Harley Amsterdam failliet

3041434_1.jpg


269,- euro voor mijn afgetrapte schoenen _O-
 
En iedereen roept altijd maar dat je veel te veel betaald voor Harley's/accesoires/kleding bij de dealer, gaan ze alsnog failliet...
 
En iedereen roept altijd maar dat je veel te veel betaald voor Harley's/accesoires/kleding bij de dealer, gaan ze alsnog failliet...
Waarschijnlijk omdat er te weinig mensen te veel betaald hebben.
Of er is fraude gepleegd...
 
Je zal je brommer daar in consignatie hebben staan. Bij Harley zie je dat wel vaker en dan gaat het al snel om flinke bedragen.
 
Je zal je brommer daar in consignatie hebben staan. Bij Harley zie je dat wel vaker en dan gaat het al snel om flinke bedragen.


Dan kun je als eigenaar aantonen dat het jouw motor is! Want als het goed is houdt je natuurlijk zelf je eigendomsbewijs!
 
Je kan grappen maken wat je wil (sommigen zijn best leuk). Maar iedere keer bij het lezen van een faillissementsaankondiging denk ik aan het leed wat er achter zit voor alle direct betrokkenen. En er gaan mij nog steeds teveel bedrijven failliet in de motorbranche.
 
Je kan grappen maken wat je wil (sommigen zijn best leuk). Maar iedere keer bij het lezen van een faillissementsaankondiging denk ik aan het leed wat er achter zit voor alle direct betrokkenen. En er gaan mij nog steeds teveel bedrijven failliet in de motorbranche.
teveel amateurs/liefhebbers en teveel druk van importeurs
 
Die Harley clubs zitten in zwaar weer nu hè en nu de inkomsten teruglopen, hebben ze geen geld voor luxe aankopen... op handgereedschap na dan... :P
 
Je kan grappen maken wat je wil (sommigen zijn best leuk). Maar iedere keer bij het lezen van een faillissementsaankondiging denk ik aan het leed wat er achter zit voor alle direct betrokkenen. En er gaan mij nog steeds teveel bedrijven failliet in de motorbranche.
Er zijn nog steeds motorzaken die goed draaien. Er komen er ondanks de huidige economie ook nog steeds bij. Maar je moet wel iets toevoegen. Als je alleen een mooi pand hebt en spulletjes uit de catalogus verkoopt moet je afvragen of je iets toevoegd.
Niet leuk als je er werkt, maar ik denk dat de mensen die hier werkten en wat kunnen hun weg wel weer vinden.
Niet die baardmannen die geen steeksleutel kunnen vasthouden, die moeten echt iets anders vinden.
 
Je kan grappen maken wat je wil (sommigen zijn best leuk). Maar iedere keer bij het lezen van een faillissementsaankondiging denk ik aan het leed wat er achter zit voor alle direct betrokkenen. En er gaan mij nog steeds teveel bedrijven failliet in de motorbranche.

Voordat je de zakdoekjes erbij haalt even iets over marktwerking. Voor een direct betrokkene is het vervelend. Laat dat duidelijk zijn. Maar meer dan vervelend is het niet want de werknemers krijgen hun geld wel via UWV (faillissementsuitkering).

Voor het overige is het een marktzuivering. Die Harleys, die onderhouden werden door deze dealer, gaan naar een andere dealer (of merkloze onderhoudsbedrijf). De werkzaamheden blijven immers bestaan. De motoren die verkocht zouden worden, worden alsnog verkocht door andere dealers.

Ik denk dat er menig kleine dealer/onderhoudsbedrijf is, die even een zucht van verlichting slaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan