Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Nou, ik kan weer normaal douchen. In 2 weken toch wat kleurverschil (net onder de knokkels) nu zien dat ik weer bewegelijkheid in mijn duim krijg. Knap stijf nu en wil nog steeds as zat-zon graag de finale races rijden op Croix-en-Ternois.
1695053044786.png
 
Zandvoort:
Zijn er gisteren nog mensen aan het einde van de dag onder het tunneltje door gereden van het circuit af? _O-

Als je er niet bij was dan is het bijna niet te vertellen aan derden.
Wat een regen was er gevallen. :')
 
Ja, die hoosbui was niet normaal 😳
Ben jij dan nog na de hoosbui met de auto of motor door de tunnel gereden? _O-
Volgens mij heb ik je gisteren nog gezien in putbox 8 (ik zat in 7). Je was druk in gesprek dus je niet aangesproken.
Het was weer gezellig inderdaad. ;)
Gewoon komen een volgende keer. :Y
Hoe ging het op de R3?
Een beetje geduld het rechte stuk, richting het Scheivlak en na de Vodafone.
Maar met het kleinere tandwiel duidelijk meer drive en de hogere voetsteunen gaven eindelijk een normale grondspeling en vertrouwen.
Dus het plezier was enigzins toegenomen.
Op de eigen laptimer veel rondjes 2:10.
Daar wilde ik nog onder komen maar de laatste sessie was natuurlijk nul komma nul kans. ;)

Toen ook nog even de Tarzan uitgegleden. O-)
 
Zandvoort:
Zijn er gisteren nog mensen aan het einde van de dag onder het tunneltje door gereden van het circuit af? _O-

Als je er niet bij was dan is het bijna niet te vertellen aan derden.
Wat een regen was er gevallen. :')
Tunnel was een groot wasbakje poeh...eigenlijk kan dit niet maar feiten zijn er:Y
Ik zag je nog rijdend op je R3 ,ziet er echt niet uit hoor;) kleine R3 met jouw gestalte:+
 
Tunnel was een groot wasbakje poeh...eigenlijk kan dit niet maar feiten zijn er:Y
Ik had natte voeten en die waren niet eens op de stepjes toen ik er doorheen reed. _O-

En het was misschien ook niet gek als de motor het daarna niet meer gedaan had.
Het leek zo diep. :?
Ik zag je nog rijdend op je R3 ,ziet er echt niet uit hoor;) kleine R3 met jouw gestalte:+
_O-

En toch stonden er thuis in de straat drie onbekende kinderen Wheelie! Wheelie! Wheelie! te roepen. :')
 
gisteren dagje assen gedaan met de triumph tijgert. bij rsz
sessie 1 ...verzeken(dus niet gereden),
sessie 2 nat begonnen en nat geeindigd,
sessie drie opdrogende baan, was uiteindelijk goed te doen,
sessie vier lekker weer, paar gele vlaggen, daarna code 60 door iemands opgeblazen koelslang of zo op veenslang. en geeindigd in code 60.
5de sessie maar over geslagen, was kapot moe van de slechte nachtrust....
helaas maatje hard onderuit in de ramshoek ...dat wordt hard werken om weer gereed te krijgen voor 30 sept. (180 van assen)
 
Ben jij dan nog na de hoosbui met de auto of motor door de tunnel gereden? _O-
Meer tijdens de hoosbui. De plas onderin viel nog mee; het was te doen. En ik reed wel in een Transporter.
Het was weer gezellig inderdaad. ;)
Gewoon komen een volgende keer. :Y

Een beetje geduld het rechte stuk, richting het Scheivlak en na de Vodafone.
Maar met het kleinere tandwiel duidelijk meer drive en de hogere voetsteunen gaven eindelijk een normale grondspeling en vertrouwen.
Dus het plezier was enigzins toegenomen.
Op de eigen laptimer veel rondjes 2:10.
Daar wilde ik nog onder komen maar de laatste sessie was natuurlijk nul komma nul kans. ;)

Toen ook nog even de Tarzan uitgegleden. O-)
Ai, maar niet hard hoop ik. Je motor zag er nog goed uit.
 
Zandvoort:
Zijn er gisteren nog mensen aan het einde van de dag onder het tunneltje door gereden van het circuit af? _O-

Als je er niet bij was dan is het bijna niet te vertellen aan derden.
Wat een regen was er gevallen. :')
Droog de laatste sessie gereden , gauw inpakken en naar huis.
Dus tunnel was nog droog.
 
gisteren dagje assen gedaan met de triumph tijgert. bij rsz
sessie 1 ...verzeken(dus niet gereden),
sessie 2 nat begonnen en nat geeindigd,
sessie drie opdrogende baan, was uiteindelijk goed te doen,
sessie vier lekker weer, paar gele vlaggen, daarna code 60 door iemands opgeblazen koelslang of zo op veenslang. en geeindigd in code 60.
5de sessie maar over geslagen, was kapot moe van de slechte nachtrust....
helaas maatje hard onderuit in de ramshoek ...dat wordt hard werken om weer gereed te krijgen voor 30 sept. (180 van assen)
Lag dat ding niet in 2en en met ambulance afgevoerd? Hoe gaat het nu met hem en die andere rijder?
 
Meer tijdens de hoosbui. De plas onderin viel nog mee; het was te doen. En ik reed wel in een Transporter.
Beter. Ik stond mijn spiegels te monteren. _O-

Wel lekker gereden verder?? :)
Ai, maar niet hard hoop ik. Je motor zag er nog goed uit.
Tarzan apex bocht uit.
En vanaf daar van de baan gegleden, dus best een heel stuk.
Het rechter stuurhelft is verbogen en die is geperst dus nieuwe kroonplaat denk ik.
De rem had het ook begeven, maar kwam daarna voor 25% terug.
In ieder geval de uitlaat geschaafd, stuurbobbin heeft veel opgevangen en wat kuipschade.
Maar nog niet goed gekeken.
Reed prima naar huis. :)
 
Ik had natte voeten en die waren niet eens op de stepjes toen ik er doorheen reed. _O-

En het was misschien ook niet gek als de motor het daarna niet meer gedaan had.
Het leek zo diep. :?

_O-

En toch stonden er thuis in de straat drie onbekende kinderen Wheelie! Wheelie! Wheelie! te roepen.

Voordeel van niet snel zijn: 3b mocht starten en reed laatste sessie om 15.30 uur, met voor de bui. Groep 4 heeft ook nog droog gereden, volgens mij.
Die laatste sessie gr 4 heb ik idd helemaal droog kunnen rijden.Tijdens die sessie werd het donkerde en donkerde,wel kicke(vreemd 🙃 ) om dat donker grijze gebied te zien naderen vanuit het Scheivlak,3 b een rondje droog .Gr 2 en 3 c konden hun laatste sessie niet rijden waar ze behoorlijk van baalde maar het is niet anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan