Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Upgraden....?
Dat is bij jouw fiets een understatement, als je bij jouw fiets staat en daar "pornopimpspul" roept valt het hele ding uit elkaar en ligt er alleen nog een frame!
Iets van pot en ketel? Of balk en splinter?Dat is bij jouw fiets een understatement, als je bij jouw fiets staat en daar "pornopimpspul" roept valt het hele ding uit elkaar en ligt er alleen nog een frame!
Dat is bij jouw fiets een understatement, als je bij jouw fiets staat en daar "pornopimpspul" roept valt het hele ding uit elkaar en ligt er alleen nog een frame!
Kan er altijd nog wat bij verzinnen
En hij maar denken dat hij af is...
Iets van pot en ketel? Of balk en splinter?
Denk dat bij jou zelfs het frame er af valt.
Kan er altijd nog wat bij verzinnen
Remschijven gaat nog een lastige worden (lees veel duurder dan waar het in eerste instantie voor geleverd kon worden) hebben dus waarschijnlijk budget "over"...
Bekijk bijlage 1400164
Komt waarschijnlijk nog wel wat meer bij kijken. De oem binnenpoten schijnen wat verlijmd te zijn, dus zouden lastig los te krijgen zijn. Zullen dus nieuwe binnenpoten nodig zijn. Daarbij wil ik de buitenpoten nog in een andere kleur hebben. Samen met het (de)monteren gaat dat een best kostenplaatje worden denk ik zo. Mijn vorkpoten zijn ook net geserviced en afgesteld, dus dat is ook weer zo'n dingetjeOeh! cnc gefreesde ashouders voor radiale remklauwen!
Scheelt dat het mijn enige hobby is, maar ik sla ook wel een beetje door he...Dat valt op zich wel mee hoor.
Ik heb op mijn blade wat dingetjes vervangen voor wat beter spul mbt het circuitrijden (andere schokdemper, radiale rempomp enz.) maar meer dan dat ook niet.
Verder was mijn motor (ook al voordat ik hem neergelegd had) zeker optisch gezien zeker niet zo strak als die van GB!
Komt waarschijnlijk nog wel wat meer bij kijken. De oem binnenpoten schijnen wat verlijmd te zijn, dus zouden lastig los te krijgen zijn. Zullen dus nieuwe binnenpoten nodig zijn. Daarbij wil ik de buitenpoten nog in een andere kleur hebben. Samen met het (de)monteren gaat dat een best kostenplaatje worden denk ik zo. Mijn vorkpoten zijn ook net geserviced en afgesteld, dus dat is ook weer zo'n dingetje
Scheelt dat het mijn enige hobby is, maar ik sla ook wel een beetje door he...
Zal het ook wel gaan worden, ashouders zijn net zo duur als de geplande remschijven, dus dat is al ingecalculeerd. Kan straks mijn rem-schakelset en adapterplaatjes weer de verkoop in gooien als ik mijn nieuwe set gemonteerd heb. Kan ik evt weer de binnenpoten van bekostigen. Dan blijven alleen de buitenpoten anodiseren en wat klein spul over. Zal evt een klus voor volgende winter oid worden, gaan het wel zien.Als je tevreden bent met de instellingen is het het makkelijkst om deze even op te schrijven, dan kan je bij een volgende servicebeurt of eventuele aanpassing hem weer zo instellen als hoe hij was.
Het is verder natuurlijk een beetje afhankelijk van wat je zelf kan/wil doen, maar de ashouders zouden bij een specialist geen uitdaging moeten zijn om los te krijgen denk ik.
Maar aangezien de boel net lekker fris is: gewoon lekker wachten tot het weer nodig is voor onderhoud en in de tussentijd geld apart zetten
Heb gereageerd bij de verkeerde. Moest bij Chris zijn. Denk dat hij een extra hypotheek heeft afgesloten.Dat valt op zich wel mee hoor.
Ik heb op mijn blade wat dingetjes vervangen voor wat beter spul mbt het circuitrijden (andere schokdemper, radiale rempomp enz.) maar meer dan dat ook niet.
Verder was mijn motor (ook al voordat ik hem neergelegd had) zeker optisch gezien zeker niet zo strak als die van GB!
Zoals ik net zeg. Was bij verkeerde gereageerd. En hypotheek zal ook een dingetje zijn.Komt waarschijnlijk nog wel wat meer bij kijken. De oem binnenpoten schijnen wat verlijmd te zijn, dus zouden lastig los te krijgen zijn. Zullen dus nieuwe binnenpoten nodig zijn. Daarbij wil ik de buitenpoten nog in een andere kleur hebben. Samen met het (de)monteren gaat dat een best kostenplaatje worden denk ik zo. Mijn vorkpoten zijn ook net geserviced en afgesteld, dus dat is ook weer zo'n dingetje
Een beetje zegtie. HahahaScheelt dat het mijn enige hobby is, maar ik sla ook wel een beetje door he...
Helemaal waar.Je hebt ook groot gelijk, daar is het ook hobby voor.
Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat er bij jou niet alleen maar mooie spullen op geschroefd zitten, maar dat de motor gewoon in de puntjes verzorgd is!