Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het over een vergelijkbare vrachtwagen van 15 ton. Al denk ik dat de vrachtwagen in het filmpje eerder 7'5 ton is. Appels en perenEr was ook iemand die vond de 750.000 kg die de Ford Lightning vanaf stilstand wegtrok wel meevallen.
Facebook? Echt?p dat heeft toch niemand?
Facebook? Echt?
Wat gebeurt er,zeg het danIk lijk het filmpje helaas nergens anders vonden, i tried.
Ik lijk het filmpje helaas nergens anders vonden, i tried.
Wat gebeurt er,zeg het dan
Komt die eindelijk een keer in productie?Ze hebben zo’n Damon twee dagen intensief getest.
Komt die eindelijk een keer in productie?
Facebook? Echt?p dat heeft toch niemand?
helemaal mee eensAlles voor de clicks, uiteraard. De motor zal de dame boeien zolang er maar gekeken wordt.
Maar die F77 ziet er idd leuk uit, maakt ook minder lawaai dan de dame
volgens mij had ik die al eens gepost in het chinese motoren topic...
Aangezien de middenmotor van mijn E mountainbike wordt opgegeven voor 70 Nm, moet dat haast wel.Die mannen in India kijken die video wel hoor. Goed voor de verkoopcijfers. Op de site willen ze de F77 ook uitbrengen in de rest van de wereld.
De Segway E300SE heeft 200 Nm, maar die heeft maar 13 pk oid. Hoewel ik die 200 Nm ook in twijfel trek, het voelt onder het rijden eerder als 20-25 Nm oid. Maar misschien is dat vanwege het lage vermogen. Ik weet bij een brandstofmotor hoe een x aantal Nm zou moeten voelen, bij elektrisch zal het wel anders zijn.
Ik heb Fb en die motor ziet er zo gaaf uit dat ik de prijs niet hoef te weten..
Koppel voel je niet he.Aangezien de middenmotor van mijn E mountainbike wordt opgegeven voor 70 Nm, moet dat haast wel.
Of je trapt in een lage versnelling al zo gauw te hard dat je ( mijn) benen het niet bij kunnen houden, anders zou je over de kop gaan.
Ik heb Fb en die motor ziet er zo gaaf uit dat ik de prijs niet hoef te weten..
Koppel voel je niet he.
De fout wordt veel gemaakt dat een hoog koppel een monster sterke motor betekent. Echter als dat koppel bij dusdanig laag toerental is komt er nog bijna geen vermogen uit.
Als ik op de trappers van m'n MTB ga staan nog zonder aan m'n stuur te trekken zet ik 145Nm koppel. Ik moet toch zeggen dat die 100Nm van m'n KTM 990 heel anders voelt...
Je voelt het vermogen, dus koppel x toerental. Is je koppel hoog (zeg mijn 145Nm), maar bij een toerental waarbij elke omwenteling geteld wordt (zeg eens 60 toeren) zal het nooit veel zijn. Zet je echter 50Nm en draai je 10.000 toeren dan gebeurt er echt wel wat.
Leuk filmpje erover:Aha, dat is nog eens een goede uitleg van koppel / vermogen. Begreep nooit helemaal hoe die twee nu samen hingen, puzzelstukje valt nu eindelijk op zijn plaats in mijn hoofd
Daar zou je gelijk in hebben als de motor in het achterwiel zat zonder overbrenging, wat op een paar scooters na nooit het geval is.Wat mij irriteert, is dat vaak het koppel van een E-motor vaak wordt vergeleken met dat van een ICE motor aan de krukas.
Waar het werkelijk om gaat is het koppel aan het achterwiel, en bij een ICE zit er een stuk transmissie tussen.
Met name naaf-E-motoren hebben een zeer hoog koppel, maar een laag toerental.
Marketing bla.
Ik snap je verhaal, en ik denk dat het correct is.Daar zou je gelijk in hebben als de motor in het achterwiel zat zonder overbrenging, wat op een paar scooters na nooit het geval is.
Elektromotoren in motorfietsen en door de regel in auto's ook hebben ook gewoon een overbrenging nodig, anders waren ze niet vooruit te branden. Of die overbrenging nou 1 vaste versnelling is of 6 schakelbare maakt voor de wrijvingsverliezen niet uit.
Het kan natuurlijk zoals de Zero DS met een mini voorpoulie en een enorme achterpoulie, je kunt het oplossen door een gigant van een elektromotor die op een heel laag toerental functioneert met bijkomende enorme stromen dikke kabels enz enz OF je pakt een tandwielkastje zoals de Stark/Honda cross prototype en je kunt acceptabele afmetingen van alles hanteren.
Zelfs auto's hebben de elektromotor doorgaans via een overbrenging richting de wielen, op een paar sportwagens na die op alle 4 de wielen een heel hoogwaardige motor kunnen plaatsen.
Koppel voel je niet he.
De fout wordt veel gemaakt dat een hoog koppel een monster sterke motor betekent. Echter als dat koppel bij dusdanig laag toerental is komt er nog bijna geen vermogen uit.
Als ik op de trappers van m'n MTB ga staan nog zonder aan m'n stuur te trekken zet ik 145Nm koppel. Ik moet toch zeggen dat die 100Nm van m'n KTM 990 heel anders voelt...
Je voelt het vermogen, dus koppel x toerental. Is je koppel hoog (zeg mijn 145Nm), maar bij een toerental waarbij elke omwenteling geteld wordt (zeg eens 60 toeren) zal het nooit veel zijn. Zet je echter 50Nm en draai je 10.000 toeren dan gebeurt er echt wel wat.