Ook dat is een fabel.Je haalt hier een artikel aan waarin DE KANS DAT beschreven wordt..
Zoals ik aangaf is dat bij een ICE altijd aantoonbaar door brandstoflekkage icm een heet blok/ uitlaat, of een kortsluiting icm benzine..
Een EV brandt spontaan zonder dat er een technisch mankement aan te grondslag ligt.
DAT is geen fabel..
Mijn vriendin reed over de stenen van de nieuw aangelegde tuin van de buren.Ook dat is een fabel.
Ook een EV ontbrandt niet spontaan.
Daar ligt altijd iets aan ten grondslag.
Bijna altijd is het accupakket beschadigd door een harde impact.
Zijn we nou nog niet klaar met herkauwen
Jij houd van ploffen in de cilinders dus jij rijd natuurlijk een hele dikke V-twin?Nouja, ik heb liever ‘ploffen’ in de ciIlinders dan daarbuiten….
Er s ALTIJDi een technische oorzaak voor brand. Of het nu ice of ev
Edit: haha 2 antwoorden tegelijkertijd
Ik heb wat dikke ploffen gehad dit jaar.Nouja, ik heb liever ‘ploffen’ in de ciIlinders dan daarbuiten….
Nou, ik heb nog een 4-cilinder erbij voor het soepeler werk….die dikke L-Twin is voor het ‘mannenwerk’.Jij houd van ploffen in de cilinders dus jij rijd natuurlijk een hele dikke V-twin?
Er zijn al parkeergarages die ev weren.Je haalt hier een artikel aan waarin DE KANS DAT beschreven wordt..
Zoals ik aangaf is dat bij een ICE altijd aantoonbaar door brandstoflekkage icm een heet blok/ uitlaat, of een kortsluiting icm benzine..
Een EV brandt spontaan zonder dat er een technisch mankement aan te grondslag ligt.
DAT is geen fabel..
Dat weren heeft evenwel niets te maken met de kans op brand, maar meer met de hitte van een chemische brand (wat een accu brand is) waardoor de constructie aangetast kan worden .Er zijn al parkeergarages die ev weren.
Er zijn twee soorten brand voor een EV:Hoe vaak vliegen elektrische auto's in brand?
Uniek materiaal.Interessant hoor, de ICE versus EV discussie.
GebeurtUniek materiaal.
Gebeurd anders nooit.
Of is het gebeurt.
Ja hoor, vaatjes brandstof blijven altijd te koop, voor de racerij, generatoren enz. Dan gooi ik hem gewoon thuis volGaat men hier verder waar ze in het EV topic gestopt zijn?
Laat ik dan alvast een hypothetisch antwoord geven op de vraag in de topictitel
Ja: de motorrijder komt er wel, maar: nee, niet zoals we die nu kennen.