Tsja....er zitten hier toch diverse Harley liefhebbers/sters en bezitters/sters maar mede doordat men diverse types rijdt of leuk vindt zijn er niet echt veel aparte topics dus ik dacht....misschien slaat een algemeen Harley topic hier wel aan en kan het of hier of ergens anders staan ?
Dit wordt mijn Harley binnenkort hoop ik :
edit...in iets aangepaste vorm
[afbeelding]
Boycot? Waar haal je dat nou weer vandaan?Het was te verwachten, hoe dom kan men zijn?
H-D als merk hoort niet thuis bij choppers. Spijtig, het is een boycot.
Het woordje "chopper" wordt veels te snel uit de kast getrokken .
...een beetje een mode-woordje dat z'n oorspronkelijke betekenis verloren heeft.
De `helft` van wat in de etalage staat bij de jap. dealert durft men `chopper`te noemen....
Dank je enne....mooi choppertje he !Mooi ding.
ik plaatste de opmerking meer gezien het feit dat dit topic is verplaatst naar choppersAllebei niet.Zeker geen chopper.Zeker geen cruiser.Sportser gebaseerd op het dirt track succes uit de 70 en 80 er jaren.
Jay Springsteen is de bekendste naam uit die tijd.
Het is natuurlijk gewoon een 1200 sportster met een upside down erin en naar achter geplaatse controls.
Maar wel leuk dus.
Sportsters sturen altijd goed.ik plaatste de opmerking meer gezien het feit dat dit topic is verplaatst naar choppersen daar hoort deze eigenlijk niet thuis vandaar dat ik bij topic...nakeds ..ook een xr1200 topic heb staan.
Het is echter wel iets meer dan een iets veranderde 1200 sportster overigens denk ik tenminste , andere achterbrug, meer vermogen en nog wat andere dingen denk ik en beter sturen ga ik vanuit maar zolang ik hem niet heb kan ik er weinig over zeggen
dat ik nog in een choppertopic zou mailen ...eg goed.
gr Driver
ik plaatste de opmerking meer gezien het feit dat dit topic is verplaatst naar choppersen daar hoort deze eigenlijk niet thuis vandaar dat ik bij topic...nakeds ..ook een xr1200 topic heb staan.
Het is echter wel iets meer dan een iets veranderde 1200 sportster overigens denk ik tenminste , andere achterbrug, meer vermogen en nog wat andere dingen denk ik en beter sturen ga ik vanuit maar zolang ik hem niet heb kan ik er weinig over zeggen
dat ik nog in een choppertopic zou mailen ...eg goed.
gr Driver
en hier achter de witteDe XR 1200 van Driver staat onder de N°1 op voorgaande foto.[afbeelding]
wat een brute fiets, zon ding kom je in je ergste nachtmerrys nog niet tegen, zeer mooiEn van de andere kant gezien[afbeelding]
ik koop zo,n ding ook om mee te rijden tijdens vakantieritten ect dus als dat dan ( tijdelijk ) ten koste gaat van het mooi zijn..jammer dan maar dat boeit me niet echt want het gemak dient de mens tenslotte dusss ehhhh...Lucca kun jij de tekst ect iets vergroten om de tekst te kunnen lezen misschien want ik heb geen HOG blad hier om in te kijken.Hij wordt er niet mooier op haha!