Het grote allesomvattende BMW Boxer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al naar de BMW dealert geweest ? Als het niet in het magazijn ligt hebben ze het de volgende dag wel binnen

Zegge, ik ben geen dealersponsor :P als ik ergens zelden kom is het bij de dealert ;) Ik weet best dat bovengenoemde zaken dit allemaal nieuw hebben, en de kosten van 2 stukkies staalomvlochten remleiding en een remkabel is best te overzien. Maar stel dat iemand nog een remcilinder voor aan het stuur had liggen voor een paar tientjes, daar betaal je bij de hobbyist nog 250 pietermannen voor, ik bedoel maar. Vandaar eerst ff de vraag, ik heb vaak ook nog wel es wat liggen waar ik vaak niks mee doe (hamster-manie). Heb laaste net vanalles voor een habbekrats weggedaan :P . Anyway, ik vraag dus eerst ff voor ik koop. En nee, bij de dealer zal ik zelden iets bestellen, ik bel 10 x liever de hobbyist oid.

Andere vraag, meer van technische aard, past het oude type tank (met rubber flappen op zijkant) ook op mijn R100/S uit '77 ? Lijkt me leuk om die vroeg of laat op de kop te tikken, zag vanmiddag nog 1 liggen op de markt in hardenberg maar wilde het er niet op wagen.

[gepost door Giz]

Laatst bewerkt:
ik ga iedereen nog ff met wat ploatjes vervelen :P

full

mooi, die oude reclameplaatjes :)

full

Ook vrougah had je al mensen die geen smaak hadden _O-

full

motorenindesneeuw-2.jpg

Hier een foto van mijn boxertje in de sneeuw, foto genomen op het altes Elefanten op de Nurnbergring dit jaar. Echt klein is mijn boxer niet, met de 1 1/2 persoonsbak en de enorme tank erop maar wel handig zo een derde wiel als er sneeuw ligt.

De afrika twin die ernaast staat is van mijn man dus.
wilctanjas_bmw1.jpg

En dan nog eentje zonder sneeuw dus

Groetjes Tanja

Laatst bewerkt:
jemig de peemig, al 14 dagen oud, waar zijn de BMW liefhebbers? We hebben inmiddels de R100/S in de garage staan, net ff nieuwe pitten gehaald en morgen ff kijken oftie dan ietsie beter loopt, 1 poot blijft nu wat achter bijnde koude start. Verder is het beestje in best goede staat, roest is iig niet te vinden, frame is puntgaaf. Binnenkort hopelijk een rood S kuipje op de kop tikken via een duitse kollega :) Zal vandaag of morgen ff wat nette foto's maken :)

ff de daad bij het woord gevoegd :)

full

We hebben inmiddels de R100/S in de garage staan, net ff nieuwe pitten gehaald en morgen ff kijken oftie dan ietsie beter loopt, 1 poot blijft nu wat achter bijnde koude start.

Zijn de (rode) petjes op je carb deksels niet lek, had ik wel last van nl, gedicht met Bison Kombi-metaal, zie mn site. Ziet er verder erg mooi uit idd

Zijn de (rode) petjes op je carb deksels niet lek, had ik wel last van nl, gedicht met Bison Kombi-metaal, zie mn site. Ziet er verder erg mooi uit idd

Thx.

Nope, niets van lekkage gezien, apart, dacht dat het een massieve bovenzijde was, kun je nagaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan