- 29 apr 2004
- 32.037
- 18.113
Kijk ik een keer niet naar het uiterlijk krijg ik dit?Daar krijg je spijt van...
Bekijk bijlage 1825355
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk ik een keer niet naar het uiterlijk krijg ik dit?Daar krijg je spijt van...
Bekijk bijlage 1825355
Net als op Tinder niet afkeuren op een flatteuze foto.Kijk ik een keer niet naar het uiterlijk krijg ik dit?
De prijs in India is bekend volgens dat lijstje, maar ik zag dat bijvoorbeeld een Enfield 350 Bobber daar +/-€2.700,00 kost en hier zal die circa zeven mille zijn.Ik vind hem wel cool die oki... beetje een elektrische benelli 125.
Als ie lekker goeiekoop is zou ik hem wel halen.
Euh.. geeft een 404 errorDeze test al eens langsgekomen? https://www.electricmotorbikes.nl/test-review-ts-bravo-van-alrendo-motorcycle
11200 euro 160km @ 120KM puEuh.. geeft een 404 error
Ik moet het nog zien.11200 euro 160km @ 120KM pu
Deze is beter:11200 euro 160km @ 120KM pu
Ik kreeg via een lid van de Moto Guzzi club een uitnodiging om proef te rijden. Hij werkt Electric. Ik was toen nog ziek en moest verstek laten gaan. De motor zou voor mij voldoende qua smoel en prestaties. De prijs en onbekende kwaliteit maakt dat ik er geen 11200 voor wil geven.Deze is beter:
TS Bravo van Alrendo Motorcycles | Electric Motorbikes
en
Test review TS Bravo van Alrendo Motorcycles
Maar inderdaad 160 km bij 120 km/h Beetje lastig inschatten? temp wind enz enz
Aan de andere kant 17,4 kwh accu zou moeten kunnen.
Ik heb de test gelezen en ze kwamen daar toch op. Zoiets had voor mij 7000 max mogen kosten voor wat het is.Ik moet het nog zien.
Maar veelbelovend wat er nog gaat komen.
Het eerste schaap is over de dam.
Wel een dikke accu. Dat mag wat kosten.Ik heb de test gelezen en ze kwamen daar toch op. Zoiets had voor mij 7000 max mogen kosten voor wat het is.
Kawasaki komt daar volgend jaar mee, hoop ik.Bij auto's heb je de tussenstap van hybride nog, die is er bij motoren niet.
Ik denk dat hybride rijders gemakkelijker overstappen naar electrisch, die weten namelijk al hoe fijn electrisch rijden is.
Kawasaki komt daar volgend jaar mee, hoop ik.
Ik ben ook benieuwd naar de volledig elektrische kawa’s die volgend jaar zullen verschijnen.
Ik kijk er echt naar uit. Vooral naar de lichte EV dan. Ik hoop dat de prijs een beetje meevalt.Kawasaki Nederland
de EV’s komen in 2023 op de markt, dan maken we ook de prijzen bekend. De Hybrid en Waterstof modellen zijn, voor nu, nog in concept fase.
Ik weet niet of de tientallen ervaring daar nou echt debet aan zal zijn.Klopt, maar Tesla heeft natuurlijk enorm kunnen opschalen voordat de rest kwam. En in elektrische auto markt wordt er meer waarde aan de multimedia dan de rijkwaliteit gehecht, dat is in motor wereld wel anders.
Zero en Energica zijn nog steeds relatief klein en erg duur naar wat je aan rijwiel krijgt. Als de 4 grote jappen met hun tientallen jaren ervaring is rijwiel bouwen ineens los gaan worden de kleine merken ineens heel druk om bij te sloffen.
Behalve thuis laden en woonwerk zie ik de ommezwaai nog niet zo hard komen. Zie je al een TT assen voor je met 75% electrische motoren op de parkeerplaats?Ik weet niet of de tientallen ervaring daar nou echt debet aan zal zijn.
Wel verwacht ik veel van de schaalgrootte waar deze fabrieken naar mijn verwachting mee gaan komen.
En dat moment, voldoende afzet, moesten ze ook nog een tijd afwachten voordat de markt er klaar voor was.
Kymco zou dit jaar de volwassen RevoNEX uitbrengen en een fabriek in Italië bouwen.
Maar het jaar is voorbij en enig nieuws komt er ondertussen ook niet.
Radiostilte.
Nee, x+1 en dan als woon~werk fiets.Behalve thuis laden en woonwerk zie ik de ommezwaai nog niet zo hard komen. Zie je al een TT assen voor je met 75% electrische motoren op de parkeerplaats?
Of de Eifel met dat percentage?