Het 11kw Rijders Topic (III) - Met de Motor op het Fietspad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, de spiegels horen niet echt bij dit retro-motortje, maar ik kan je wel vertellen dat je er alles in ziet. Ik heb liever spiegels die mij alles laten zien zonder moeilijk te doen (elleboog naar binnen doen, of moeten verplaatsen om goed te kunnen zien wat er achter je zit). Niets mis mee dus. :)
 
Die spiegels gebruikt suzuki op meerdere modellen.
Op mijn drz zaten ze ook

IMG_20120707_152224.jpg
 
Leuk motortje, en zo'n ding rijdt lekker! Ik ben ook ooit voor zo'n motor wezen kijken, maar standaard hebben ze 12,4kW, heb jij hem met 11kW gekocht of zelf terug laten voeren?
 
Leuk motortje, en zo'n ding rijdt lekker! Ik ben ook ooit voor zo'n motor wezen kijken, maar standaard hebben ze 12,4kW, heb jij hem met 11kW gekocht of zelf terug laten voeren?

Gewoon met 12 met uitdraai, vind het wel prima ;)
Mooi ding hoor!

En hoe kom jij aan de motor-forum sleutelhanger..?! *D

Die kreeg ik bij het halen van mijn rijbewijs in zo'n knmv pakket samen met kenteken boekje, wat motor bladen en kortingen :9~
 
Als je dan toch illegaal en onverzekerd rond gaat rijden, waarom niet een 600cc'tje dan? :P

Moet hele verkeerde agent tegenkomen, en dan nog zou 1x bekeuring goedkoper zijn ;) verzekering weet er van, heb zwart op wit. En 1KW!! Verschil is wat anders dan 30 :p
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan de verzekering ervan weten en je toch verzekeren voor een voertuig waar je wettelijk gezien niet op mag rijden, simpelweg omdat je het rijbewijs er niet voor hebt? :P

En krijg je uberhaupt wel een bekeuring daarvoor? Staat de straf niet wat hoger?

Risky business!
 
Hoe kan de verzekering ervan weten en je toch verzekeren voor een voertuig waar je wettelijk gezien niet op mag rijden, simpelweg omdat je het rijbewijs er niet voor hebt? :P

En krijg je uberhaupt wel een bekeuring daarvoor? Staat de straf niet wat hoger?

Risky business!

als jij zwart op wit met verzekering hebt dat de motor alleen op uitdraai 11kw staat en dat hun jou zo verzekeren is er niks aan de hand.
 
op mijn mito zitten spiegels, als ik er in kijk zie ik of mijn armen, of ik moet ze zover naar buiten zetten dat ik eigenlijk niks nuttigs zie, maar zodra ik in de powerband kom zie je niks want begint alles zo hard te trillen xD
DSC_1682.JPG

DSC_1703.JPG


als ik erop zit word die motor toch ineens een stukje kleiner xD
DSC_1683.JPG
 
Wie heeft er ervaring met de bevestiging van zo'n 'anti-fog' vizier die binnen op je normale vizier zit?

Afgelopen vrijdag door flinke regen gereden, en viel me op dat het stukje vizier waar dat anti fog vizier niet komt, een stuk helderder was. Kortom, er zit vuil en regenafdrukken tussen die 2 vizieren in en daarom wil ik hem los halen.



Hij lijkt alsof er een inhammetje in het anti fog vizier zit waardoor je hem eigenlijk zo eruit zou moeten schuiven. De verkoper had hem toendertijd er ook zo op bevestigd, maar had niet echt opgelet hoe hij dat deed. Dus als iemand weet hoe en wat, hoor ik het graag voordat ik zomaar iets sloop.

Groetjes
 
ff als reactie nog op pagina 77
Ja de mensen die in brussel de dingetjes beslissen zijn zoieso debiel.. Toen ik 13 was had ik samen met een vriend een speedbootje met het dubbele aantaal Pk's.. >.>
Heb ook besloten me A1 niet af te maken, omdat ik dit net als mijn auto dan zelf moet betalen.. Als ik A2 begin wil me moeder auto nog betalen.. Daarnaast vind ik alle 125 cc's ook echt heel duur :( .. Het had gewoon 250 moeten zijn dan kon je nog lekker met een ninja gaan leren :Y

Mooie machinetjes!!
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem eigenlijk nog nooit naast een rs125 gezien.
wel heb ik op een aantal andere 125cc buikschuivers gezeten maar bij veel van deze kreeg ik al snel last van mijn polsen of rug.
ik moet wel zeggen dat ik op de mito beter pas als op menig modern 1000cc supersport, die dingen worden ook steeds kleiner.
 
ff als reactie nog op pagina 77
Ja de mensen die in brussel de dingetjes beslissen zijn zoieso debiel.. Toen ik 13 was had ik samen met een vriend een speedbootje met het dubbele aantaal Pk's.. >.>
Heb ook besloten me A1 niet af te maken, omdat ik dit net als mijn auto dan zelf moet betalen.. Als ik A2 begin wil me moeder auto nog betalen.. Daarnaast vind ik alle 125 cc's ook echt heel duur :( .. Het had gewoon 250 moeten zijn dan kon je nog lekker met een ninja gaan leren :Y

Mooie machinetjes!!

je wou zeggen dat een ninja 250 niet duur is?XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan