Hee een OBT nummer 30 wie doet er mee?

Leuk!! weer een obt.
Ik ben van de partij, mits het wel op zondag blijft.
Ben veel te weinig aan MFen toegekomen.
:W
 
Het lijkt mij leuk, het gaat bijna langs mijn huis.
Na afloop lekker vis eten in Ijmuiden en strand wandeling, wie is voor in.
Ik ga mee doen als het weer mooi is. Bij regen blijf ik thuis.
 
@ J@@st, kunnen eventueel een ontmoetingspunt/tijd afspreken om er samen naar toe te kachelen. *D

Ben wel verplicht om met de Pan te komen, ( die begint ook al een beetje een jong brik te worden).
Helaas is wel mijn CX vorige week overleden. -O-
Heb er al wel naar gekeken van een afstandje, maar jammer genoeg was dat niet genoeg om hem weer aan de praat te krijgen. :+
Ben bang dat het een open blok operatie gaat worden. B|
 
@ J@@st, kunnen eventueel een ontmoetingspunt/tijd afspreken om er samen naar toe te kachelen. *D

Ben wel verplicht om met de Pan te komen, ( die begint ook al een beetje een jong brik te worden).
Helaas is wel mijn CX vorige week overleden. -O-
Heb er al wel naar gekeken van een afstandje, maar jammer genoeg was dat niet genoeg om hem weer aan de praat te krijgen. :+
Ben bang dat het een open blok operatie gaat worden. B|

Leuk weer eens samen op te rijden :W
Tegen die tijd spreken we wel precies af.
Ik heb de R80 die teveel problemen kreeg aan een andere liefhebber gelaten en kom op de r1150.
Ik kijk of ik mijn dochter ( paula aka polla ) op haar eigen fiets mee kan krijgen, maar die heeft altijd een drukke agenda.
We gaan het zien.
Enne.. Rdz, gaat die ook??
 
Laatst bewerkt:
zjitzjitzjit...had graag na jaren afwezigheid weer eens meegereden met een OBT (ouwerwetsgezellig), maar de genoemde week zit ik in Engeland...
Have fun, ik zoek wel een andere rit om mijn rentree te maken.
 
Doe mij maar een ovb. Ik heb 's morgens eerst een hardloopwedstrijdwedstrijd. Afhankelijk van hoe dat gaat, haak ik later wel aan :)
 
Mocht ik weer motor kunnen rijden tegen die tijd, zal ik bij die van mij een tyrap (of hoe je het ook schrijft) ergens omheen doen om m brikwaardig te maken O-)

Oh, denk dat gjvh ook wel ovb wil staan :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan