"come on bertje , bertje come on"is het nog geen juni?
Hoe kom jij aan een foto van de band van bochtenkoning ????
heeeeej wat een knappe motor! Heb je nou ALWEER een andere?
Jullie hebben het nog niet over het SD kaartje gehad. Die mis ik nog.....
en dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat volgens jouw tomtom de dichtbijzijnste bandenzaak in Stavelot zat.... maar da's toch best een eindje weg: <klik>
Hey, een nieuwe naam in dit topic
Ook nog geinteresseerd in dit weekend ? Er kunnen nog steeds mensen mee
Of toevallig langs dit topic gekomen toen je als nieuw MF lid alle topics aan het bekijken was ?
Mocht je interesse hebben, komende zaterdag is er een premeet en rit in de omgeving van zwolle
"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"
is het nog geen juni?
Het was Chavelot, en dat was maar 20 km verder dan die in St. Dié hoor.....
wizzik, maar Stavelot maakt het verhaal nog sappiger
dat was toch alleen voor de de verzekeringhahaha jaaaaa sterke verhalen voor bij het kampvuur
SD-kaartje ???? het was toch de HD videocamera die kwijt was
dat was toch alleen voor de de verzekering
net effe gecheckt en de GPX is binnen hoorheb jij mijn hete mail nog gehad Ted ???
we hebben hier een geweldig industrie terrein in kampen, vlakbij de nieuwe haven en daar ligt nieuw asfalt zonder putdeksels of wegbelijning in hele mooie lange bochten. daar kan een Newbie als ik de schaamrand nog kapot slijten :D
Kampen......hmmm...... a.s. zaterdag is er een toertje olv Tour Guide Ted getiteld 'rondje Zwolle'. Als je volgend jaar mee wil kan je daar alvast een aantal deelnemers ontmoeten.
Tenzij je ook a.s. zaterdag moet werken uiteraard.....
yup mate,
elke week van dinsdag tot en met zaterdag, elke dag van 11.00 uur tot minimaal 21.00 uur.
magoed mijn tijd komt wel dak jullie ontmoet, tot vervelens toe Ted
ohw, daarbij komt nog dak eerst ff nieuwe sloffen eronder moet drukken voordat ik langere stukken ga scheuren, ze zijn hoog nodig aan vervanging toe. Iemand suggesties? welke band ?
Ik ga zaterdag al een rondje om Assen toeren (nee dit keer geen circuitdag, die heb ik donderdag alTenzij je ook a.s. zaterdag moet werken uiteraard.....
hmmmz, ook wel leuk ST bandjeIk moet eerlijk zeggen dat die Pilot Road 2 die ik op aanraden van Scammie nam echt goed is, ik heb met mijn ZZR1400 inmiddels iets meer dan 10k ermee gereden en echt nooit grip te weinig gehad maar omdat ik eigenlijk toch wel een pirelli man ben wordt mijn volgende band deze: Tyre test: Pirelli Angel ST
Ik ga zaterdag al een rondje om Assen toeren (nee dit keer geen circuitdag, die heb ik donderdag al). Ik zwaai wel als ik n de buurt van Zwolle ben
hahaha en welke lokale motor klusser bedoel jij dan Ted ??hmmmz, ook wel leuk ST bandje
en voor 315 voor set gemonteerd en wel in de aanbieding bij lokale motorklusser ....
Ja helaas
www.aralmotorservice.nl , zit in Zwollehahaha en welke lokale motor klusser bedoel jij dan Ted ??
ST is inderdaad Sport Touring en zit in zelfde klasse als de michelin pilot road2 of Bridgestone BT021. Super corsá zijn (dacht ik) supersport banden : deze hebben in vergelik met sporttour banden meer grip en minder ronde band (dus sneller sturen), echter vanwege zachte rubber slijt het ook sneller.enne ST staat voor ??? sport tour of ?? ik ben een noob wat dat betreft,
een vriend van mij heeft het over Super Corsa's oid. wat is het grote verschil?
de revieuws ffies gecheckt van de Angel ST..... verdere reacties achterwege, dat word hem!