Andy67
MF'er
Bikkelweer vandaag 112Groningen - Wens in vervulling voor 16 jarige meid
Mooi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bikkelweer vandaag 112Groningen - Wens in vervulling voor 16 jarige meid
Voor de schuberth C2 en concept bezitters:
pinlock C2
Heeft er iemand ervaring met andere/verhoogde ruitjes?
Ben 1,87 en 'vang' naar mijn gevoel toch wat te veel wind voor het hele lekkere.
Kzat al te kijken naar die Vario- of Fabbri-ruiten.
Wie heeft er tips?
Heeft er iemand ervaring met andere/verhoogde ruitjes?
Ben 1,87 en 'vang' naar mijn gevoel toch wat te veel wind voor het hele lekkere.
Kzat al te kijken naar die Vario- of Fabbri-ruiten.
Wie heeft er tips?
Er staan idd universele tussen, maar ook wel merk/ type specifieke pinlocks,waarvan het formaat varieert. Voor mijn Airoh S55 heb ik er twee gekocht die normaalgesproken zijn voor een LEM helm.
Die waren ook een euro per stuk. Het waren originele van Pinlock. ( anders hebben ze donders knap de verpakking en het product nagemaakt)
In mijn geval heb ik dit eerst uitgeprobeerd op het visier van een oude LIDL helm, en toen dat prima ging heb ik de tweede op mijn Airoh gezet.
Werkt perfect!
ik rij met een GIVI ruitje op mijn 4TX. Maakt wel wat meer herrie maar met de originele ruit krijg ik na een paar uurtjes rijden kramp in m'n nek. Zal ff fotootje plaatsen.
Een los MRA Vario spoilertje op een verhoogd Ermax scherm geschroefd.
[afbeelding]
Als eerste geeft dat verhoogde Ermax scherm de kuip naar mijn mening net die body die cosmetisch nodig is. En de MRA spoiler houdt me wat meer uit de wind. Met mijn 1,94 wel nog wat gebulder maar niet meer die rukken aan mijn helm.
Hiero ook eentje met een MRA vario-spoiler en 1,94m lengte.
Ik heb precies dezelfde ervaring. Het schermpje in de hoogste stand geeft duidelijk minder windrukken op schouders en helm. Maar helaas ook meer gebulder. Wat mij betreft zou het schermpje dus nóg iets hoger mogen zijn. Maar zijn die ruitjes er? (en ziet die hele motor er dan nog wel beetje uit?)
Tja, voor die prijs kun je ind wel de gok wagen
Vandaag voor het eerst in een halfjaar maar eens op de TDM weg, zo maken we van een vergadering toch nog een feestje.
En dat ik niet eerder reed heeft met heel veel shit in mijn leven te maken, voordat daar discussie over komt normaal rij ik ook gewoon door.
Dank voor alle reacties én foto's!
Het mooist zou idd zijn zonder de rukken en zonder het gebulder.
Nu komt die 'grens' van het gebulder net op mn schouders , als ik n beetje buk is idd minder rukken maar meer gebulder, ik had n klein beetje hoop dat ie met n vario net over mn hoofd zou gaan.... denk niet dat dat gaat lukken.
Rijden jullie dan met oordoppen vanwege het gebulder?
@ Yamaharrrumpie. Kijk, dat hogere vario-ruitje is misschien wel wat. Waar heb je het precies vandaan gehaald?
Ga je toch naked Bierco
Dank voor alle reacties én foto's!
Het mooist zou idd zijn zonder de rukken en zonder het gebulder.
Nu komt die 'grens' van het gebulder net op mn schouders , als ik n beetje buk is idd minder rukken maar meer gebulder, ik had n klein beetje hoop dat ie met n vario net over mn hoofd zou gaan.... denk niet dat dat gaat lukken.
Rijden jullie dan met oordoppen vanwege het gebulder?