Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
@lambal : ik zie op AutoVisie bij Peters’ Proefrit een Honda Accord Type-R van een autobedrijf uit Helmond.
De jouwe toevallig (nou ja..nu niet meer dan natuurlijk aangezien ie nu bij een autobedrijf staat)? Of heb je hem gewoon nog?
 
Even snacken tijdens een ritje. Na maanden opgehokt te zitten MOEST ik er even uit. Wel ff met de auto natuurlijk. Brrrrr.
 

Bijlagen

  • EEEF8ADC-4EE4-4A1F-AC3B-B619903DE44E.png
    EEEF8ADC-4EE4-4A1F-AC3B-B619903DE44E.png
    254,6 KB · Weergaven: 8
Vanmiddag deze opgehaald :D

Buell XB12SS Lightning Long uit 2009
met
Torque Hammer stage 1 kit (dikkere uitlaatbochten, K&N Luchtfilter, Torque Hammer uitlaat en bijbehorende ECM aanpassingen)
Full Led koplampunits
XB12SS-2009.jpg


@Adjuh werk jij de startpost nog bij, of doe je niets meer aan dit topic nu je geen motor meer hebt ? Ik weet niet of je medeauteurs kunt instellen ? De RM250 mag er namelijk ook uit ( die gaat ook nog de verkoop in)
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg een deja-vu bij het zien van deze motor, Harley: is een erg brute motor! :t

Ik lees hier nog regelmatig mee, maar ik het zou goed zijn, als een van jullie het beheer van dit topic van me over zou nemen. Die kan dan deze leuke groep misschien meteen wat beter / meer enthousiasmeren voor groepsritjes etc. Daar kan ik helaas niet meer bij zijn. Maar;.....je weet nooit wat de toekomst nog brengt; want het jeukt nog steeds. Diegene, die het beheer van dit topic van me over wil nemen, kan me een PB sturen; dan geef ik je de inlog gegevens, om de inhoud in de O.P. middels de bewerkknop onder aan het 1e bericht de inhoud van dit eerste bericht te knippen en plakken in je eigen, nieuw op te starten deel....
 
@Adjuh heb je een pb gestuurd.

En dejavu zou kunnen al was dat een xb9sx citycross die ik van 2005 tot 2010 heb gehad.
Nu is het een xb12ss lightning long en ook 4 jaar jonger (en diverse verbeteringen aan het blok zelf)

De oude:
FB_IMG_16123781223216611.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan