Hmmmm. Ga ik relatief toch wel heeeeel vaak tanken!!
Heb een tank van maar 28 liter en rijd 1:18, zelfs op snelweg. Niet dat ik ooit 28 liter tank, ik sta meestal tussen 23 en 26 liter te tanken.
Maar per saldo heb ik een actieradius van zo'n veilige 450 km.
ja bij het voorrijden heb ik ook eigenlijk steeds een halve tank staan aanvullen maar dat is niet erg, beter te vaak dan moeten duwen....
ff de beentjes strekken na 180km vond ik niet erg hoor
getankt tank reserve getankt tankinhoud tanken tank
euh, wiellagers zijn stuk goedkoper dan nieuwe ketting en tandwielenzo, de motor staat weer thuis. Nieuwe ketting & tandwielen en hij rijd weer als vanouds. stiekum maakte ik me toch een beetje zorgen dat het méér zou zijn dus ik ben blij
[me="Ted"]heeft toch een "Shell for Dumbasses" in Luik in de route ingebakken, kost je echter wel een rondje voor jouw rijgroep als je daar moet tanken [/me]
ergens tussen de 150 en 200 is het schlussssssszzzzzzz
ja!Heeft dat met de tankinhoud te maken of met jouw rijstijl
Na ongeveer 260 kilometer heeft de VFR weer dorst.
euh, wiellagers zijn stuk goedkoper dan nieuwe ketting en tandwielen
(over lagers IN motorblok hebben we het niet)
@king : zometeen krijg je mail met de routes
ergens tussen de 150 en 200 is het schlussssssszzzzzzz
Ik weet het Ted, maar er gingen twee dingen aan vooraf:
- thuis bij nadere inspectie bleek dat het gluid echt VOOR zat en lastig te lokaliseren was
- toen ik 'm weg bracht ging eerst één monteur even kijken, kap eraf voor, goed luisteren draaien, nog 's draaien, collega monteur erbij... draaien draaien.. kennelijk was niet 1-2-3 te ZIEN dat het tandwiel verrot was.
"0h-oh"ging er door me heen.
dus vandaar, ik ben blij.
De toutes heb ik gezien in de mail, vanavond even geen tijd maar ik kijk er zsm naar en dan kunnen ze online.
ben benieuwd of de andere weekendgangers ook eens wakker gaan worden, of zullen die nog geen zin hebben
euh hebbie het tegen mijben benieuwd of de andere weekendgangers ook eens wakker gaan worden, of zullen die nog geen zin hebben
euh hebbie het tegen mij
Ik ben net terug van een dagje rondjes rijden op Assen
48th gespot (nou ja, hij mij) @ circuit
enne ik zie dat het hier over tanken gaat, even geen idee waarom.
Maar mijn R1 heeft altijd veel dorst, na 160 km meldt ie zich
Ik ben net terug van een dagje rondjes rijden op Assen
48th gespot (nou ja, hij mij) @ circuit