- Onderwerp starter
Hoeft niet stiekem hoor Gijs...Zo, nu weer stiekum meelezen,
groeten Gijs
Alle tips, trucs en gein is welkom!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoeft niet stiekem hoor Gijs...Zo, nu weer stiekum meelezen,
groeten Gijs
Plaatje is wel makkelijker . Zo'n ruitje bedoel ik (dit is dan die mra vario).[afbeelding]
Rijden jullie dan met oordoppen vanwege het gebulder?
Ik weet uit eigen ervaring dat gehoorbeschadiging GEEN pretje is, dus bescherm jezelf goed!! Voorkomen is beter dan genezen....
Ik heb dezelfde textiele bepakking als jij achterop de motor hebt. Ik zie dat jij ook een mooie constructie hebt bedacht om die zijtassen van het wiel weg te houden... Vind je het wat met die zijtassen?
Ik heb eigenlijk alleen nog maar met die rol gereden. Dat vind ik prima, maar ben zo bang dat zijtassen te ver naar binnen komen. Ze hebben geen ondersteuning aan de binnenkant...
Gisteren buiten gesleuteld aan de TDM. Idd geen pretje.Zooo, vanmiddag weer een lekker zonnetje.
Vanochtend was het echter KOUD!!!!
Ik mis 2 moertjes aan mijn frame. Hier wordt een van de vier schroefjes van de beplating op vastgezet. Het frame is gepoedercoat en ik vrees dat daar dit moertje is verdwenen. Het originele moertje zal wel moeilijk te vinden zijn. Dus ik vraag me af of er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben. Vanaf de achterkant kant je er niet bij. Dus je moet op eoa manier een moertje in dat gat zien te krijgen.
[afbeelding]
Donedoe eens een PM naar Stoelmans ik heb wel eens begrepen dat hij ze in grootverpakking inkoopt.
Bedankt voor het uitzoekwerk!http://www.stolkfamily.nl/cowling.jpg
YAmaha partnummers: nummertje 14 of nummertje 28 ik meen iets van 5 euro per stuk bij de dealert
14: 90179-05525-00 NUT . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
28: 90179-05523-00 NUT . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Hoogstwaarschijnlijk nummertje 14, want nummertje 28 zit als het goed is vier maal in je bovenkap. ( geeft overigens wel een goed voorbeeld hoe je ermee om moet gaan):
Eerst Runbut uuuh Rubnut in het gat, dan stevig aandraaien, zodat hij zich vastzet in het gat ( vergelijk het een beetje met een holle wand plug) daarna schroef er weer uit en kuipdeel er tussen.
Als je hem gaat aandraaien met je kuipdeel er tussen, dan lijkt het me dat je risico loopt dat je het kluipdeel sloopt.
Dat doekje eronder had ik destijds idd ook gedaan. Vertrouwde dat ook niet helemaal.Vind het een prima systeem, zeker voor het geld. Maar ook zonder die constructie komen de tassen niet tegen het wiel hoor. Ze kunnen leunen tegen het plastic onder de buddy. Dat lijkt weinig, maar is in de praktijk toch genoeg. Ik heb daar trouwens wel een doekje tussen gedaan, omdat het anders waarschijnlijk redelijk gaat krassen. Zie plaatje hieronder.
Voor de zekerheid is die extra constructie wel handig. Kwestie van gewoon twee spanbanden. En dat is zeker nodig als je iets harder wilt dan de max. 100 km/h ofzo die de tasfabrikant voorschrijft. Met de bandjes erbij was 160 km/h ineens geen punt.
[afbeelding]
Zo praat mn moeder ook altijd! Hahahahaha
Ik vind het eigenlijk ondingen, niet prettig ook al zijn ze aangemeten en weet ik wat.
Rij nu al ruim 20 jaar zonder en mn gehoor is nog prima. Ook werkzaam in de muziek-gehoor krijgt soms best wel wat te verduren maar tot nu toe (eind vorig jaar nog getest) nog helemaal volgens de normen, gelukkig, afgezien van de ouderdom dan....
Even gegoogled op rubnut:
Zo iets idd, maar mag alleen niet zo ver uitsteken.
(shit, vorige week op Vehikel zag ik ze nog liggen, grr)
Moet je ook niet vragen of men wel of geen oordopjes in doet met gebulderd om je lijf...
Als je het ondingen vindt, moet je ze laten aanpassen. Ze zijn gegoten en zo horen ze ook te zitten.
Hoezo moet ik dat niet vragen??? Sorry hoor maar ik hoef niet meteen een of andere 'wijze les', zit ik niet echt op te wachten. Soms vraag je je gewoon wat af zonder dat je op dit soort antwoorden zit te wachten. En ja ik heb ze laten aanpassen, zoals je had kunnen lezen, en nee ik vind het niet prettig zitten.
Klaar.
Hoezo moet ik dat niet vragen??? Sorry hoor maar ik hoef niet meteen een of andere 'wijze les', zit ik niet echt op te wachten. Soms vraag je je gewoon wat af zonder dat je op dit soort antwoorden zit te wachten.