cardiobiker
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
-
- #51
Ben jij een beetje tevreden met je Sport-Glide? Ik vind de motor goed rijden, maar erger me toch aan een paar kleine dingetjes.was me niet opgevallen, denk dat ik te druk ben met het technische verhaal
En waar erger je je dan aan?Ben jij een beetje tevreden met je Sport-Glide? Ik vind de motor goed rijden, maar erger me toch aan een paar kleine dingetjes.
Ben jij een beetje tevreden met je Sport-Glide? Ik vind de motor goed rijden, maar erger me toch aan een paar kleine dingetjes.
Wat was je probleem met de TC?ben ook wel benieuwd waaraan je je ergert bij de SG...……..
ik vind het een fijne motor, ik kom van een RoadKing CVO af en heb bewust voor een wat lichtere motor met een M8 blok gekozen; rijdt dan ook veel makkelijker en vlotter; ik heb wel e.e.a. aangepast: floorboards, 4,5 inch curved risers, beter windscherm en een rugsteun en uiteraard een Rinehart uitlaat met een SE luchtfilter; de enige "ergernis" was dat er standaard geen (alarm)sirene op zit, is een ordinaire bezuiniging;
over het geheel vind ik de afwerking wat goedkoop; verder zijn er nog maar weinig aftermarket accessoires en de bestaande spullen passen vaak niet...
maar ach, overal is wel wat op aan te merken en ik heb geen seconde spijt van de aankoop van de Sport Glide; ik heb sinds kort ook een Softail Heritage uit 1998 met een EVO blok, leuke en goed rijdende motor, maar dan waardeer je de veranderingen in de M8 des te meer; als ik iets nooit meer wil hebben is het een Twin Cam
Stuur kantelen of andere risers of ander stuur of reduced reach buddy?Ik rij nu twee jaar op mijn Sport Glide, ben een vrouw van 1.70, vind de motor heerlijk rijden, maar het stuur staat te ver van mij af, wat kan ik eraan doen, dat het stuur wat dichter naar me toe komt? Heb ook op een Fatboy gereden, daar had ik dat probleem niet, maar geef toch de voorkeur aan de Sport Glide.