Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij weet ze wel te vinden he!? Mooi hoor!
Wat is een Denzel trouwens?
Wat is een Denzel trouwens?
Kijk, dat is het dus. De alpenstrassfuhrer kende ik wel.Passen vinden.... nou, deze heeft me een paar uur gekost om terug te vinden.
Ik wist van het bestaan ervan, maar niet meer van de hoed en de rand... nu dus wel weer. Google levert op die pas amper wat op...
De Denzel is de Grosse Alpenstrassenfuhrer met gradaties en omschrijvingen etc.
Zeg maar een soort bijbel voor "motorpasrouteknutselaargekjeszoalsik".
En.... is al besteld.
Kon het niet laten dus het Jupiters travels er ook bij besteld want als je de verzendkosten verdeelt over twee boeken is het relatief voordeliger
Zoiets als de bijbel of de Koran, maar dan nog een stukkie beter:Wat is een Denzel trouwens?
Zoiets als de bijbel of de Koran, maar dan nog een stukkie beter:
http://www.amazon.de/Alpenstrassenf...isch-eingestellte-Zweiradfahrer/dp/3850477630
Kijk, dat is het dus. De alpenstrassfuhrer kende ik wel.
Wel goed hoor dat je al die kleinere passen weet te vinden. Liggen ze nog een beetje op de route?
@ varkensboer : Sorry, maar ik vind dat zeer asociaal... Van geluidsoverlast word je echt ziek en je verknoeit de hele zaak voor alle motorrijders...
Ga dan gewoon in je living zitten en zet je stereo op 11, als je tenminste midden in de velden woont.
Je gehoor gaat ook wel naar de bliksem, maar er worden tenminste geen wegen afgesloten door je egoïstische gedrag.
Klinkt niet leuk, maar het is wel waar.
Stuk rond de Rursee (Nationalpark) is erg mooi. De weg tussen Monschau en Eupen is wel mooi, maar eigenlijk alleen geschikt voor de GS. Voor jou dus geen probleem. Met de S harder dan 60 was daar absoluut niet comfortabel! Dan weet je gelijk dat je in België bent... Het noordelijk deel van de route zegt me niet zoveel, maar probeer de industrie een beetje te mijden. Je zou evt nog een stukje Zuid-Limburg kunnen pakken, maar op Hemelvaartsdag reden we daar in de file achter de wielrenners en de auto's...
ik meende te weten dat de weg eupen-monschau hesteld was?Stuk rond de Rursee (Nationalpark) is erg mooi. De weg tussen Monschau en Eupen is wel mooi, maar eigenlijk alleen geschikt voor de GS. Voor jou dus geen probleem. Met de S harder dan 60 was daar absoluut niet comfortabel! Dan weet je gelijk dat je in België bent... Het noordelijk deel van de route zegt me niet zoveel, maar probeer de industrie een beetje te mijden. Je zou evt nog een stukje Zuid-Limburg kunnen pakken, maar op Hemelvaartsdag reden we daar in de file achter de wielrenners en de auto's...
Hoeveel km in totaal? Neem aan dat er nog een stukje snelweg voor en na komt? Veel plezier!
\[edit]
Ik heb de route iets beter proberen te bekijken, maar het stuk Jülich en Düren is geen aanrader. Saaie omgeving met veel industrie e.d. Persoonlijk zou ik via de Autobahn doorkarren naar bijv. Bad Münstereifel en dan vanuit daar een rondritje. Dan kun je in het noorden de Rursee nog meepakken en zuidelijk kun je nog richting de Nürburgring, Gerolstein of Daun rijden... Vervolgens weer lekker de Autobahn pakken naar het noorden...
Maar daar ben je geen dag zoet mee toch? Natuurlijk met je er ook nog heen rijden, maar toch?Ik zou het eigenlijk nog heel anders doen.... als je een rechte lijn trekt van Wittlich naar Echternach kom je door prima stuurgebied.
Navi:
Kortste weg (voorkeur), autobahn uit, onverhard uit (anders ga je het niet redden).
Kijk maar eens op de kaart.... dat gaat door prima gebied.
(heb ik een keer met de lineaal op de kaart uit zitten vogelen en vervolgens gereden)
Ben je meteen het gros van de drukte kwijt.
T*ring!Nog een leuk stukje aspiratie voor mooie passen
T*ring!
Dit moet toch wel heel dicht de ultieme kick benaderen.........
Maar daar ben je geen dag zoet mee toch? Natuurlijk met je er ook nog heen rijden, maar toch?
Ik begrijp iig dat de route die ik postte nogal druk is. Da's is inderdaad wel minder.
Ik ga er dit weekend eens uitgebreid naar kijken. Als dat stuk een paar uur is kan ik er ook voor kiezen daarna (of daarvoor) nog een ander stuk binnendoor te pakken.Nee... dat rij je in een paar uur... maar ik heb geen idee wat je precies wil he... je kan ook eerst wat verder rijden richting Cochem etc, ijsje doen, etc etc.. en dan dat stuk oppakken..
Mijn lange route is absoluut niet geschikt... daarvoor moet je in om 9 uur in de ochtend vertrekken vanaf de Eifel. Ik zal eens een keer iets gaan maken...
Heule grote, lijkt me wel enorm kicken zo hard langs de rotsen te razen.Dat hij met zulke grote ballen zo dicht langs de grond durft te vliegen. Dat blijft toch ergens achterhaken zou je denken.