Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Wannabee 2 takt. ;)
1730480969525.webp

Even een vraag hier; mijn GS1000 restauratie project verloopt gestaag, binnenkort kan het blok weer in het frame enz.

Maar…. Ik heb twee nieuwe 4in1 uitlaat systemen liggen (Delkevic en V&H) maar het liefst zou ik er een zo origineel mogelijk lijkend 4in2 systeem op zetten.

Is zoiets überhaupt nog verkrijgbaar als het ooit al bestaan heeft..? (Ik dacht dat Jama ooit een imitatie 4in2 geproduceerd heeft.)

Laatst bewerkt:
Even een vraag hier; mijn GS1000 restauratie project verloopt gestaag, binnenkort kan het blok weer in het frame enz.

Maar…. Ik heb twee nieuwe 4in1 uitlaat systemen liggen (Delkevic en V&H) maar het liefst zou ik er een zo origineel mogelijk lijkend 4in2 systeem op zetten.

Is zoiets überhaupt nog verkrijgbaar als het ooit al bestaan heeft..? (Ik dacht dat Jama ooit een imitatie 4in2 geproduceerd heeft.)
Wel Marving alleen geen bochten, Marving S/2040/BC Suzuki Gs 1000

Heb ik zelf gemaakt voor mijn S. :Y
Die nu weer even stilstaat met een benzinelekkage, moet nog kijken wat het is, ik hoop een slang. :X

Aha, die had ik nog nooit gevonden 👍🏻 Nu nog bochten erbij zoeken.. of laten maken en verchromen.
Linkje in ieder geval opgeslagen, thx!
Die bochten kan Mile Pajic waarschijnlijk wel voor je maken. Werkte vroeger bij Jama/Laser, net als ik trouwens.

Ja, aan hem dacht ik dus ook al meteen als een van de mensen die dit klusje kan klaren 👍🏼😄

Maar jij werkte ook bij Jama dus? Ik heb ooit (jaar of 10 geleden) eens contact proberen te zoeken met een oud werknemer om te vragen of "jullie" nog ergens een NOS Marshall Deeptone systeem hadden liggen. Is helaas nooit gelukt, later hoorde ik van iemand anders dat er waarschijnlijk weinig over was van de oude voorraad.

Je zou ook eens bij Biggelaar kunnen informeren over uitlaten of bochten, die schijnen veel Suzuki delen te hebben;

Nou dat wordt veel te vol daar in de garage, die Katana neem ik wel van je over voor een zacht prijsje….😆

zacht prijsje zal wel niet, maar er is over te praten. je woont dichtbij, dus be my guest!
Gaat ‘m niet worden, is al veel te netjes. Moet wel een project zijn voor mij anders is het niet leuk.

Mooie basis maar bepaald geen koopje.
Ik heb mijn laatste gsx1100 voor €200 opgehaald in ongeveer een vergelijkbare staat. Wel met een Remus ipv een Marshall. Die heeft als voordeel dat het broekstuk alle vier de pijpen naast elkaar heeft waardoor je veel meer bodemvrijheid overhoudt.

Terug
Bovenaan Onderaan