dus na 3 jaar ruil je m in voor een nieuwe. Van de restwaarde betaal je de slotsom en dat lijkt mij perfekt,
Je houdt dan 3000 over en die trek je af van de aankoopsom (1/3de van de nieuwwaarde).
Waarschijnlijk kom je dan wel iets te kort en moet je wel wat bijbetalen (laten we zeggen 3.000 euro (gestegen nieuwprijs van hetzelfde soort model).
Als dit een beetje klopt, vind ik het best aantrekkelijk. Vooral icm de all risk van BMW.
Eigenlijk ben je gek als je het niet doet, want 3,9% is erg erg laag toch?
Ik heb zo'n vetersetje + luchtpatronen. Moet heel raar gaan wil je het daar niet mee redden.Naast het BMW pasje heb ik meestal zo'n spuitbus met prut bij me die je kan legen in je band. Erg handig.... heeft me ook al eens uit de penarie geholpen. Werkt overigens alleen bij kleine lekjes
Hoe werkt dat eigenlijk met die veters?
Heb wel een setje, maar gelukkig nog nooit nodig gehad.
Het hele leasegebeuren is appels met peren vergelijken.
Als je het goed wil doen zet je er nog een nieuwe naast die je gewoon koopt. Dat lijkt me de goedkoopste optie.
Tot ze je vertellen wat de restwaarde is
Geen zin om te gaan zitten rekenen, maar ik denk dat ze ook bij BMW graag wat verdienen.
Hoe werkt dat eigenlijk met die veters?
Heb wel een setje, maar gelukkig nog nooit nodig gehad.
http/www.youtube.com/watch?v=sCP0_wCfHsA
Hoe hoort het dan?Ik heb men achterband al tig keer langs de weg "geveterd", en ik vind dat de persoon in dit filmpje een bagger prestatie neerzet. Hij vergeet een "prop" te vormen langs de binnenkant, deze veter gaat gegarandeerd terug lekken.
Ik koop een puur luxeproduct als een motorfiets niet graag op krediet, maar dat geldt niet voor iedereen.
Feit is dat de F-serie in B niet zo goed verkoopt en BMW al máánden lang de ene actie na de andere doet... Het kán dus best zijn dat BMW aan deze kredietregeling eens niéts wil verdienen.
Out of character, maar toch...
Gelden deze voorwaarden ook voor de R-reeks ?
Wie bepaalt de restsom dan?Verschil: 277.75
Restsom maakt niet uit, daar zit je altijd aan vast. Maar je spaart dus 277.75 met bovenstaand scenario door je motor niet volledig te betalen bij aankoop maar door hem te financieren.
Hoe hoort het dan?
Het setje heb ik al jaren namelijk, nooit gebruikt
Wie bepaalt de restsom dan?
De dealer waar je min of meer wel aan vast zit?
Zo lijkt het mij tenminste hoor.
Geen ervaring mee. Ik ben graag eigenaar van m'n spulletjes.
De restwaarde van de motor bedoeld Xtra denk ik. Die bepaald de dealer, waar je aan vast zit.Wat bedoel je met restsom? De slotsom is vastgelegd, dat is een vast percentage van de nieuwprijs.
De restwaarde van de motor bedoeld Xtra denk ik. Die bepaald de dealer, waar je aan vast zit.
In dat geval moet je er dus in die 3 jaar rekening mee houden dat je die slotsom op je spaarrekening opbouwtTja ... Je kan de slotsom ook betalen en je motor ergens anders slijten.
In dat geval moet je er dus in die 3 jaar rekening mee houden dat je die slotsom op je spaarrekening opbouwt
Wat is er toch mis met ouderwets sparen tegenwoordig?