlingen antillianen ofzo?

Laatst bewerkt:

Ok, eerlijk is eerlijk, ik ben aardig uitgeluld

@ Fore,

Voor een dealerfiets valt het mee (ervanuitgaande dat je garantie e.d. krijgt) en die inruilwaarde, ach, als je 'm 5 jaar hebt staat er een ton op de klok en is dat verschil miniem, eerder verkopen doe je toch niet Omdat het stuur rechts zit is er miss nog wel over de prijs te praten, de dealer zal 'm niet zo heel snel kwijt zijn.

@mariska> bedoel je met kleurlingen antillianen ofzo?
Nigerianen

Laatst bewerkt:
Ok, ik hoorde laatst een soortgelijk verhaal over dit soort acties, er stond laatst ook een R1200S op MP voor 4500 te koop.
Ik snap niet dat mensen hier nog intrappen

Status
Niet open voor verdere reacties.