Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik het wel voor doen... dus die 60 eu van nu gaan we 't mooi niet voor doen :N
 
Dat is idd wel een nette prijs, daar is mijn frame geloof ik toen ook voor weg gegaan. Voor €60,- mag ie dan wel alvast de boutjes hebben die erbij horen... :Y
 
Laatst bewerkt:
Trouwens vanaf volgende week een nieuw koekblik, mooie deal kunnen maken vandaag. Dit is 'm geworden... *O*
[afbeelding]
Lekker karretje :)

Wij zijn zelf aan het kijken voor een Focus C-Max. Ouwe lullenauto nummer 2. Waarbij de Ford Fusion nummer 1 is natuurlijk :)
 
Ik ga die Kawasaki ook verkopen denk ik. Komende jaar kan ik helaas toch nog geen meter rijden. Twijfel alleen of ik hem in onderdelen moet verkopen of in 1 keer..
 
Lekker karretje :)

Wij zijn zelf aan het kijken voor een Focus C-Max. Ouwe lullenauto nummer 2. Waarbij de Ford Fusion nummer 1 is natuurlijk :)
Zeker lekker, partij ruimte waar je eng van word. Zal wel zuipen 1 op 10, wegenbelasting is ook dolle pret, maar rijd maar 5000 per jaar. Zit wel lekker hoog, dat is wel prettig. Voor de instap gaan we bij het ophalen gelijk door naar Breda om er sidebars op te zetten, rijden we toch voorbij... :)

C-max hebben wij ook nog naar gekeken, maar wilde toch iets groters. Is wel een nette bak, staan een paar mooie op mp met weinig km's voor mooie prijzen. :Y
 
Ik ga die Kawasaki ook verkopen denk ik. Komende jaar kan ik helaas toch nog geen meter rijden. Twijfel alleen of ik hem in onderdelen moet verkopen of in 1 keer..
Hij rijdt toch goed? Dan zou ik 'm proberen in z'n geheel te verkopen. Een goed rijdende motor verkoopt dan toch makkelijker. Mocht er na verloop van tijd geen hond reageren, kan ie altijd nog uit elkaar.

De tiger rijdt nog niet optimaal, dan is het in onderdelen verkopen een makkelijkere keuze omdat een niet rijdende motor geen hond aantrekt. Straks maar weer eens bellen of het Ton inmiddels gelukt om 'm goed rijdend te krijgen... :)
 
Oké, iemand een idee... :/

Wilde de CBR vandaag starten, maar kreeg nul op het rekest. Eindelijk een verse en goed opgeladen accu gemonteerd sinds ik de NAKS vervangen heb. En ging nu heerlijk soepel rond, zeker in vergelijking tot de originele accu die hij in 2001 uit Japan meegekregen had :X Maar aanslaan, ho maar!

Aangezien ik best wel wat los heb moeten halen om bij de NAKS te komen, heb ik de hele boel maar weer losgehaald om te zien of ik niet een stekkertje los had laten hangen. De gasklephuizen leken ook nogal smerig (veel gom), dus met een spuitbus injectiereiniger aan de pruts. Lekker spoelen en met een oude tandenborstel schrobben later, verrek; het start! Of ja, het slaat aan. En af.

Het geheel zal op injectiereiniger gelopen hebben voor dat even, maar nu dan... compressie heeft 'ie, en vonken doet 'ie blijkbaar ook, want voor dat even klonk allemaal prima.

Probleem zal ergens in de brandstoftoevoer zitten... maar waar adviseren jullie te beginnen? -O-
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik ook al. Even met de ratel op de krukas rondgedraaid, maar je hoort mooi het klikje als 'ie langs de pulsgever gaat, dus zou goed moeten zijn.
Is 'ie niet elektrisch en wordt 'ie aangedreven door het blok?

Ik heb carbs met elektrische losse pomp, model daarna helemaal geen pomp (ideaal eigenlijk)
 
Is 'ie niet elektrisch en wordt 'ie aangedreven door het blok?

Ik heb carbs met elektrische losse pomp, model daarna helemaal geen pomp (ideaal eigenlijk)
Hij zal elektrisch zijn, maar die nemen een puls van het blok om te pompen.

Zonder is handigst :Y Alleen dan moet de tank wel boven de carburateurs liggen, of je moet maar de halve tank willen benutten :P
 
Oké, iemand een idee... :/

Wilde de CBR vandaag starten, maar kreeg nul op het rekest. Eindelijk een verse en goed opgeladen accu gemonteerd sinds ik de NAKS vervangen heb. En ging nu heerlijk soepel rond, zeker in vergelijking tot de originele accu die hij in 2001 uit Japan meegekregen had :X Maar aanslaan, ho maar!

Aangezien ik best wel wat los heb moeten halen om bij de NAKS te komen, heb ik de hele boel maar weer losgehaald om te zien of ik niet een stekkertje los had laten hangen. De gasklephuizen leken ook nogal smerig (veel gom), dus met een spuitbus injectiereiniger aan de pruts. Lekker spoelen en met een oude tandenborstel schrobben later, verrek; het start! Of ja, het slaat aan. En af.

Het geheel zal op injectiereiniger gelopen hebben voor dat even, maar nu dan... compressie heeft 'ie, en vonken doet 'ie blijkbaar ook, want voor dat even klonk allemaal prima.

Probleem zal ergens in de brandstoftoevoer zitten... maar waar adviseren jullie te beginnen? -O-

Als eerste hoor je de brandstof pomp als je het contact aan zet?
Zo ja....
Even contact keer of 5 aan uit daarna even door starten kan even duren dan nog. Je systeem is namelijk brandstof verloren dus moet weer op druk komen. Ik had et zelfde probleem toen ik me tank er eens af haalde.
 
Laatst bewerkt:
Als eerste hoor je de brandstof pomp als je het contact aan zet?
Zo ja....
Even contact keer of 5 aan uit daarna even door starten kan even duren dan nog. Je systeem is namelijk brandstof verloren dus moet weer op druk komen. Ik had et zelfde probleem toen ik me tank er eens af haalde.

:^

Bij de 929 hoor je als je de motor op het contact zet de brandstofpomp aanslaan, dit is normaal gesproken niet te missen.

(kan zijn dat deze het nu niet meer doet, deze zit in de tank en deze zal denk ik wel los geweest zijn ? )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan