Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom hier in Oschersleben een gs1000 span tegen. Dat heb ik nog niet eerder gezien.
Bekijk bijlage 2056945Bekijk bijlage 2056946
Svolta in BaakHeeft iemand zon kapje liggen en die ook nog van eigenaar mag wisselen? (Het gaat om de andere kant, rechts) helaas is de rechterkant kapot en mist er een sticker..
Ik heb er al eerder wat besteld, goed prijs/kwaliteit.Svolta in Baak
Mikuni BS...?? welk nummer? Volgens mij heb ik nog een complete set liggen voor een gsx1100S Katana.Iemand hier dat een set carburateurs te koop heeft voor een GSX1100 uit de eerste helft van de jaren 80?
Iemand hier dat een set carburateurs te koop heeft voor een GSX1100 uit de eerste helft van de jaren 80?
Carbhuizen? Dat is wat ik nodig ben.. En gasschuivenGeen set, wel een hele hoop carbhuizen en losse onderdelen van die cv's.
Dat past waarschijnlijk, 34mmMikuni BS...?? welk nummer? Volgens mij heb ik nog een complete set liggen voor een gsx1100S Katana.
Postage wordt ik niet vrolijk vanSuzuki GSX 1100 1980-1982 Carburateurset | Motorparts-online.com
Gebruikte en nieuwe motor Carburateurset onderdelen voor Suzuki GSX 1100 1980-1982 Zoek resultaten voor Carburateurset Bekijk 3 onderdelenwww.motorparts-online.com
Tja, daar ergens Down under een set zien te vinden zal goedkoper zijn.Postage wordt ik niet vrolijk van
Ratelen? de gasschuiven bedoel je? Zo ja, dan is het maar de vraag of een andere set beter is.Mijn carburateurs beginnen te ratelen, daarom zit ik aan een andere set te denken..
Ik heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat voor reactie ik krijg.Suzuki GSX 1100 1980-1982 Carburateurset | Motorparts-online.com
Gebruikte en nieuwe motor Carburateurset onderdelen voor Suzuki GSX 1100 1980-1982 Zoek resultaten voor Carburateurset Bekijk 3 onderdelenwww.motorparts-online.com
Kun je zien of de naalden versleten zijn? De mijne staat best rijk op de naalden..Ratelen? de gasschuiven bedoel je? Zo ja, dan is het maar de vraag of een andere set beter is.
Die zijn ook al zo'n 40jaar oud. Overigens kunnen versleten gasnaalden ook flink herrie maken.
60 Euro max.Heb genoeg sets liggen.
Maar opsturen zal een kostbaar iets worden schat ik in.
Naalden zelf slijten niet zo snel, het zijn eerder de naaldhouders die uitslijten,Kun je zien of de naalden versleten zijn? De mijne staat best rijk op de naalden..