Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De heren maken het goed.
Hebben wat oponthoudt gehad vanwege een kale band van BK die daardoor gisteren zelfs niet meegereden heeft maar vanmorgen is ie vervangen (na wat gedoe) en kon ie wel mee.
Gistermiddag regen gehad, vandaag hele dag droog. En nu zitten ze aan de BBQ

Tot zover, weten jullie weer wat ik ook weet

oh oh kale band.....

ik dacht dat ik al het goede voorbeeld gegeven had

Onze voorrijders geven het goede voorbeeld

Onze voorrijders geven het goede voorbeeld

Zeker gezien ik niet mee ging voorrijden, om de kale band En dat ook netjes hier gemeld heb.. Maar blijkbaar is bij BK geen lampje gaan branden om even een brovak-je te doen.

Ik kan mij herinneren dat vorig jaar ook een paar mensen problemen hadden met de bandjes, en dat was nog in Nederland

Jahaa de heren voorrijders zijn weer in Nederland en zijn vanaf Maastricht op weg naar huis

scammie meldt zich weer

1964 km in 4 dagen, ech heerlijk genoten, vermoeiend maar een geweldige tijd gehad.

Manneuh bedankt voor een topweekend, kan gewoon niet wachten tot de 4de

BK hier, ook weer thuis, net als King. Was inderdaad iets met een band maar da's lang lulverhaal. Komt erop neer dat ik nu twee nieuwe bandjes heb waarvan eerste mm profiel inmiddels alweer zijn weggesleten. Heeft iets met wegen van schuurpapier te maken in de Vogezen. Heb bij vertrek in NL verkeerd ingeschat. In NL had ik het wel 2000 km uitgehouden tot 'slick-kwaliteit', in de Vogezen gaat het echter wat sneller.

Nogmaals excuus aan de mede-voorrijders voor het eventueel ontstane ongemak. Was uiteraard niet de bedoeling.

Zo! nu al terug
wat betreft die bandjes, dat is wel iets waar iedereen die meegaat even extra op mag controleren hoeveel mm's profiel schuren we weg in't weekend?

Ik meld even dat King inderdaad ook weer thuis is, ik moet zeggen dat ie er best afgemat bij ligt nu op de bank
Hij heeft geen zin zijn pc op te starten en op de mijne mag ie niet

[me="Ted"]is ook weer thuis, na de verplichte moederdag activiteiten [/me]

[me="Ted"]logt dan nu ook gelijk weer uit, ga pitten [/me]

de te maken routes, filmpjes en verdere " verplichtingen " komen ergens deze week wel .... Verder hier nog mensen die afgelopen weekend in de sneeuw hebben gelegen ?

[me="Ted"]moet toch vaker (en correct ) zijn bandenspanning controleren, had bij thuiskomst 1.9 voor en 2.1 achter (normaal 2.5 en 2.8) [/me]

Laatst bewerkt:
Ik ben ook al weer ff thuis. Het was écht SUPER!!! We hebben alleen vrijdagmiddag een stortbui gehad. De andere dagen was het heerlijk!!!

Soms de route iets aangepast omdat het asfalt ter plekke heel slecht is, maar verder zijn het schitterende routes in een evenzo mooi gebied. Er lag nog behoorlijk wat sneeuw langs de weg in de hoger gelegen delen. (Ted zocht verkoeling!!!)

* Banden slijten inderdaad sneller dan hier in Nederland: soms heel ruw asfalt. Ga dus met méér dan voldoende profiel uit Nederland weg!!! (Hoeveel mm valt niet precies te zeggen omdat een Super-Sport-Band NOG sneller slijt dan een ander type).
* Neem voldoende CONTANT geld mee. In het hotel konden we, i.v.m. een storing, niet pinnen, maar zie ook het volgende punt.
* bij sommige benzinepompen werkt geen Nederlandse creditcard. We hebben getracht bemande benzinepompen in de route op te nemen waar je dan contant kunt betalen. Soms liggen de pompen ver uit elkaar.
* Ook al is het een hotel: je moet wel zelf een handdoek (en douchgel) meenemen.
* De laatste 50 m naar het hotel ligt helaas geen asfalt.

Kingcoder komt nog met een paar aandachtspunten voor de deelnemers. Daar zullen deze ook vast en zeker weer worden vermeld.

Mensen: dank voor dit super gezellige voorrij-weekend!!!

Moe, maar voldaan, ga ik lekker slapen!

Laatst bewerkt:
Eerste pica's (sfeerplaatjes) hier te vinden (moest toch wachten totdat de wasmacihine klaar was, maar ga nu echt pitten)

[pictures=motorstek,1539]]

Heren mede-voorrijders, dank voor de kameraadschap en het geduld

Alvast een piccie voor de indruk - dit staat jullie oa dus te wachten als je meegaat....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.