"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
Ergens zijn we al snel Swadowski kwijtgeraakt... nam je ergens al een afslag oid?

Uhh.. op de A28 reden jullie me (en Bertjuhh volgens mij) even los.. ik heb later weer aangepikt op de A50. Maar bij Apeldoorn was opeens mijn tank leeg (raar he.. meneer Xenon die mijn plaatsje bij het tankstation zomaar inpikte) en ben ik maar ff afgestapt om hem te vullen.

Laatst bewerkt:
Zo te lezen hebben in ieder geval een aantal mensen het naar hun zin gehad, leuk om te horen waar daar doe je het tenslotte ook voor *D (naast die stiekeme voorrij fetish :+ :X )

Bijna 100 % drooggehouden, paar drupjes gehad bij vertrek holterberg, maar mag eigenlijk geen naam hebben, toch ?

[me="Ted"]zit ondertussen gedouched en wel alweer bij wat kameraden, dus hou het kort, maar als het morgen regent zal ik de motor eens wassen :$ :+ [/me]

PVD-zx10 , jammer dat je er niet bij was, hopelijk is het fixen niet een al te groot probleem ...

En Badeend, OVB's hoeven wat mij betreft niet af te melden hoor (zolang niet iedereen OVB blijft staan }) )

Ojah, iemand nog een interesse in een premeet in Sallanches (franse alpen) zaterdag 30 mei :P Kan de dag erop wel een ritje organiseren naar Briancon O-)

Sjimmie en kingcoder zijn ook weer thuis! Sjimmie heeft erg koud moest ik zeggen :)

Ergens zijn we al snel Swadowsky kwijtgeraakt... nam je ergens al een afslag oid? Verderop bleek Bertjuh ook ineens weg... Ik kon het niet goed zien omdat FrankFJR achter me reed en ik niet voorbij zijn xenonzon ;) kon kijken... Hoop maar dat alles goed gekomen is!

Mensen het was weer een geweldig leuk dagje motoren. Ted bedankt voor de route en de rest bedankt voor het gezelschap enzo!

Gaan we al? Is het al 3/4 juni? IK heb er zin an :)

moest nog ff tanken, vizier schoonmaken (zag nix meer) en zonnevisier demonteren (was wel erg donker)
verder erg lekker gereden vandaag, rustig toeristisch tempo de hele tijd... :P
kheb zin in 4 juni *D

+btw, met hoeveel fietsen waren we vandaag eigenlijk?

Laatst bewerkt:
[me="Buzzin"]is ook weer thuis[/me]
En geen moment te vroeg, want het begon te hosen toen ik de deur dicht trok :P

Toch nog maar even gestopt....m'n vizier zat vol beesten....en toen regen....*veeg* IEP.... :P

@Ted, wederom bedankt voor de mooie route :)
En de rest bedankt voor de zeer gezellige dag!

Laatst bewerkt:
moest nog ff tanken, vizier schoonmaken (zag nix meer) en zonnevisier demonteren (was wel erg donker)
verder erg lekker gereden vandaag, rustig toeristisch tempo de hele tijd... :P
kheb zin in 4 juni *D

+btw, met hoeveel fietsen waren we vandaag eigenlijk?

eeeh 1 fiets (die van jou) en een brommer (de mijne) een jachtgeweer op wielen (of het moet een leopard in camo geweest zijn, daar wil ik van afzijn) en 10 motoren.

BTW stopt het nog met hozen. komt hier nu geen eind meer aan.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook thuis! Buzz' en ik hadden de eerste spetters al bij Muiden, daar ff een bakje koffie gedaan.. ging prima tot het begin van de A44 ;) 't is een vreemd gevoel als het koele regenwater aan je kruis kriebelt :P m'n motorpak hangt nu uit te druppelen....

anyway, ik vond het een erg gezellig dagje! Ted nog bedankt voor de tourtocht en de rest natuurlijk ook voor de gezelligheid! *O* *O*

Laatst bewerkt:
Hier Sjimmie, te lui haar eigen pc aan te zetten dus even onder Kings naam.

Ik heb het niet meer koud nu maar heeft King al gezegd dat ik het erg koud had toen we weer thuis waren? :X

Oja, hier geen regen hoor, geen druppel! Wat was dat ook alweer met Hollanders? Toch maar in het zuiden komen wonen dan hé }) _O-

Mannen, het was gezellig vandaag, thanx!
Groetjes Sjimmie :W

Ik ben al een leuke route voor een aftermeet aan het maken, ik verwacht niet dat iemand er nog een premeeting tussen weet te proppen nu! :)

Heb vandaag een nieuw voorbandje gescoord, die ik in de Eifel komend weekend een beetje in ga rijden *O* (heeft mijn vriendin om laten leggen ik zat in belgie)

Hoe was de premeet? Gezellig? Alles heel en droog gebleven? Lekker eten? Foto's?

En de aftermeet bij Scammie in Luxemburg komt toch ook wel weer dit jaar hé :? *O*

Groetjes Sjimmie!

Laatst bewerkt:
JAaaaaaaaaaahhhh!!! een aftermeet bij Scammie in Luxemburg *O* *O* , en dit keer met Hyperpro vering én verse BT016's (ipv die harde stugge platgesleten BT020's van vorig jaar...) :+

jaa...en deze keer een DL1000 die niet eenzaam achter blijft als iedereen ineens besluit uit te proberen hoe hard ie kan berg af :P :+

Zo, Scuba is ook weer thuis wakker. Ted, bedankt voor een mooie dag!

Ik heb geen regen gehad gelukkig, al was de weg wel zeiknat vlak bij huis: ook ik heb op de tasst het tankstation moeten vinden om het vizier ff schoon te maken.

had ik al gezegt dan Sjimmie het ERG koud heeft? :+
Hoe kan dat nou :P
Ik ben gisteravond rond half 12 uit Assen vertrokken, zo koud was het niet.
Zo lang het droog bleef tenminste B|

Vanaf Amersfoort werd t wel ineens koud, iets met regen en zo B| -O-

Blij dat jullie een leuke dag hebben gehad. :Y

Zat de hele dag op vliegveld Valkenburg met windkracht 6 en af en toe regen ;(

En de aftermeet bij Scammie in Luxemburg komt toch ook wel weer dit jaar hé :? *O*

Groetjes Sjimmie!

Maar natuurlijk :) :) :) (part of the deal)

We zullen genoeg te kletsen hebben na het weekendje Vogezen dus 3 aftermeets kunnen best. Ik zal alvast aan een mooie rit gaan werken, misschien is het wel leuk (voor diegene die daar zin in hebben) om een rondje nurburgring mee te pakken :P

Goed te lezen dat iedereen het zo naar z'n/haar zin heeft gehad met de premeet, de stermming is alweer gezet voor het echte weekend, can't wait .........

Ook ik ben gister-avond droog aangekomen in het Noorden.
Ted het was een mooie route, bedankt allen.

Hoi,

Het was weer mooi (en bij afsluiting ook lekker.......).

Ik had toch, vooral bij wegdelen met klinkers en wat kuiltjes, behoorlijk last van schouder en arm, dus was wat dat betreft blij dat er behoorlijk op 'toertempo' werd gereden.

Ik was dan ook, meer dan anders, toch wel wat moei bij thuiskomst. Maar kan vanaf a.s. donderdag weer wat extra km's gaan maken, zit dan ook 4 dagen in Vogezen.

Iedereen dank....... en denk dat ik voor MF-weekend maar de standaard-pijp eronder ga doen...... deze gaat onderhand toch wel een beetje luidruchtig worden O-)

We zullen genoeg te kletsen hebben na het weekendje Vogezen dus 3 aftermeets kunnen best. Ik zal alvast aan een mooie rit gaan werken, misschien is het wel leuk (voor diegene die daar zin in hebben) om een rondje nurburgring mee te pakken :P
zag er genoeg voor mij rijden die daar wel zin in hebben.

_O-

de omgeving daar is sowieso super *D en als het heel rustig is wil ik wel een rondje toeren, t is natuurlijk een legendarisch circuit ;)

de omgeving daar is sowieso super *D en als het heel rustig is wil ik wel een rondje toeren, t is natuurlijk een legendarisch circuit ;)
IF nurburgring = Nordschleife
THEN "als het heel rustig is" = _O-

Tenzij je de hele baan afhuurt })

je rijdt daar nooit alleen, je moet altijd de spiegels in de gaten houden en/of continue rechtsrijden ivm best snelle auto's met anderelijnen (halfgoden uitgesloten). Die nordschleife heeft ook nog flink wat instinkers qua bochten.

[me="Ted"]is 4 x geweest, en iedere keer is de baan wel kortere of langere tijddicht geweest ivm crashes :X[/me]

EDIT : 4 x geweest, 3 x dicht ivm crashes, die 4x keer was er een megafile ivm motorzegening en stond ik er 3 uur te wachten op de ADAC ivm eigen lekke radiateur (die adac wagen kwam er echter niet door ivm die file B| )

En nee, ik was NIET de veroorzaker van die file :P

Nog best druk af en toe op Nordschleife :+
full

Ramptoerisme B|
full

Ach ja, nostalgie, die goede ouwe hornet tijd :')
nog even de coolste groepsposerfoto van het hornet cluppie toen *D

full

[me="Ted"]moest achteraan staan ivm zijn hornet S :+[/me]

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan