Het 11kw Rijders Topic (III) - Met de Motor op het Fietspad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwah leven redden... ligt er aan hoe hard. In de file horen ze je denk ik alleen beter als ze de muziek niet hard aan hebben en je een open uitlaat hebt. Af en toe draai ik wel het gas open om automobilisten op te laten letten (nu standaard uitlaatje... nog).

Lindsey, jouw motor lijkt van de voorkant nog redelijk op mijn ex-ER-5. :)

Gerdien, gelukkig kan het idd goedkoper, maar toch is zo'n WR natuurlijk heel veel vetter dan een K-Pipe. Ik heb ook nog een tijdje gekeken naar een Yamaha DT125X, maar ook daar vragen ze voor oude modellen (wel het laatste model, maar kan zo 8 jaar oud zijn) zo 3000 euro voor.
 
Het kan je leven redden, niet totaal onbelangerijk. :+

Dat is waar, daar heb ik niet aan gedacht. Ik heb een elektrische scooter gehad en niemand hoorde me aankomen, knap gevaarlijk.

Monomuis, ik vind de Duke 125 en 200 ook supergaaf. Maar die was echt te hoog voor mij, ik heb erop gezeten. Die Yamaha's zijn ook erg mooi, maar helaas ook te hoog allemaal.
Ik ben al met al erg blij met mijn K-Pipe, ik vind het een heerlijk motortje. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het nog niet echt gemeten, maar het zal iets van 1:38 zijn. Ik zal het eens meten.
 
1:41,6. Maar het zal normaal schommelen rond 1:35 of zuiniger. Ik ben het op dit moment niet meer aan het bijhouden.
 
Laatst bewerkt:
1:15 ofzo? :')

mja, kan je wel jankballen, vind t wel prima voor t vermogen wat ik er voor terug krijg, hoef er niet mee te woonwerken dus erg boeiend ist niet :+
 
Ik heb vandaag mijn mito helemaal 11kw begrensd. in de inlaat komt een plaaatje, in de uitlaat een
een 12 tands voortandwiel ipv 14. ik had echt verwacht dat dit hardstikke beroerd zou lopen.
maar hij loopt eigenlijk perfect. hij is wel een heel stuk trager en je merkt het niet meer als de PV open gaat, maar hij loopt prima :) kan hem ook nog doorjanken allemaal geen probleem.
nu snel laten keuren en 11 kw op kenteken zetten :)

gr max
 
Ik heb vandaag mijn mito helemaal 11kw begrensd. in de inlaat komt een plaaatje, in de uitlaat een
een 12 tands voortandwiel ipv 14. ik had echt verwacht dat dit hardstikke beroerd zou lopen.
maar hij loopt eigenlijk perfect. hij is wel een heel stuk trager en je merkt het niet meer als de PV open gaat, maar hij loopt prima :) kan hem ook nog doorjanken allemaal geen probleem.
nu snel laten keuren en 11 kw op kenteken zetten :)

gr max

Klinkt goed, succes ermee!
 
Voila!!

Het is een KTM duke 125 geworden! WOW, wat een machine, na de testrit was ik helemaal verkocht!
Foto's binnenkort!

Grtz Fox
 
Fox gefeliciteerd :D
Voor mijn postuur net iets te klein...
Ik heb trouwens een vraagje, waarom heb je de daelim verkocht?
Om dezelfde reden dat ik hem in eerste instantie weg wou doen xD?
 
Bedankt :D

Die Duke is inderdaad soms een twijfelgeval, want zoals ik melde ging mijn broer erop lessen, hij kon mij direct melden dat mensen van +1m90 er niet oppassen. De motor is daar gewoon niet voor gemaakt. Ikzelf ben 1m83 en voor mij zat hij als gegoten.

Waarom? Ik heb er de eerste dagen spijt van gehad, maar de hoofdzaak is dat ik er dezelfde prijs heb voor gehad heb, dan dat ik hem gekocht heb 1 jaar geleden. (en waarschijnlijk gewoon goesting in iets anders :p)
Welke reden was er bij jouw van toepassing?

Dusja, De daelim is zeker een goeie motor! Daar niet van, maar nu heb ik 1 jaar gratis gereden.
Kwa motor zijn de twee niet met elkaar te vergelijken. De KTM is soepeler en pakt vroeger op (4500/5000 toeren)

En nu maar wachten! :D

Fox
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn postuur net iets te klein...

Van wat ik op foto's van jou heb gezien, valt dat toch wel mee? De Duke is niet echt heel klein en ik heb 'm ook niet als klein ervaren (ik ben ook geen vel over been).

Of ik ben alweer kwijt hoe de Duke 125 was, is alweer 2,5 jaar terug ongeveer.
 
Van wat ik op foto's van jou heb gezien, valt dat toch wel mee? De Duke is niet echt heel klein en ik heb 'm ook niet als klein ervaren (ik ben ook geen vel over been).

Of ik ben alweer kwijt hoe de Duke 125 was, is alweer 2,5 jaar terug ongeveer.

Ahw haha :p thanks :D
En toen ik hem zag bij Motorcentrum Eibergen vond ik 'm toch wel redelijk klein!
Ik denk persoonlijk doordat er grotere motoren in de buurt stonden, en dat die dan wel kleiner uitviel xD

@Fox

Gelukkig maar dat de Daelim geen slechte brommer is :3
En als je wil :D zet een paar foto's van de Duke, tis wel een mooie motor om te zien hoor!
 
Ik vind die Duke 125 best nog wel aan de grote kant voor een 125 cc.
Voor mij was ie te hoog. De dealer kon het eventueel een centimeter of 4 verlagen en dan was ie nog steeds te hoog. Daarom voor mij geen Duke.
 
Hallo mede 11kw'ers!
Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald :]
en ga zaterdag deze motor ophalen in Dûtsland;
full

Cagiva Mito SP525
 
Owja en wat jullie allemaal zeggen over de KTM Duke 125,

Ik heb er op gelest met mijn lengte van 1,7x en
paste er wel goed op maar was wel beetje te groot. :Y

denk dat iemand van 1,80-90 er het beste op past.
Maar was zeker een fijn fietsje alleen de top speed van 109... :')
 
Ik vond die duke met mijn 1,75 al klein aanvoelen, wat niet vreemd is bij een fiets ontworpen voor mediterriaanse 16 jarigen.

Edit: supermooie SP trouwens, leuke tweetakt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan