Burgman 650 tocht op 17 mei 2008!!!
Na al de reacties op mijn voorstel voor een Burgman 650 ontmoeting met leuke tocht kan het niet anders dan dat de bijeenkomst er komt.
De vraag is in welke vorm en wanneer?
Over de vorm valt veel te zeggen en zijn er verschillende varianten mogelijk: Alle maxi-scooters, alle Burgman - maxi-scooters of de Burgman 650ers etc. Het is maar waar je de grens wil trekken. Voor ieder van deze vorm is wat te zeggen en wellicht komt een dag dat de maxi-scooters in Nederland zo populair worden (volgens mij zijn we op weg daar naar toe!) dat een initiatief voor verschillende varianten eens komt zowel nationaal als internationaal. En als iemand een initiatief daartoe wil nemen: ga je gang: het lijkt mij de moeite waard!
Ik ben echter een voorstaander van een bescheiden begin: het is voor iedereen nieuw; waarschijnlijk kent niemand elkaar; een grotere groep vergt m.i. meer verantwoordelijkheid, meer voorbereiding en meer doordenken en dus ook meer mensen, die bij de voorbereiding betrokken zijn. Kortom: My lijkt de variant van de Burgman 650 rijders een goed begin, ook al wordt het een kleine groep.
Bij deze nodig ik de Burgman 650 rijders en bij-rijders (m/v) uit voor een leuke tocht van ca 250km. De start zal waarschijnlijk in de buurt van Utrecht zijn en zal later precies bekend gemaakt worden in dit forum. Ik zorg voor een leuke en afwisselende route door een mooie omgeving waar we onderweg af en toe zullen stoppen voor koffie/thee/ijsje en natuurlijk een praatje. We zullen dan ook besluiten of en zo ja welk vervolg ervan komt.
Als datum kies ik zaterdag, 17 mei 2008.
Als op die dag het weer het helemaal laat afweten, dan stel ik zaterdag, 24 mei als uitwijk-datum voor. Natuurlijk zal niet iedereen kunnen, want er is altijd een schoonmoeder, een dochter of opa jarig of je bent op vakantie. Je kan nu eenmaal niet op twee plekken tegelijk zijn. Komt het je uit, en wil je mee, noteer dan 17 mei in je agenda en bid voor mooi weer
Het wordt hoe dan ook een mooie dag!
Ik verheug mij erop!
Luis