Gaan voor een Opel Antara kijken, zit iedere keer opgevouwen in die Skoda sinds de maxi cosi en nu dat achterstevoren kinderzitje achter mij zit. Dus tijd voor wat grotersWhat kind of car
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaan voor een Opel Antara kijken, zit iedere keer opgevouwen in die Skoda sinds de maxi cosi en nu dat achterstevoren kinderzitje achter mij zit. Dus tijd voor wat grotersWhat kind of car
Ik denk dat ik dat ook heb gehad maar ik heb 1,5 jaar gerevalideerd.Dank je. Degene die mij aangereden had was zelf motorrijder, en voelde zich behoorlijk klote.
Hij ging er altijd prat op dat hij goed vooruit keek. Ik was in zijn A-stijl verdwenen, en hij zag me pas toen ik zowat voor zijn auto zat. Hij remde en week nog uit maar raakte mij op de uitlaat.
Nog geluk gehad, want 30cm naar voren had hij mij op mijn voet gepakt.
Ongelukkig gevallen op de schouder... knak... subcapitale humerusfractuur zoals dat zo mooi heet...
Heb mijn oog al laten vallen op de motor van een collega... 2005 CBR 1000 RR Repsol...
Nu eerst 6-8 weken herstellen...
Sterkte met herstellen..Dank je. Degene die mij aangereden had was zelf motorrijder, en voelde zich behoorlijk klote.
Hij ging er altijd prat op dat hij goed vooruit keek. Ik was in zijn A-stijl verdwenen, en hij zag me pas toen ik zowat voor zijn auto zat. Hij remde en week nog uit maar raakte mij op de uitlaat.
Nog geluk gehad, want 30cm naar voren had hij mij op mijn voet gepakt.
Ongelukkig gevallen op de schouder... knak... subcapitale humerusfractuur zoals dat zo mooi heet...
Heb mijn oog al laten vallen op de motor van een collega... 2005 CBR 1000 RR Repsol...
Nu eerst 6-8 weken herstellen...
Ik slik extra magnesium/calcium/zink tabletten en drink veel optimel met calcium.
Ik lust namelijk geen melk...
Bij de subcapitale humerusfractuur is je bovenarm gebroken net onder de kop.
[afbeelding]
Gelukkig een cleane breuk, en hij staat recht onder de kop. Geen operatie nodig.
Volledige functionaliteit schouder kan 3-6 maanden duren.
1,5 jaar zou goed kl*te zijn... pfff...
Oh das nie best manDe laatste zaterdag van februari was voor mij niet zo'n goede dag... over het hoofd gezien op een rotonde en aangereden.
Gevolg: gebroken schouder en CBR 929 total loss...
In de garage lagen nog de nodige reservedelen welke nu overbodig zijn.
Interesse? kijk hier:
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...-voor-een-CBR-929-RR-Fireblade-SC44-2000.html
Ik blijf waarschijnlijk Blade rijden. maar doe er een schepje bovenop... 1000cc
Trouwens vanaf volgende week een nieuw koekblik, mooie deal kunnen maken vandaag. Dit is 'm geworden...
[afbeelding]
Trouwens vanaf volgende week een nieuw koekblik, mooie deal kunnen maken vandaag. Dit is 'm geworden...
[afbeelding]