Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

het algemene M-F Harley Davidson topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
de mijne ben er erg blij mee

Laatst bewerkt:
Het woordje "chopper" wordt veels te snel uit de kast getrokken .
...een beetje een mode-woordje dat z'n oorspronkelijke betekenis verloren heeft.
De `helft` van wat in de etalage staat bij de jap. dealert durft men `chopper`te noemen....

Mooi ding.

Het was te verwachten, hoe dom kan men zijn?
H-D als merk hoort niet thuis bij choppers. Spijtig, het is een boycot.
Boycot? Waar haal je dat nou weer vandaan?
Zoals al uitgelegd maakt Harley-Davidson wel wat andere motoren maar voornamelijk choppers en cruisers en dus staat dit topic hier toch juist goed? Mensen die info zoeken over HD zullen waarschijnlijk eerst hier kijken en niet eerst in algemeen of ergens anders.

[Kleine aanvulling]
Er staat ook op de frontpage Choppers - Van Virago tot Fatboy...laat al dat chroom maar eens zien!

Laatst bewerkt:
Het woordje "chopper" wordt veels te snel uit de kast getrokken .
...een beetje een mode-woordje dat z'n oorspronkelijke betekenis verloren heeft.
De `helft` van wat in de etalage staat bij de jap. dealert durft men `chopper`te noemen....

ik noem de mijne dan ook liever cruiser. Eigenlijk noem ik liever alle "choppers" van de fabriek liever zo. Maar dan weten de mensen niet zo goed vaak waar je het over hebt.

Dank je enne....mooi choppertje he !
of toch een cruiser

[afbeelding]

Allebei niet.Zeker geen chopper.Zeker geen cruiser.Sportser gebaseerd op het dirt track succes uit de 70 en 80 er jaren.

Jay Springsteen is de bekendste naam uit die tijd.
Het is natuurlijk gewoon een 1200 sportster met een upside down erin en naar achter geplaatse controls.

Maar wel leuk dus.

ik plaatste de opmerking meer gezien het feit dat dit topic is verplaatst naar choppers en daar hoort deze eigenlijk niet thuis vandaar dat ik bij topic...nakeds ..ook een xr1200 topic heb staan.

Het is echter wel iets meer dan een iets veranderde 1200 sportster overigens denk ik tenminste , andere achterbrug, meer vermogen en nog wat andere dingen denk ik en beter sturen ga ik vanuit maar zolang ik hem niet heb kan ik er weinig over zeggen

dat ik nog in een choppertopic zou mailen ...eg goed.

gr Driver

Laatst bewerkt:
Sportsters sturen altijd goed.
Maar ik vinnum kool.
Maar ook duur.

Niet een stukje op proefgereden dan????

Sunny/Murph....Deze Sportster is nog niet op de markt.
Hij is te zien geweest als prototype op diverse beurzen in Europa maar verder is er nog niks over bekend.
Levering ....11 April heb ik afgesproken maar of dat haalbaar is weet nog niemand.

Maar ja....ik vondt het wel een mooie motor op bijv. de dempers na dan en wat kleine dingen dus heb hem November 2007 besteldt uit de folder

En hij is inderdaadt knap aan de prijs ondanks de lage dollarkoers merk je dat niet aan de HD prijzen.
Heeft als voordeel dat ze wel prijsvast zijn en blijven denk ik als gebruikte motor.

verder is het nog een verrassing hoe die uiteindelijk wordt qua uitvoering ,meer info/pics bij ...naked bikes ...topic hier op M-F.

gr Driver

Laatst bewerkt:
De XR 1200 van Driver staat onder de N°1 op voorgaande foto.[afbeelding]
en hier achter de witte

2712 dikke en mooie fiets toen ik zo oud als jij was reedt ik op een Honda 750 F1

w84me vlgs mij mag je daar ook wel blij mee zijn .

Laatst bewerkt:
Hier kun je zien waar hij vanaf komt en hoe je met zo'n ding moet ragge.

YouTube

Laatst bewerkt:
Dies idd dik en mooi vinnik.

gr Driver

Nog een filmpie van een 750 flattracker.
Ahhhh....een shovel.En zo hoort het.

Hij wordt er niet mooier op haha!
ik koop zo,n ding ook om mee te rijden tijdens vakantieritten ect dus als dat dan ( tijdelijk ) ten koste gaat van het mooi zijn..jammer dan maar dat boeit me niet echt want het gemak dient de mens tenslotte dusss ehhhh...Lucca kun jij de tekst ect iets vergroten om de tekst te kunnen lezen misschien want ik heb geen HOG blad hier om in te kijken.

die tanktas lijkt me wel wat en een rekje ook wel om de rolbag op vast te zetten ect .

gr Driver

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.