Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Ja dan heb ik je inderdaad zien rijden! Met een hesje aan volgens mij.

Heb alleen gekeken rond start/finish, maar wat ik heb gezien zag er leuk uit!
 
Hè hè, eindelijk!
Na 14 weken 'straf' gisteren eindelijk groen licht gekregen van de artsen om weer te mogen motorrijden.
Mag ik principe weer alles (met enig beleid uiteraard) maar zoals de chirurg gisteren zei na het zien van de foto's van mijn rug;
ik heb het gerepareerd om weer te gebruiken dus ga je gang!

Vanmorgen eerste rondje gemaakt, even mijn meisje haar lunch gebracht, had ze vast expres op de keukentafel laten staan :P en een bestelling opgehaald bij Chromeburner en meteen maar een darksmoke vizier gehaald voor mijn nieuwe helm.
Morgen weer met de 40-tonner op pad, eens kihken of dat ook weer een beetje wil lukken...
1402474
 
Dank je en zeker kalmpjes aan, werken naar gelang de temperatuur is hè.:9
 
ja idd gekocht. Zin niet volledig afgewerkt zag ik. alles wat aan het opkuisen. laag framenummer. productiedatum van kuipwerk is van januari 1992. eerste maal ingeschreven in maart 1992.
 
Hallo bladers :W

Het weekend is sinds gisteravond al begonnen en zo meteen naar Nijmegen voor een concert van Phil Collins, Heb er zin in! :Y

Iedereen alvast een fijn weekend!
 
Hallo bladers :W

Het weekend is sinds gisteravond al begonnen en zo meteen naar Nijmegen voor een concert van Phil Collins, Heb er zin in! :Y

Iedereen alvast een fijn weekend!

Veel plezier Joep:)
 
Hallo bladers :W

Het weekend is sinds gisteravond al begonnen en zo meteen naar Nijmegen voor een concert van Phil Collins, Heb er zin in! :Y

Iedereen alvast een fijn weekend!

Gisteren in Dessel België gearriveerd 3 dagen GRASPOP 👹
Within temptation KISS EN Slipknot en nog bijna 70 bands meer.
 
Gisteren in Dessel België gearriveerd 3 dagen GRASPOP 👹
Within temptation KISS EN Slipknot en nog bijna 70 bands meer.

Dessel ken ik wel, Toen ik mijn meisje leerde kennen woonde ze in Dessel...

Veel plezier daar! :Y
 
Net een voor mij totaal onbekende band gezien THE HU 8 koppig en komen uit Mongolië, zingen ook in de nationale taal.
Wauw de hele tent ging uit zijn dak.
 
Net een voor mij totaal onbekende band gezien THE HU 8 koppig en komen uit Mongolië, zingen ook in de nationale taal.
Wauw de hele tent ging uit zijn dak.
Die band ken ik ook niet Pedro. Wel Pirelli, Michelin, Dunlop, Metzeler, Bridsgetone. Benieuwd naar het gedrag op de baan.
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan