Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
We vetrekken ergens tussen half negen en negen.
lekker ruim
Maar als er iemand ergens aanhaakt of zo dan kan dat wel wat minder ruim qua tijd hoor
Dan ga ik niemand van jullie tegenkomen. Ik vertrek om 7 uur uit Breda via diverse tussenstops op weg naar Assen. Wij meeten tussentijds met een hoop R1 en R6jes bij de shell in Staphorst, maar dan wel al om 9.45 Daarna door naar Assen.

Verwachting is dat ik s nachts rond een uur of 1 weer langs Zwolle kom, maar dan zal er niemand meer zijn

Veel plezier en idd hopen op goed weer

Daag ons niet uit
Wij gaan nl toch maar terug 's avonds lekker in ons eigen bedje slapen

Oh en jij ook veel pelzier en mooi weer

Laatst bewerkt:
pruts ie7 ... negeer dit bericht..

Laatst bewerkt:
hmm vaag, ik zie m'n eigen bericht niet meer?? maar, ik moet me helaas afmelden, motor is pas volgende week klaar, onderdelen kwamen vandaag pas binnen..

Ach nu staat het er gewoon 2x
1 iets langere en 1 iets kortere versie

En nu moet ik HEEL snel wat nuttigs gaan doen

Laatst bewerkt:
Daag ons niet uit
Wij gaan nl toch maar terug 's avonds lekker in ons eigen bedje slapen

Oh en jij ook veel pelzier en mooi weer
Ja zoiets had ik ook. Feest in Assen duurt tot middernacht, blijven slapen kost me mijn halve zondag. Terugrijden heb ik ook niet zoveel zin in

hoop dat het morgen echt beter weer is als nu zeg. Is geen regen meer maar een grote waterkolom of waterval. Putten lopen over en op de straat staat 10 cm water. we zien nog net de stoeprand. nog 5 centimeter en het loopt het huis in lijkt de tropen wel

morgen is het goed weer

weeronline zegt :
dus morgen overdag droog, in de avond begint het vanuit het zuidwesten te regenen, en zwolle is net nog het noordoosten, dus voordat het daar begint te sputteren, ben je allang ingestopt

Laatst bewerkt:
dus morgen overdag droog, in de avond begint het vanuit het zuidwesten te regenen, en zwolle is net nog het noordoosten, dus voordat het daar begint te sputteren, ben je allang ingestopt
ah dus ik word op de terugweg uit Assen zeiknat

Het is zeker, ik ben er morgen niet bij

Geen vervanging kunnen vinden voor morgen, dus ik zie jullie allen op het weekend (als dit de laatste pre-meet is)

kwam net vrouw van Leo tegen. ze was wat boos geloof ik. maar het komt e rop neer dat Leo de boor heeft gemist. Dat betekend dat hij nog ergens in Zweden staat met de vrachtwagen. dus dan kom ik alleen.

@ Bertjuhh; je hebt mail

@ Shadowski: Waar wil je afspreken om samen verder te rijden morgen???

Oeps Lichte paniek, motor start niet... helemaal dood.
Stomstomstom m'n truustruus heeft accu leeggetrokken, snel aan de lader.
Ach anders morgen starten met startkabels, en na 123km is ie wel weer vol.

Tot morgen.

Zoo...ik begin even met route nakijken....denk ik, huh is m'n mapsource nou stuk? maar ik zie dat ted nog niet de update heeft opgehaald. Die veranderd het uiterlijk nogal namelijk

Laatst bewerkt:
Vrouwen wat moet je er mee. kom Leo net aan rijden. heeft dus helemaal geen boot gemist, dat was gisteravond en had alleen wat drukte op de weg.

we zijn dus gewoon met zijn tweeen morgen.

we wilde trouwens nog proberen ergens aan het eind van de middag ff bij Ter Apel aan te wippen voor een bakkie als het niet te laat wordt. al die mensen die ons willen ontmoeten we lijken d ePaus wel. enig idee hoelaat de rit klaar is? wordt het te laat dan gaan w enamelijk niet naar Ter .. toe maar naar husje.

Ik heb de routes gisteravond eens herberekend, en dan komen er heel andere routes uit met veel meer kilometers
Heb even thuisnagekeken, het ZOU kunnen zijn dat er bij (in ieder geval) 2 puntende route anders gaat, de grootste bij de holterberg.

Om wat voor reden dan ook is er nauwelijks een route te leggen over de hoofdweg over de holterberg, zonder heul veul extra punten te gebruiken. blijkbaar puntje of 4nog te weinig gebruikt, want waar het opmijn pc goed gaat, gaat het bij de laptop nog steeds goed fout, en geeft deze daar allemaal extra lussen over onverharede wegen om maar niet over de hoofdweg te hoeven
Maar aangezien we in groewp rijden, gewoon achter derest aanrijden en nooitergens een overhard bospad inslaan

Daarna ten zuiden van dalfsen een stukje wat op de laptop heel anders gaat, maar ook hier gewoon de groep volgen
in iedergeval de oorspronkelijke route in de zumo laden, de zumo heeft minder instelmogenlijkheden dan mapsource zelf, dus ik"verwacht" dat het in de zumo goed gaat (zoals het in mijn zumo goed gaat)

Dusssssss,, tot morgen

Ojah, weeronline is nog steeds gematigd positief over morgen:

Dames en heren,

allemaal heel veel plezier morgen en vooral veel droge en veilige kilometers.

Ik zit morgen de hele dag bij Katwijk op vliegveld Valkenburg

Ter apel is nog knap ver uit de richting, van zowel eindpunt, waar we om 17:30 verwachten aan te komen, als het pauzepunt op de holterberg (+- 15:30 voor aanvang pauze) . Eigelijk is het vertrekpunt nog het meest dichtbij ter Apel.
Echter met gps of goede kaart kan je heel mnooi binnendoor rijdsen, want de snelwegen geven flinke omwegen ....

[me="Ted"]vermoedt dat dontwalk dacht "overijssel / drenthe : toch 1 pot nat " [/me]

[me="Ted"]zal Leo weer toevoegen .....[/me]

Laatst bewerkt:
Ik had toendertijd wel de nieuwe mapsource, maar dat gaf zoveel vertraging, fouten, vervormingen en vroeg zoveel van systeem, dat ikk als de wiedeweerga de 6.13.7 teruggezet heb

[me="Ted"]is wel blij te zien dat buzzin wel de juiste route heeft [/me]

die dacht "ik zit op de Motor tis droog en wat zon, we smelte niet van de torenhoge temp, dus dat stukkie kan er nog wel bij en om nu terug te gaan met slecht 1x tanken ik kan immers 350 km op een tank.

ahh ok
Maar dat plaatje was van voor het herberekenen
Maar gewoon even aangepast
[me="Buzzin"]snapt niet wat het probleem is, maar mapsource had het inderdaad op sommige plekken flink op z'n heupen....een paar punten verplaatsen en 2 toevoegingen en het is weer 'in orde' [/me]

Laatst bewerkt: