Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je. Degene die mij aangereden had was zelf motorrijder, en voelde zich behoorlijk klote.
Hij ging er altijd prat op dat hij goed vooruit keek. Ik was in zijn A-stijl verdwenen, en hij zag me pas toen ik zowat voor zijn auto zat. Hij remde en week nog uit maar raakte mij op de uitlaat.
Nog geluk gehad, want 30cm naar voren had hij mij op mijn voet gepakt.

Ongelukkig gevallen op de schouder... knak... subcapitale humerusfractuur zoals dat zo mooi heet...

Heb mijn oog al laten vallen op de motor van een collega... 2005 CBR 1000 RR Repsol...

Nu eerst 6-8 weken herstellen...

Dank je. Degene die mij aangereden had was zelf motorrijder, en voelde zich behoorlijk klote.
Hij ging er altijd prat op dat hij goed vooruit keek. Ik was in zijn A-stijl verdwenen, en hij zag me pas toen ik zowat voor zijn auto zat. Hij remde en week nog uit maar raakte mij op de uitlaat.

Ongelukkig gevallen op de schouder... knak... subcapitale humerusfractuur zoals dat zo mooi heet...

Heb mijn oog al laten vallen op de motor van een collega... 2005 CBR 1000 RR Repsol...

Ik denk dat ik dat ook heb gehad maar ik heb 1,5 jaar gerevalideerd.

Kan me voorstellen dat hij als motorrijder zich knap beroerd voelt. Je weet dat je op rotondes altijd goed op moet letten of je wel voorrang krijgt of dat ze je wel zien en dan zit je in het blik en veroorzaak je het zelf... :/

Idd mazzel gehad dan, maar je ben er iig wel weer ff zoet mee :/

Laatst bewerkt:
Bij de subcapitale humerusfractuur is je bovenarm gebroken net onder de kop.
subcapitale-humerusfractuur.png

Gelukkig een cleane breuk, en hij staat recht onder de kop. Geen operatie nodig.
Volledige functionaliteit schouder kan 3-6 maanden duren.
1,5 jaar zou goed kl*te zijn... pfff...

:/ Sterkte met herstellen..

Bah wat klote zeg.

Ben vorig jaar maart (de 27e van maart) ook aangereden, maar dan frontaal op een 80km weg. Vloog over de auto heen gelukkig en kwam een meter of 15 verderop weer terecht. Bewustzijn kwam na tijdje weer terug maar ongeluk zelf weet ik niets meer van.

Maar goed: had mijn schouder uit de kom en een kleine breuk aan de schouderkop links.

Ben nu een jaar verder en ongeveer 90% hersteld. Maar goed de ellende bij mij was dat ze eerst zeiden hij is niet gebroken maar alleen uit de kom. Ben toen naar fysio gegaan. Die zeiden na 8 weken dit herstel klopt niet... Toen weer naar het ziekenhuis voor CT scans, bleek dat er wel degelijk een breuk in zat.

Daarna moest ik m'n schouder 2 maand lang stilhouden en pas daarna kon ik starten met revalideren.

Ik denk eerlijk gezegd dat het in jouw geval mee valt omdat je alleen een breuk hebt. Dat is inderdaad na ongeveer twee maand hersteld en opereren doen ze daarbij niet zo snel.

Hopen dat het meevalt, gaan we vanuit natuurlijk! En sterkte gewenst ;)

Laatst bewerkt:
Misschien nog een goede tip, ik slik(te) zelf Omega 3 capsules en tussen de maaltijden door super enzymen. Schijnt het herstel te bevorderen, naja baat het niet dan schaadt het niet dus je kan het altijd proberen. Gezond eten draagt er sowieso aan bij!

Laatst bewerkt:
Ik slik extra magnesium/calcium/zink tabletten en drink veel optimel met calcium.

Ik lust namelijk geen melk...

De kop van mijn boven arm bestond uit zeven stukken. Heb eerst 3 weken in het ziekenhuis gelegen voordat ze konden opereren. Het was in die regio bond en blauw

Haha... veel slachtoffers onder de CBR 900/929/954 rijders... pffff

Bij de subcapitale humerusfractuur is je bovenarm gebroken net onder de kop.
[afbeelding]

Gelukkig een cleane breuk, en hij staat recht onder de kop. Geen operatie nodig.
Volledige functionaliteit schouder kan 3-6 maanden duren.
1,5 jaar zou goed kl*te zijn... pfff...

Succes met je herstel :Y

Bij mij was m'n bovenarm over de lengte gebroken (arm getordeerd). Kan bijna alles weer (90%) arts had gezegd dat ik tot maximaal 70% kon bereiken.

Jep, zelf vorig jaar Mei gevallen met de 929, heb 3 weken mank gelopen maar niks gebroken gelukkig. Wel motorweek Duitsland moeten cancellen, en een hoop reparatiekosten :(

Het is al weer 19 jaar terug en hopen dat het zo blijft. Heb het plaatje en de schroeven nog ergens in de schuur liggen.

Wel van het weekend gevallen met m'n longboard :P

Laatst bewerkt:
Hier ook vorig jaar een bermuitstapje gemaakt met de SP. Ging niet hard en de zachte berm werkte ook mee aan het breken van de val. Had gekneusde ribben en een gekneusde enkel, gelukkig niets gebroken :)

Trouwens vanaf volgende week een nieuw koekblik, mooie deal kunnen maken vandaag. Dit is 'm geworden... *O*
full

De laatste zaterdag van februari was voor mij niet zo'n goede dag... over het hoofd gezien op een rotonde en aangereden.

Gevolg: gebroken schouder en CBR 929 total loss...

In de garage lagen nog de nodige reservedelen welke nu overbodig zijn.
Interesse? kijk hier:
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...-voor-een-CBR-929-RR-Fireblade-SC44-2000.html

Ik blijf waarschijnlijk Blade rijden. maar doe er een schepje bovenop... 1000cc
Oh das nie best man -O- -O- -O- -O-

gelukkig zelf redelijk vanaf gekomen, sterkte met herstellen....

Weer een stukje verder, de remschijven hebben nu een zwart hart.

11041662_794954443921791_4163457685758937747_n.jpg

En een totaal plaatje

1513184_794954413921794_796100043743832428_n.jpg

Nu wachten tot 'ie buiten staat voor betere foto's

Heb m'n frame weer te koop gezet....

wat is daar een reële prijs voor volgens jullie? Inclusief kenteken he...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan