175km. enkele reis A28 is ook saai dus dat komt dan mooi overeen.
En daarbij... ik ben al een ouwe lul hé.
Het feit dat we de andere GSA ook nog hebben speelde ook zeker een rol. Nu kunnen we weer een beetje afwisselen. En over 2jaar ofzo zijn de "kinderziektes" ook uit de nieuwe waterboxer dus dan zien we wel weer weiter.
Sphyrnidus.... 175 km A28 woon werk op een GSA of RT... maakt denk ik weinig uit.
Op die afstanden is windverscherming/comfort/tankinhoud doorslaggevend...
Voor een nieuwere GSA moest er nog weer een paar duizend extra bij boven wat er nu al bij gaat... even niet gedaan omdat we er nog een in de garage staat.
Edit.... neemt niet weg dat we nog wat onderdeeltjes in de verkoop gaan mikken...
Klinkt alsof er iets mis is, het moet precies andersom zijnMag ik een R1200GSA vraagje er in schieten? Als ik vol tank, schiet de benzinemeter de eerste 50 kilometer door 75% van de blokjes op de display heen. De overgebleven drie blokjes lijken eeuwen mee te gaan. Uiteindelijk rijdt-ie hetzelfde km/liter maar echt handig voor de indicatie hoeveel benzine je nog hebt, is het niet. Is dat een bekend probleem? Is er iets aan te doen?
Onderdeeltjes? koplampgaas? (aasgiermodus)
Die heb ik laten zitten.... breedstralers en koffers ook.
Wel in de aanbieding :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een bekend probleem, leer er mee leven, of laat een nieuw meetlint in de tank plaatsen. Als de meter bij mijn GSA weer kapot gaat laat ik het voor wat het is.Mag ik een R1200GSA vraagje er in schieten? Als ik vol tank, schiet de benzinemeter de eerste 50 kilometer door 75% van de blokjes op de display heen. De overgebleven drie blokjes lijken eeuwen mee te gaan. Uiteindelijk rijdt-ie hetzelfde km/liter maar echt handig voor de indicatie hoeveel benzine je nog hebt, is het niet. Is dat een bekend probleem? Is er iets aan te doen?
Je hebt ze laten zitten? Ah, je hebt de gsa ingeruild?
Alleszins veel plezier ermee... Richard Hammond van Top Gear heeft er ook een en doet er lyrisch over!
Is er hier iemand die ervaring heeft met een gs 650 dakar uit 2003 dit model.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat de topsnelheid niet al te hoog is.
Maar is het wel een goede stuurfiets om lekker mee over de dijk te knallen?
En wat is een nette prijs voor een goed onderhouden fiets met maximaal 50.000 op de teller? Verder zou ik graag nog willen weten of hij niet al te tam aan voelt
Ik ben van plan om er voornamelijk dijkritjes mee te maken. En zo af en toe een bospad mee te nemen.
moet je 128 per dag rijden of is t alleen heen al 128?
Ja ik had begrepen dat je kosten kreeg, maar besefte niet dat je de motor al had ingeruild.
Hm, ik moet er nog aan wennen
[afbeelding]
Ik dacht laat ik even wat nostalgie posten.....
... inderdaad.... de GSA is voltooid verleden tijd.
Vorige week stond ik er onverhoopt mee langs de kant van de weg.
Probleem met de aandrijving... maar wat.... i.i.g. veel kabaal.
Inmiddels is het kabaal gedefinieerd... cardanas kapot en deze heeft zijn sporen ook nog in de achterbrug achtergelaten. Vervelend.
Vanmorgen langs de motor geweest en een goed gesprek gevoerd met de dealer/monteur.
Kosten van de reparatie afgewogen tegen iets anders en uiteindelijk voor het laatste gekozen. Past ook beter bij de huidige situatie van woon/werk verkeer en we hebben de GSA van Girl ook nog in de garage dus het zorgt ook voor wat afwisseling.
En... het past beter bij mijn leeftijd.
Kortom Gelande Strasse heeft plaats gemaakt voor een Royale Tourder...
[afbeelding]
Kato, ik had hem eerder al eens gepost, maar aangezien het nog winter is wat inspiratie.....
[afbeelding]
Is er hier iemand die ervaring heeft met een gs 650 dakar uit 2003 dit model.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat de topsnelheid niet al te hoog is.
Maar is het wel een goede stuurfiets om lekker mee over de dijk te knallen?
En wat is een nette prijs voor een goed onderhouden fiets met maximaal 50.000 op de teller? Verder zou ik graag nog willen weten of hij niet al te tam aan voelt
Ik ben van plan om er voornamelijk dijkritjes mee te maken. En zo af en toe een bospad mee te nemen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met een gs 650 dakar uit 2003 dit model.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dat de topsnelheid niet al te hoog is.
Maar is het wel een goede stuurfiets om lekker mee over de dijk te knallen?
En wat is een nette prijs voor een goed onderhouden fiets met maximaal 50.000 op de teller? Verder zou ik graag nog willen weten of hij niet al te tam aan voelt
Ik ben van plan om er voornamelijk dijkritjes mee te maken. En zo af en toe een bospad mee te nemen.
Ehh.... als dat op mij gereageerd is... is niet 128 maar A28 en de enkele reis is 175 km....Wordt wel beperkt door gelimiteerd heen en weer te rijden maar is al met al toch kilometervreten.
Kortom Gelande Strasse heeft plaats gemaakt voor een Royale Tourder...
Dat meen je niet? 175 km alleen heen? Waar werk je dan?
Kolere zeg. Hoe doe je dat met sneeuw of heb je nog een auto?
Waarom ben je zo ver gaan wonen???
Ga proefrijden, gevoel is subjectief.Is er hier iemand die ervaring heeft met een gs 650 dakar uit 2003 dit model.
Verder zou ik graag nog willen weten of hij niet al te tam aan voelt
Ik ben van plan om er voornamelijk dijkritjes mee te maken. En zo af en toe een bospad mee te nemen.
[afbeelding]
Ik dacht laat ik even wat nostalgie posten.....
... inderdaad.... de GSA is voltooid verleden tijd.
Vorige week stond ik er onverhoopt mee langs de kant van de weg.
Probleem met de aandrijving... maar wat.... i.i.g. veel kabaal.
Inmiddels is het kabaal gedefinieerd... cardanas kapot en deze heeft zijn sporen ook nog in de achterbrug achtergelaten. Vervelend.
Vanmorgen langs de motor geweest en een goed gesprek gevoerd met de dealer/monteur.
Kosten van de reparatie afgewogen tegen iets anders en uiteindelijk voor het laatste gekozen. Past ook beter bij de huidige situatie van woon/werk verkeer en we hebben de GSA van Girl ook nog in de garage dus het zorgt ook voor wat afwisseling.
En... het past beter bij mijn leeftijd.
Kortom Gelande Strasse heeft plaats gemaakt voor een Royale Tourder...
[afbeelding]