Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Jammer hoor. Boom omhakken was natuurlijk een optie. 🤔

Gemiste kand

heel klein updatetje velgranden zijn gepoedercoat en opgehaald*O* , nu het volgende de spaken moeten er weer in ,wat denken jullie eerst spuiten, dan erin , of eerst monteren dan spuiten wordt geheel zwart gespoten met de spuitbus ;)

Je wilt de spaken gaan spuiten? Dan zou ik ze eerst in het wiel spaken, dat uitlijnen en de spaken goed op spanning zetten en dan spuiten, anders gaat de verf weer van de nippels af. Wel je mooie gepoedercoate velgranden afplakken dan.

Ik kom hier in Oschersleben een gs1000 span tegen. Dat heb ik nog niet eerder gezien.

IMG_20241004_105554_HDR.webp
IMG_20241004_105540_HDR.webp

Heeft iemand zon kapje liggen en die ook nog van eigenaar mag wisselen? (Het gaat om de andere kant, rechts) helaas is de rechterkant kapot en mist er een sticker.. 😭

Bijlagen

• IMG_3968.webp
    IMG_3968.webp
    80,8 KB · Weergaven: 0
Heeft iemand zon kapje liggen en die ook nog van eigenaar mag wisselen? (Het gaat om de andere kant, rechts) helaas is de rechterkant kapot en mist er een sticker.. 😭
Svolta in Baak

Svolta in Baak
Ik heb er al eerder wat besteld, goed prijs/kwaliteit.

Maar helaas hebben ze dit kapje niet (op de website) zal ze eens een e-mailtje sturen.

Ook al e-mail terug, ze hebben het niet.

Laatst bewerkt:
Geen set, wel een hele hoop carbhuizen en losse onderdelen van die cv's.

Iemand hier dat een set carburateurs te koop heeft voor een GSX1100 uit de eerste helft van de jaren 80?
Mikuni BS...?? welk nummer? Volgens mij heb ik nog een complete set liggen voor een gsx1100S Katana.

Laatst bewerkt:
Heb genoeg sets liggen.
Maar opsturen zal een kostbaar iets worden schat ik in.

Mijn carburateurs beginnen te ratelen, daarom zit ik aan een andere set te denken..
Ratelen? de gasschuiven bedoel je? Zo ja, dan is het maar de vraag of een andere set beter is.
Die zijn ook al zo'n 40jaar oud. Overigens kunnen versleten gasnaalden ook flink herrie maken.

Kun je zien of de naalden versleten zijn? De mijne staat best rijk op de naalden..
Naalden zelf slijten niet zo snel, het zijn eerder de naaldhouders die uitslijten,
Bij oude carbs die al veel km achter de kiezen hebben kan een setje verse naalden en houders al veel helpen wat het verbruik betreft.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan