Ikzelf vind de standaard uitlaat echt een prachtig geluid geven. Op mn trip door de Ardennen gaf hij een paar keer zo'n dikke plof....echt geweldig
Oh Autoreply...mag ik ook met een foto in de OP??
Hoe groot moet die zijn? Ah, ik zie 600 en als het goed is klopt deze.
Misschien wil je erbij zetten: Ferry uit Amersfoort
[afbeelding]
De klep zelf maakt herrie of zorgt die ervoor dat er een brom uit de uitlaat komt?
Ik heb trouwens toch ook een klep in de uitlaat of niet?
Geen E-keur (dus da's ook inclusief DB-killer, óók voor je Y-stuk) is gewoon niet verder rijden. Er werd in andere topics geregeld geroeptoeterd dat dat allemaal niet waar is... helaas, het is wel degelijk waar, totdat je motor in E-keur toestand is mag je gewoon niet verder rijden.Hoi GS-sers,
Ik ben van plan om binnenkort ons buurland op te zoeken. Om precies te zijn was ik van plan om naar de Eifel te gaan. Ik vraag mij af of jullie ervaring hebben met hetgeen ik beschrijf. Ik heb namelijk een y-stuk van laser en een laser uitlaat op mijn 1150GS. Nu zit er bij de uitlaat wel een e-keur en is dus legaal in Duitsland (met db-killer). Volgens mij zit er geen e-keur of TUV goedkeuring bij het y-stuk. Zijn jullie met het y-stuk weleens met Politie in aanraking geweest? Kom je daarmee weg, of ga ik het niet ver redden over de grens...? Bedankt!
Alle manuals en technische documentatie
Alle (technische) documentatie van GS-en
http://82.170.178.163/BMW-GS/
[afbeelding]
Bekijk vooral eerst het readme.txt bestand even!!!!
Mag dit "modellenshoot"-fotootje in de OP, ipv de GSA die ik al 2 jaar niet meer heb ?
Dikke merci !
[afbeelding]
Uwe Gs moet er wel op staan
Zie het nu pas je staat ervoor
Dus je hebt je motor afgelopen jaar wel gewassen........
Hele dag in de stromende regen, maar nee... dat was nog niet voldoendeDus je hebt je motor afgelopen jaar wel gewassen........
So..... gaat hard hier.
ook weer aanwezig.
Morgen komt mijn nieuwe koffer binnen......Givi Trekker.
Zodra hij is gemonteerd weer eens foto's maken.
Gaat zeker hard ja. Eerste bericht niet eens op de 2e pagina