--peRRRy--
MF veteraan
250 euro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
iddZou ik het wel voor doen... dus die 60 eu van nu gaan we 't mooi niet voor doen
Lekker karretjeTrouwens vanaf volgende week een nieuw koekblik, mooie deal kunnen maken vandaag. Dit is 'm geworden...
[afbeelding]
Zeker lekker, partij ruimte waar je eng van word. Zal wel zuipen 1 op 10, wegenbelasting is ook dolle pret, maar rijd maar 5000 per jaar. Zit wel lekker hoog, dat is wel prettig. Voor de instap gaan we bij het ophalen gelijk door naar Breda om er sidebars op te zetten, rijden we toch voorbij...Lekker karretje
Wij zijn zelf aan het kijken voor een Focus C-Max. Ouwe lullenauto nummer 2. Waarbij de Ford Fusion nummer 1 is natuurlijk
Hij rijdt toch goed? Dan zou ik 'm proberen in z'n geheel te verkopen. Een goed rijdende motor verkoopt dan toch makkelijker. Mocht er na verloop van tijd geen hond reageren, kan ie altijd nog uit elkaar.Ik ga die Kawasaki ook verkopen denk ik. Komende jaar kan ik helaas toch nog geen meter rijden. Twijfel alleen of ik hem in onderdelen moet verkopen of in 1 keer..
Klysma'tje
Wist ik wellol
Blokjes hebben nieuwe olie, morgen remolie halen en dat ook verversen.
Wist ik welWist ik wel
Dacht ik ook al. Even met de ratel op de krukas rondgedraaid, maar je hoort mooi het klikje als 'ie langs de pulsgever gaat, dus zou goed moeten zijn.Brandstofpomp?
Is 'ie niet elektrisch en wordt 'ie aangedreven door het blok?Dacht ik ook al. Even met de ratel op de krukas rondgedraaid, maar je hoort mooi het klikje als 'ie langs de pulsgever gaat, dus zou goed moeten zijn.
Hij zal elektrisch zijn, maar die nemen een puls van het blok om te pompen.Is 'ie niet elektrisch en wordt 'ie aangedreven door het blok?
Ik heb carbs met elektrische losse pomp, model daarna helemaal geen pomp (ideaal eigenlijk)
Oké, iemand een idee...
Wilde de CBR vandaag starten, maar kreeg nul op het rekest. Eindelijk een verse en goed opgeladen accu gemonteerd sinds ik de NAKS vervangen heb. En ging nu heerlijk soepel rond, zeker in vergelijking tot de originele accu die hij in 2001 uit Japan meegekregen had Maar aanslaan, ho maar!
Aangezien ik best wel wat los heb moeten halen om bij de NAKS te komen, heb ik de hele boel maar weer losgehaald om te zien of ik niet een stekkertje los had laten hangen. De gasklephuizen leken ook nogal smerig (veel gom), dus met een spuitbus injectiereiniger aan de pruts. Lekker spoelen en met een oude tandenborstel schrobben later, verrek; het start! Of ja, het slaat aan. En af.
Het geheel zal op injectiereiniger gelopen hebben voor dat even, maar nu dan... compressie heeft 'ie, en vonken doet 'ie blijkbaar ook, want voor dat even klonk allemaal prima.
Probleem zal ergens in de brandstoftoevoer zitten... maar waar adviseren jullie te beginnen?
Als eerste hoor je de brandstof pomp als je het contact aan zet?
Zo ja....
Even contact keer of 5 aan uit daarna even door starten kan even duren dan nog. Je systeem is namelijk brandstof verloren dus moet weer op druk komen. Ik had et zelfde probleem toen ik me tank er eens af haalde.