Hybride
Doei Greta, tot nooit.
Zo'n dealer zoek ik ook........ ik heb 27-11 mijn burgman 650 gekregen...
Gefeliciteerd met jouw mooie nieuwe motor !
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo'n dealer zoek ik ook........ ik heb 27-11 mijn burgman 650 gekregen...
1) Weet iemand hoe de 650 zich gedraagt bij slecht / glad / regenachtig / koud weer. Ik heb namelijk niet de beschikking over een verwarmde garage ( hij komt wel droog te staan- gelukkig).
Poll kan wel maar dan komt het niet van de grond....Is er geen Poll te starten waar iedereen zijn voorkeur in kan aangeven??...
Euhm.... 25 mei is een zondag.Zaterdag 25 mei of Zaterdag 14 juni?? Zou dus een optie kunnen zijn.
In ieder geval ik vind het een leuk initiatief, Natuurlijk zijn alle scooterrijders welkom, of niet?
Hallo Allemaal.
Hejoja heeft zicht zojuist aangemeld, Wil als burgman 650 k5 rijder even zeggen dat het misschien wel mogelijk is om als scooterpiloten eens samen te komen op een meeting van de suzuki owners club nederland. Kijk op www.socn.nl voor meer info.
hopelijk tot gauw ergens in Nederland
..... Momenteel ben ik nog in het bezit van een Goldwing maar wegens gezondheidsredenen zou ik willen overschakelen naar een maxiscooter (Burgman 650 of Silverwing...daar ben ik nog niet uit) maar vrees eenbeetje voor de prestaties als je gewoon bent aan het geweldige koppel van de 6cilinder Goldwingmotor!