Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er fraai uit op de foto!! Waar heb je trouwens de info gevonden over de Parpaillon? Altijd handig om te weten

Als je in september voor de rebound wil gaan tav de Parpaillon dan hoor ik het wel

Gefeliciteerd Korenwolf!! Ben erg benieuwd naar de eerste pics!

Ziet er fraai uit op de foto!! Waar heb je trouwens de info gevonden over de Parpaillon? Altijd handig om te weten
Als je in september voor de rebound wil gaan tav de Parpaillon dan hoor ik het wel

Info afkomstig.... van mijn vrouw... kweenie waar zijn het vandaan heeft maar ongetwijfeld een Franstalige site.

Gefeliciteerd met de aankoop, en veel veilige kilometers.....

Info afkomstig.... van mijn vrouw... kweenie waar zijn het vandaan heeft maar ongetwijfeld een Franstalige site.
Da's gewoon een standaard-tekst en inschatting (sneeuw). Vorige week liepen de motorsporen schijnbaar al tot 200 meter onder de top, dus dat kan met een beetje warm weer zó weggesmolten zijn.

Gefeliciteerd

Kan je vertellen hoeveel het allemaal waard is, wat kost dus de motor en de accessoires en uitlaat?
Wat is je aanbetaling?
Wat is je maandelijks bedrag inclusief all risk verzekering?
Wat is het bedrag wat je aan het eind moet ophoesten?
Wat is de waarde van je motor aan het einde?

Ik ben gewoon erg benieuwd of dit een aantrekkelijk produkt is. Het klinkt erg mooi

Yep. Maar zorg er HOE DAN OOK voor dat je iets tussen patroon en je handen hebt zitten. Anders zit je onder de brandwonden (cilinder koelt af tot -200).

is da echt?
nooit echt op gelet hoe koud ze worden.
als ik er 1 met zon slangetje heb, doe ik eerst het slangetje op t ventiel, tot dat hij net niet leegloopt. dan luchtpatroon er op draaien. en dan op t ventiel doordraaien.
niet echt op gelet of ik daarbij het patroon wel of niet aanraakte.

Dat wil ik best.

Bmw f800gs 11.440,00 euro
Rijklaar maken 295
Kenteken leges 47,50
graphitan metallic matt (basis kleur antraciet geen kosten)
witte led knippers 112
diefstalalarm 243
alarmcertificaat en aanpassing alarm 100
middenbok 141
comfort en veiligheid pakket met abs, hvv en boordcomp 995
akrapovic 736
handkappen groot met spoiler 155
sw motech valbeugel groot zwart 249,50
----------------------------------------- +
korting - 600,50
----------------------------------------- -
13.913,50

Inruil f650gs 2000
----------------------------------------- -
te voldoen 11.913,50

Financiering: 11.913,50
aanbetaling 2500(betalen bij aflevering)
slotsom 3000 (na 33 maanden)

maandbedrag 214,99
Allrisk bmw verzekering 56
------------------------------------------ +
maandbedrag totaal 271.

Waarde motor na 3 jaar ligt aan het aantal km en de staat maar ik hoop op 8000.

KW, gefeliciteerd met de 800, hopen dat je hem snel hebt.

Ik heb net ook een uitlaat gescoord, een titanium Laser Hotcam, van MP voor een derde van de nieuwprijs. Ik weet dat ik een ouwe jood ben, maar dat scheelt me niks.

Dank je

Toch is dit best een geweldige constructie, want stel je voor dat je geen inruil had (je 650 levert nu €2.000 op begrijp ik), dan betaal je daadwerkelijk alleen maar de maandelijkse aflossing......

Bedrag motor plus accessoires €13.900
aankoop som €2.500
slotsom €3.000

Dus aankoop en slotsom zijn samen €5.500, maar waarschijnlijk ligt de restwaarde van de GS800 hoger en dus betaal je alleen maar de maandelijkse kosten van
€214 en €56.
Alles wat je meer krijgt dan €5.500 voor je GS800 kan je aftrekken van je gemaakte kosten van aflossing.

Wauw

Yep. Als je wil lachen, wikkel er een keer een lapje ham oid omheen en sla er een gat in. Met een beetje mazzel en een tik van een hamer valt die lap ham als poeder uit elkaar...

Gefeliciteerd Korenwolf. Je weet dat een waterdichte bagagerol (als je er nog geen hebt) een paar tientjes is bij Louis.de?

Het is een erg mooie constructie. Ik heb er zelf ook naar gekeken. In principe is alles flexibel. Aanbetaling, looptijd en slotsom.

Je betaalt 3,99% (was zelfs 3,33%) over het te financieren bedrag. Dat is het aankoopbedrag, min de aanbetaling.
En de aflossing van de lening tot je aan het niveau van de slotsom bent gekomen.

Zeer interessant dus.

Zeker als je bedenkt dat je bij Moneyou 2,75% rente krijgt. Dan zou je er zelfs voor kunnen kiezen om je spaargeld te laten staan als buffer en tegen klein geld je motor te financieren.

Laatst bewerkt:

dat is nu mooi onderhandeld, op een leuke sympatieke manier, i like.

Nu nog foto's

Yep. Maar zorg er HOE DAN OOK voor dat je iets tussen patroon en je handen hebt zitten. Anders zit je onder de brandwonden (cilinder koelt af tot -200).

Nog nooit last van gehad, er vormt zich wel wat ijs, maar je verbrand echt je vingers niet. overigens is het smeltpunt van lachgas -91°C, hoe kan de cilinder dan afkoelen tot -200?

gefeliciteerd!

maar: ondanks dat je aangeeft niet ver op reis te gaan zou ik die bagagecapaciteit van koffers voor geen geld willen missen!

(je bent dus eerlijk gezegt voor looks en sound gegaan ten koste van praktisch?)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Status
Niet open voor verdere reacties.