Racekip #1
MF veteraan
- 9 mrt 2003
- 49.922
- 531
Misschien een paar meer als ik dacht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ligt aan de prijs denk ik, elk jaar 5 tientjes erbij voor een dag en dan kan het nog kut weer zijn ook.Denk alleen maar drukker als de dagen beperkter worden, al zit er natuurlijk een max aantal rijders per sessie aan.
Nee hoorStraks rijdt iedereen rond op elektrische racemotoren
Als dat zo was zou geluidsoverlast geen argument meer mogen zijnStraks rijdt iedereen rond op elektrische racemotoren
Ik ben bang dat het over een 10 jaar geen keuze meer zal zijn. De ontwikkelingen gaan hard en vooral geluidsoverlast wordt steeds een groter probleem.Nee hoor
De Energica Ego maakt standaard teveel herrie voor sommige plekken in Zwitserland.Als dat zo was zou geluidsoverlast geen argument meer mogen zijn
Als dat zo was zou geluidsoverlast geen argument meer mogen zijn
Wij weten het is niet alleen het geluid maar meer puntjes dat het uiteindelijk niet meer te doen is.Als dat zo was zou geluidsoverlast geen argument meer mogen zijn
Dat kan ik bevestigen. Heb dat ding eens een dag mee gehad met de TT. Gewoon oordoppen in hoor! En die acceleratie is krankzinnig.De Energica Ego maakt standaard teveel herrie voor sommige plekken in Zwitserland.
De tandwielkast ratelt zelfs nog harder dan menige Euro 4 motor.
Oordoppen gaan bij mij voornamelijk in vanwege wind langs de helm. En niet vanwege motor/uitlaat geluid.Dat kan ik bevestigen. Heb dat ding eens een dag mee gehad met de TT. Gewoon oordoppen in hoor! En die acceleratie is krankzinnig.
Het voelt vooral snel want ik trek nog sneller op in de regenmapping.Oordoppen gaan bij mij voornamelijk in vanwege wind langs de helm. En niet vanwege motor/uitlaat geluid.
Maar lijkt me ook best leuk om een keer een elektrische motor op circuit te proberen. Gaat dat harder dan een 1000?
0-100 met mij erop welGaat dat harder dan een 1000?
Wtf..WTF, nieuwbrief van Racecracks zojuist:
Bekijk bijlage 1942234
Dus effe alles op een rijtje: Je wilt zo snel je kunt op een motor en dat mag niet op de openbare weg, dus je gaat circuitrijden…..
Oh nee, dat mag ook niet. Oplossing; oestrogeen pillen gaan slikken en hard werken en zachtjes doodgaan.
@Fast Forward : Kan jij mij eens uitleggen waarom ik geen recht meer heb op een circuitdag? Ik voel me flink genaaid.
Lees het nog eensWtf..
Ik heb in augustus nog mijn uitlaat laten verlassen bij Pajic Racing om aan het geluid te voldoen.
Maar nu kan ik het hele jaar niet rijden op Zandvoort, Mettet en Assen.
Op Assen (>10 jaar) en Mettet (dit jaar) überhaupt nog nooit problemen gehad met het geluid.
Ik vind het een beetje lastig scrollen op de mobiel dat kleine bericht (screendump laptop?) en mijn geheugen.Lees het nog eens
Maar je hebt geen recht op een circuitdag. Je mag deelnemen als je voldoet aan de regels en blijkbaar zijn die regels om dit jaar bij racecracks op Zandvoort te rijden verandert. Vind het ook ver gaan maar dit is wel een gevolg van de regels die het circuit oplegt.
Het is alleen op Zandvoort, tijden ter vergelijking.De opwarmronde is cruisend boven de 2:00.
Dat klopt. Wat moet ik anders lezen.
Thanks.CPZ is gewoon verleden tijd.
Het is alleen op Zandvoort, tijden ter vergelijking.