Tijd voor nieuwe oude foto'sZo, dat is ff geleden zeg, goeie ouwe tijd....
Klopt en die van Zaadsnol was een 929Maar die van jou was ook een 954rr
Zoiets
Wheelie gegarandeerd
De Repsol uitvoering was van een oud Blade member Dadol....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
China town hongkong harrie ebay rond de 450,-Haha machtig. Oke dat is duidelijk, ik moet ook maar sparen voor zo'n set
Je kunt ze ook een bericht sturen, weet niet of deze voor een 929 zijn, maar het was een voorbeeld van de kosten, maar hou rekening met invoer btw enz enzWat nice, thanks! Hij staat opgeslagen onder m'n bladwijzersIs in ieder geval goedkoper dan in NL, meeste zit hier rond de 600 eur.
heb ik met mijn 929 ook geen last van rijd gewoon lekker soepel en rustig met de sc28 kon je echt geen 50km/pu rijden.. dat stotterde donders irritant..
weet wel dat ik de injectie een stuk fijner vind.. geen bok gedrag en gewoon overal vermogen
ook nooit last gehad, kan te maken hebben met vertanding of afstellingnooit last van gehad
Klopt en die van Zaadsnol was een 929
nooit last van gehad
Nu begin ik te twijfelenDadol had toch een 954? Of was het een 929 optisch omgebouwd naar 954?
Al Forte 1 of 2 er in gedaan?Dan zat er iets niet goed in de afstelling, tiger reed met alle snelheden erg soepel. (de carbs hebben er nu geen zin in, dus loopt ie op het moment nog niet optimaal )
heb ik zaterdag ook ververst en vandaag nieuwe remblokkenGisteren olie en filters besteld voor onze motoren. Binnenkort voorzien van nieuwe sapjes
Al Forte 1 of 2 er in gedaan?
Maatje van mij heeft paar keer daar gekocht en het past bijna goed, heel klein beetje pas maken, maar spuitwerk is wel perfect....
Paminy Trading LTD
Motorcycle Fairing for HONDA CBR1000RR 08-09
Product/Service: Fairing
Brand: PAMINY
Model: H18
Specifications: See Description Please
Price: 329.99USD/Set
Minimum Order Quantity: 3 Set
Total Availability: 1000 Set
Delivery period: Payment from the buyer within 10 days from the date of shipment
Validity: 2014-08-22 [Expired]
Last Updated: 2010-08-15
Views: 1734445
[afbeelding]