ik bedoel het gewoon iedere keer goed hoor sleeer
ik pieker me nu zelf ook gewoon een beetje suf over die evt shovel voor mijn vrouwtje...
wat ik weet is dat origineel oem onderdelen meestal beter zijn dan diverse aftermarket parts.
er worden intussen al bijna 30 jaar geen shovelheads meer nieuw gemaakt en daar zijn gewoon wel zoveel verschillende redenen voor.
olie samenstellingen,brandstof eigenschappen,niet meer verkrijgbare revisie produkten enz.
een 1200cc met vaste stoters is in mijn herinnering het meest perfect lopende HD blok qua gevoel dan ,niet technisch of zo
wel de nokvolgers omgekeerd monteren maar dat moet bij jou dan dus nu gebeurd zijn.
contactpunten zijn goed met een goede vervroeger
accel is geel en kut
originele vlinderklep carburateur is goed op zo'n blok
de juiste hoongroeven in je cilinders is een serieus issue
de juiste olie voor de uitgevoerde revisie staat ook ergens op één
goede breathervalve en kwaliteitspakkingen enz enz
af en toe zou ik willen dat mijn vriendin gewoon een recente 1200cc sportster zou ambieren maar dat idee krijg ik er helaas met nog geen stok hout in ben ik toch bang