Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maatje van mij heeft paar keer daar gekocht en het past bijna goed, heel klein beetje pas maken, maar spuitwerk is wel perfect....

Paminy Trading LTD

Motorcycle Fairing for HONDA CBR1000RR 08-09

Product/Service: Fairing
Brand: PAMINY
Model: H18
Specifications: See Description Please
Price: 329.99USD/Set
Minimum Order Quantity: 3 Set
Total Availability: 1000 Set
Delivery period: Payment from the buyer within 10 days from the date of shipment
Validity: 2014-08-22 [Expired]
Last Updated: 2010-08-15
Views: 1734445

Laatst bewerkt:
Wat nice, thanks! Hij staat opgeslagen onder m'n bladwijzers Is in ieder geval goedkoper dan in NL, meeste zit hier rond de 600 eur.

Wat nice, thanks! Hij staat opgeslagen onder m'n bladwijzers Is in ieder geval goedkoper dan in NL, meeste zit hier rond de 600 eur.
Je kunt ze ook een bericht sturen, weet niet of deze voor een 929 zijn, maar het was een voorbeeld van de kosten, maar hou rekening met invoer btw enz enz

heb ik met mijn 929 ook geen last van rijd gewoon lekker soepel en rustig met de sc28 kon je echt geen 50km/pu rijden.. dat stotterde donders irritant..

weet wel dat ik de injectie een stuk fijner vind.. geen bok gedrag en gewoon overal vermogen
nooit last van gehad

Gisteren olie en filters besteld voor onze motoren. Binnenkort voorzien van nieuwe sapjes

dat is niet duur! ik was een kleine 600 kwijt voor mijn setje incl. invoerrechten, van Auctmarts.
Moest alleen paar kleine gaatjes (groter) opboren, verder niets.

En een goede morgen allen

Vanmiddag naar Tilburg om een proefrit te maken in een ander koekblik. Telefonisch al een goed bod voor ons huidige hok gekregen, ben benieuwd of we tot een deal kunnen komen, mocht het wat zijn...

De laatste zaterdag van februari was voor mij niet zo'n goede dag... over het hoofd gezien op een rotonde en aangereden.

Gevolg: gebroken schouder en CBR 929 total loss...

In de garage lagen nog de nodige reservedelen welke nu overbodig zijn.
Interesse? kijk hier:
http://www.motor-forum.nl/forum/lis...-voor-een-CBR-929-RR-Fireblade-SC44-2000.html

Ik blijf waarschijnlijk Blade rijden. maar doe er een schepje bovenop... 1000cc

Status
Niet open voor verdere reacties.