Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.838
- 16.578
bureaublad achtergrond??
Ik wil er eentje kunnen kopen.
Ik wil er eentje kunnen kopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het schakelen is nog het gemakkelijkste wat je leert. Er is in Belgie (nog) geen optie daarvoor wettelijk gezien dus je gaat dit sowieso niet vinden. Bij auto's kun je wel een "automaat only" rijbewijs halen en dan mag je ook enkel met automaten rijden.
Je opties zijn dus: 1) Verder met 11kW, 2) voor een A gaan (afh van leeftijd ook), 3) verhuizen naar een ander land
Heb jij de illusie dat het om geluid gaat dan?We moeten als E-rijders een keertje "herrie" gaan maken met zijn alle op de dijken.
Anders staat er in de toekomst overal zo een verbodsbord en die zijn lastig weer weg te krijgen.
Ah zo, straf. Ben je zeker dat de wet dat verbiedt ? Want de regels zijn allemaal uitgedrukt in KW vermogen en er wordt niet meer expliciet de link gelegd met wat soort aandrijving of motorinhoud.
Als ik het goed begrijp wil dat zeggen dat ik lessen moet doen met een ICE van de rijschool, het examen op het examenterrein moet doen met een ICE van de rijschool. Maar het examen op de openbare weg kan ik dan doen met mijn eigen elektrische motorfiets (als die +35KW is). Juist ?
Blijft wel een beetje bizar dat systeem van motorrijbewijzen. Het idee van een rijbewijs per vermogen bestaat toch ook niet voor auto's ! Met mijn rijbewijs B mag ik ook met een ferrari rijden.
Lijkt me wel...Heb jij de illusie dat het om geluid gaat dan?
Al zou je 100% stil zijn dan klagen ze wel over de snelheid, motoren lijken ongeacht altijd te racen omdat ze overhellen. Daarna gooien ze het op veiligheid omdat ze je niet aan horen komen.
Als dat opraakt verzinnen ze wat anders. Net zoals motorrijden onze hobby is, is klachten indienen die van hun.
Iets ander voorbeeld. Mijn vriendin rijdt een vluisterstille 300 twin. We reden hier onverhard op de TET. Ik stond stil en zij reed even heen en weer om iers dat gevallen was op te pikken. Ze kwam er (netjes rekening houdend met de omgeving) praktisch stapvoets aan, ze werd zelfs ingehaald door een mountainbiker. En nog gebaarden mensen naar haar dat ze rustiger moest rijden.
Wij motorrijders zijn nu eenmaal aso's die inbreken op andermans genot, ongeacht wat je rijdt.
dat komt (denk ik) omdat de snelle auto's niet zo bereikbaar zijn voor een beginnend bestuurder omdat de aanschaf daarvan een stuk hoger is.
Een hele snelle motor koop je al voor een paar 100 euro.
In Nederland kun je op een automaat motorles doen waarmee je een aantekening op je rijbewijs krijgt. (net als bij een auto)
Maar het zou in jouw geval toch ook een scooter kunnen zijn? (of andere automaat) hoeft toch niet elektrisch?
Tja, soms lees ik in zo’n topic over lawaaimotoren en dijkafsluitingen totdat de ergernis weer te groot wordt. Wij hebben er part noch deel aan maar we hebben er wel last van.We moeten als E-rijders een keertje "herrie" gaan maken met zijn alle op de dijken.
Anders staat er in de toekomst overal zo een verbodsbord en die zijn lastig weer weg te krijgen.
Een eenzijdig stuk, kortzichtig ook.‘Wie gaat er van die Green Deal profiteren? Elon Musk of wij?’
De Green Deal moet Europa naar een schone, groene en duurzame toekomst loodsen. Maar de Duitse historica en filosofe Ulrike Guérot – decennialang politiek adviseur geweest voor de EU – ziet hoe die ambitie nu al wordt misbruikt: wederom creëert het bedrijfsleven voor zichzelf de hemel op aarde...www.ftm.nl