Het grote GS-topic deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwelingen, welkom allemaal *D


Tox... gefeliciteerd met je aankoop. We konden het wel een beetje zien aankomen gezien je testritten maar toch.... het verraste me wel moet ik zeggen. Zelf zou ik die grote tank echt missen.... juist die paar liters meer kan soms zo praktisch zijn (inclusief hevelslangetje dat tot mijn standaard boordgereedschap behoort). Ik ben benieuwd hoe het je op termijn bevalt. Klein ben je ook niet, ik ben benieuwd :Y


Ik baal trouwens als een stekker dat ik nog geen meter in het buitenland gepakt heb.... volgens mij ben ik nog nooit zo laat geweest. Werk staat vrije dag nu ook niet toe... nog een paar weken doorbijten...
 
Thanks allemaal.
Girl, het is geen snorfiets, ik pas er makkelijk op. Het is idd zo dat de zit iets compacter is dan dikke Bertha, maar laatstgenoemde zwangere koe is ook wel erg ruim. Op de 800 zit ik comfortabel en ontspannen, de verkoper moest me bij sluitingstijd ook wegsturen, zo comfortabel zat ik. :P

foto6_zpsc2f69e71.jpg
 
Die heb ik er uit geflikkerd wegens wangedrag B|



Nee hoor, grapje _O-


Volgens mij heeft Daan er gewoon nog nooit in gestaan, denk ik?
Dat gedrag maak jij in me los... Grrrr... })

Ik heb er nooit in gestaan... Misschien moet je maar een mooie actiefoto maken als we in de Eifel zijn ;)

Verhaaltje: Ik was toen met mijn vader op vakantie in de alpen en pyreneeën en we hadden afgesproken dat op de toppen ik foto's van hem zou nemen en hij van mij. Goed plan zou je denken, totdat hij zijn kaartje met alle foto's kwijt raakte... :')
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal.
Girl, het is geen snorfiets, ik pas er makkelijk op. Het is idd zo dat de zit iets compacter is dan dikke Bertha, maar laatstgenoemde zwangere koe is ook wel erg ruim. Op de 800 zit ik comfortabel en ontspannen, de verkoper moest me bij sluitingstijd ook wegsturen, zo comfortabel zat ik. :P

[afbeelding]
Geschoren en met jasje aan krijg je meer korting? :+
 
Ik zie steeds allemaal Eifel opmerkingen staan. Heb ik de aankondiging van een GS ritje gemist?

Wilde zelf wellicht dit weekend nog even de Eifel opzoeken.
 
Thanks allemaal.
Girl, het is geen snorfiets, ik pas er makkelijk op. Het is idd zo dat de zit iets compacter is dan dikke Bertha, maar laatstgenoemde zwangere koe is ook wel erg ruim. Op de 800 zit ik comfortabel en ontspannen, de verkoper moest me bij sluitingstijd ook wegsturen, zo comfortabel zat ik. :P

[afbeelding]


Domme verkoper ook, om jou zo maar een GRATIS kop koffie aan te bieden, da's gewoon om moeilijkheden vragen...

;)
 
Ik zie steeds allemaal Eifel opmerkingen staan. Heb ik de aankondiging van een GS ritje gemist?

Wilde zelf wellicht dit weekend nog even de Eifel opzoeken.

Yep, die heb je gemist.
Was in deeltje 23 op 29 oktober 2013 21:59 door Mr_Sloo
 
Neen, maar de verkoper verklooit je tijd niet met je eerst wat basismodelletjes te tonen...

Ook Detox ging dus meteen voor het betere full option-werk... *D

Tsss, Detox is daar kind aan huis. Want Belgen gebruiken misschien veel woorden, maar Detox had zomaar Belg kunnen zijn wat dat betreft :')

Mijn motor komt er ook vandaan en is daar ook nog steeds in onderhoud.
Wij kennen de bedrijfsleider van Simako Apeldoorn inmiddels goed.



.....en blijkbaar kent de bedrijfsleider Detox ook goed, gezien het feit dat ie deze 800 onder zijn aandacht bracht
:') _O-
 
Thanks voor de uitleg Detox :) Jammer van het tourruitje btw, die zou ik echt vervangen, heeft geen meerwaarde. En de kleur is natuurlijk jammer :P
 
Even een vraag een aan de kenners :-)

Het betreft een bandenvraag *O* *O*

Mijn GS uit 2004 is voorzien van conti Trail Attack 2, deze banden bevallen mij goed.
Echter wil ik binnenkort de banden laten vervangen en ik zit te overwegen om voor de Cont. Road Attack 2 te gaan. (Ik rij echt nooit offroad)

Iemand ervaring met de Road Attack 2 icm 1200GS?
 
Laatst bewerkt:
Remschijven voor snel zelf ff vervangen?

Of jah waar zeur ik om.

Men remschijven voor zijn krom, op een bepaald deel van de omwenteling grijpen ze beter aan dan op een ander deel, wat de dosering van de ankers bemoeilijkt bij het tot stilstand komen...
 
Even een vraag een aan de kenners :-)

Het betreft een bandenvraag *O* *O*

Mijn GS uit 2004 is voorzien van conti Trail Attack 2, deze banden bevallen mij goed.
Echter wil ik binnenkort de banden laten vervangen en ik zit te overwegen om voor de Cont. Road Attack 2 te gaan. (Ik rij echt nooit offroad)

Iemand ervaring met de Road Attack 2 icm 1200GS?

Zijn die Road Attack 2 dan te krijgen voor een 19" voorwiel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan